Oracle - Minden egyes felhőben elköltött dollár után akár 33 cent visszatérítés

forrás: Prím Online, 2021. június 24. 16:21

Az Oracle bejelentette az Oracle Support Rewards programot, amelynek keretében az Oracle felhős infrastruktúra szolgáltatását – Oracle Cloud Infrastructure (OCI)  – választó ügyfelek jelentősen mérsékelhetik vagy akár nullára csökkenthetik helyben használt Oracle technológiai licenceik support költségét. 

Ezzel a programmal minden Oracle technológiai licenc-támogatási ügyfél legalább 25 cent értékű jutalmat kap minden egyes dollárnyi megvásárolt és felhasznált felhőkredit után (OCI Universal Credits).  A korlátlan Oracle licencszerződéssel (ULA) rendelkező ügyfelek még többet takaríthatnak meg - 33 százalékos jutalomban részesülnek felhős költéseik után. 

 

"Az OCI az Oracle leggyorsabban növekvő üzletága, mert olyan egyedülálló, második generációs felhőinfrastruktúra-platformot építettünk, amely képes a legbonyolultabb, kritikus fontosságú munkaterhelések gyorsabb, megbízhatóbb és biztonságosabb futtatására, mint a helyben telepített rendszereink" - mondta Larry Ellison, az Oracle igazgatótanácsának elnöke és technológiai igazgatója.  "Szeretnénk lehetővé tenni, hogy minél több ügyfelünk kihasználhassa a második generációs felhőinfrastruktúra előnyeit.  Az Oracle Support Rewards egyszerű módot kínál az ügyfeleknek arra, hogy csökkentsék a szoftvertámogatási kiadásaikat, miközben felgyorsítják a felhő bevezetését."

 

Az informatikai vezetőktől és IT részlegektől folyamatos innovációt várnak el a szervezetek, gyakran új költségvetés nélkül.  Az Oracle Support Rewards program nagyobb értéket teremt az Oracle meglévő technológiai ügyfelei számára, így az Oracle Cloud Infrastructure bevezetése még költséghatékonyabbá válik. A törzsutasprogramok mérföldjeihez hasonlóan a terméktámogatásra fordítható kedvezmények minden hónapban automatikusan jóváíródnak az OCI kezelőfelületén és bármikor felhasználhatók.

 

Az Oracle Support Rewards egy új eleme azoknak az Oracle programoknak amelyek az ügyfelek digitális átalakulásának felgyorsítását célozzák, úm.:  Oracle Universal Credits, Oracle Bring Your Own License, Oracle Customer to Cloud és a nemrégiben indított Oracle Cloud Lift.  Az Oracle Cloud Lift az Oracle Support Rewards programmal és az OCI amúgy is versenyképes árazásával párosulva egyszerűvé és költséghatékonnyá teszi az ügyfelek számára, hogy több munkaterhelést migráljanak a felhőbe.

 

Oracle Cloud infrastruktúra

Az Oracle felhőalapú számítástechnika megközelítése azon az elképzelésen alapul, hogy a felhőt úgy kell kialakítani, hogy az minden alkalmazást támogasson, ahelyett, hogy az alkalmazásokat úgy alakítanák át, hogy azok működjenek a felhőben.  Az Oracle felhőinfrastruktúrája megkönnyíti a kritikus vállalati alkalmazások OCI-ra való áttelepítését és a telepített licenceknél jobb futtatását, és számos szolgáltatást kínál a fejlesztőknek felhő-natív alkalmazások létrehozásához és futtatásához.  Az OCI autonóm szolgáltatásokkal egyszerűsíti az adatok menedzsmentjét és a biztonságot, mint például az egyedülálló Oracle autonóm adatbázis beépített biztonsági funkciókkal.  Az OCI kínálja a legteljesebb támogatást a hibrid felhőstratégiákhoz, beleértve a VMware-környezeteket, és akár a felhőnek az ügyfelek saját adatközpontjába vagy a peremre történő áthelyezését is. Az ügyfelek az Oracle nyilvános felhőben, saját adatközpontjukban vagy a kettő között bárhol használhatják az OCI-szolgáltatásokat, így még több vállalat számára nyílnak meg a felhő előnyei.  Emellett olyan technológiákat is kínál, amelyek egyszerűsítik az integrációt és az adatmozgatást a több felhőben működő szervezetek között.  Emellett az OCI a legjobb teljesítményt kínálja jelentősen alacsonyabb költségek mellett.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stabilizálódást mutat a pénzügyi vezetők előrejelzése: a legtöbben nem terveznek átszervezést

A pénzügyi vezetők (CFO-k) 70%-a nem tervezi átszervezni pénzügyi osztályát a következő két évben – állapítja meg a Deloitte 2024-es közép-európai CFO-felmérésének kiegészítő tanulmánya, amelyben a szakértők a pénzügyi osztályok belső működését és változó szerepeit vizsgálták.

2024. július 22. 13:27

A mesterséges intelligenciával tuningolt névjegykártyák piaci robbanás előtt állnak

A vállalkozások közel 30 százaléka már most is a mesterséges intelligencia technológiáját használják a névjegykártyák készítéséhez, amelyben további 10 százalék növekedésre számítanak a 2032-ig – derül ki a Card in Move, hazai alapítású digitális névjegykártya gyártó cég összefoglalójából.  Az AI forradalmasítja a névjegykártyák világát, új szintre emelve a személyes és üzleti kapcsolatok ápolásának módját. Az AI-alapú tervezési megoldások a környezetkímélő szerepükön túl automatizálják a kapcsolatteremtés mögötti adminisztrációt, hiszen képesek egyből CRM rendszerbe importálni az újonnan megszerzett kontaktokat.

2024. július 22. 11:50

Az Optimus Solutions az első viszonteladói partner az ABB Value Provider programjában

Az isztanbuli székhelyű Optimus Solutions Teknoloji lett az első kiemelt viszonteladói partner („csatornapartner”), amely tanúsítványt szerzett az ABB Value Provider programjában, mind a KNX-, mind a fűtést, szellőzést és légkondicionálást átfogó épületgépészeti (HVAC) rendszerekre kiterjedő épületautomatizálás terén. A török rendszerintegrátor az intelligens épületek megoldásainak tervezésére, fejlesztésére és gyártására specializálódott.

2024. július 22. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55

A Schneider Electric a világ legfenntarthatóbb vállalata a TIME szerint

2024. július 4. 19:09

A legmodernebb digitális oktatási rendszert valósította meg a Delta Systems a Corvinus Egyetemen

2024. július 1. 12:59