Legújabb ajánlatával az Y és Z generációnak kedvez a Telekom

forrás: Prím Online, 2021. június 4. 11:08

Ahány ház, annyi szokás és ahány előfizető, legalább annyi igény – ezt felismerve a Magyar Telekom kifejezetten a fiatalokra szabva állította össze legújabb ajánlatát. De honnan tudja egy vállalat, hogy mire van szüksége a huszonéveseknek? A legbiztosabb forrásból: megkérdezte őket, és a kezükbe adta a döntés lehetőségét.

Összesen közel egymillió, a 20-29 éves korosztályba tartozó fiatal bevonásával állította össze legújabb ajánlatát a Magyar Telekom az Instagram Story funkciójának segítségével. A telekommunikációs vállalat által feltett kérdések a korcsoportra jellemző telekommunikációs szokásokat vizsgálták, a válaszok pedig kérdésenként olykor tízezres nagyságrendben érkeztek, nagyban elősegítve, hogy közösen alakítsák ki a fiatalok számára legmegfelelőbb opciókat. 

 

 

A tudatos mobilnetfogyasztói címre joggal pályázhatnak a felnőtté váló generáció tagjai: a válaszok szerint létfontosságú számukra a mobilinternetelérés, azonban azt felelősen beosztva használják fel, és leginkább akkor hagyatkoznak az adatkeretükre, amikor a kollégiumi wifi rossz minőségű, vagy utazás közben támad kedvük szörfözni. Nem csak akkor ütik el az időt netezéssel, amikor egyedül vannak, a közös kirándulások, utazások során is elmaradhatatlan a mobilnet, amit szívesen meg is osztanak egymással. És hogy miből gazdálkodnak? A válaszok a 15GB és a végtelen mobilnet között oszlottak meg leginkább, előbbi esetben a keret túllépésekor a felhasználók szívesen ruháznak be extra adatra. Bár azt gondolnánk, az Y és Z generáció tagjai már csak online kommunikálnak egymással, a beérkező válaszok szerint a többség valóban neten keresztül telefonál, azonban 46%-uk inkább a hagyományos hívást preferálja. A kommunikációs szokások egyre inkább a karaktereknek kedveznek, a fiatalok 72%-a az írásos kapcsolattartást részesíti előnyben. A videók elsöprő sikert aratnak a fiatalok között, ahogy a legjobb grafikájú játékokkal is szívesen töltenek időt. Az önállósodás igénye szembetűnő: a 20-29 évesek 68%-a fizeti saját mobilszámláját, de a rokonság megkerülhetetlen faktor a mobilszolgáltató-választásánál, hiszen a megkérdezettek 70%-a vallja, hogy az előfizetői hűség „családban marad”. A fogyasztói társadalom sem fog ki a generáció ökotudatosságán, 74%-uk ugyanis inkább addig használja készülékét, amíg tudja, figyelmen kívül hagyva a legfrissebb kütyüket a piacon. Előfizetésüket leginkább mobilon használják, azonban nem ritka az olyan készülékek iránt mutatott érdeklődés sem, mint az okosóra (66%), vagy a laptop (42%).

 

 

A válaszokat feldolgozva a vállalat tisztább képet kapott a fiatalok igényeiről, és a visszajelzések alapján kétféle Kraft ajánlatopcióval állt elő, a végleges, bevezetendő ajánlatról való döntést a fiatalokra bízva. Felismerve, hogy a felnőtté válás folyamatos változással jár, mindkét ajánlatopció az előfizetők folyton változó igényeihez maximálisan igazodó, személyre szabható szolgáltatást kínál. A rövid távra tervezőknek, hektikus nethasználóknak 7 napos bővítőket az 500MB-ostól a szinte korlátlan, 85GB-os adatkeretig, illetve az olykor többet telefonálók lebeszélhető percekkel is gazdagíthatják alapcsomagjukat. A másik ajánlatopció, 30 napos bővítőkkel az előre tervező személyiségeknek ideális, kiegyensúlyozottabb nethasználati szokásokkal. 

 

A kaland még nem ért véget: figyeld a Telekom Instagram oldalát, ahol többet tudhattok meg az ajánlatokról, és most június 4-én eldönthetitek, melyik számotokra a legmegfelelőbb! Szavazzatok, és vegyétek a kezetekbe a döntést!

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A legnagyobb hazai vasútrajongót keresi a Dunakeszi Járműjavító

Kétfordulós versenyen keresi Magyarország legnagyobb vasútrajongóját a Dunakeszi Járműjavító és a TMH Hungary. Az idei év az Európai Vasút Éve, ennek alkalmából először az online térben, majd később személyesen is megmérkőzhetnek egymással az igazi vonatfanatikusok a vetélkedőn, melynek főnyereménye egy utazás Oroszország európai „fővárosába”, Szentpétervárra, ahol a szerencsés nyertes megtekintheti a világ egyik legnagyobb gyűjteményével rendelkező szentpétervári vasúti múzeumot is. A verseny szakmai partnere a Vasúttörténeti Park.

2021. június 23. 18:49

A munkavállalók 84%-a hibrid munkavégzést szeretne

A megkérdezett magyar munkavállalók 69%-a dolgozott otthonról az elmúlt évben, és 84%-uk a jövőben is szívesen végezné a munkáját csak home office-ban vagy hibrid megoldásban - derült ki a NOTEBOOK.HU 4559 fős kutatásából. Mint ahogy az is, hogy a Facebook Messenger vette át a személyes találkozó szerepét. Megtudtuk, hogy 1-2 évente cseréljük a telefonunkat, míg a notebookok élettartama 3-5 évre is megnyúlik. A home office legjobb előnyének a nők a munka mellett elvégezhető házimunkát tartották, addig a férfiak azt értékelték, hogy nem kell annyit utazniuk.

2021. június 23. 16:51

Megrendezik az ország első kaszinófesztiválját

Az idei nyárról nem mondható el, hogy bővelkedne a rendezvényekben - részt vehetünk azonban egy olyan különleges fesztiválon, amilyenre korábban még soha nem volt példa. A hónapokon át tartó győri kaszinófesztivál szórakoztató programok sokaságával várja az érdeklődőket. Ráadásul aki időben érkezik, annak a kaszinó 10.000 Ft-ot ad, és ehhez hasonló rendezvénysorozattal készül a pécsi kaszinó is.

2021. június 23. 15:13

Piacvezető fintech cégbe száll be a Hiventures

A lakossági hitelek terén piacvezető Bankmonitor Kft.-ben szerzett részesedést a hazai startup- és kkv-szektor legaktívabb tőkefinanszírozási partnere, a Hiventures. A pénzügyi szektor digitalizációjának egyik éllovasa, az egyik legismertebb hazai fintech brand remekül használta ki a világjárvány okozta piaci forrongást: 2020-ban 50 százalékos árbevétel-növekedést ért el.

2021. június 23. 13:42

Philips Momentum, a világ első Xboxhoz tervezett monitora

Az MMD vezető képernyő specialista és a Philips monitors márka licenc partnere bemutatja a világon az első Xboxhoz tervezett konzol gaming monitorját. A Philips Momentum Xboxhoz tervezett konzoljáték monitor az alapoktól kezdve úgy került felépítésre, hogy a legkiválóbb játékélményt biztosítsa az Xbox játékosok számára. 

2021. június 23. 12:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40