Drágább tévéket vettek a foci-Eb alatt az Extreme Digital hazai vásárlói

forrás: Prím Online, 2021. július 20. 11:35

A legtöbb tévét a Labdarúgó-Európa-bajnokság első mérkőzésének hetében rendelték az Extreme Digitaltól, az eladott tévék bruttó átlagára 20 ezer forinttal emelkedett a foci-szezonban. Szinte mindenki okostévét vásárolt, a legtöbben pedig 55 colos tévét választottak.

Bár a pandémia miatt tavaly is sokan vásároltak új tévét, a június 11. és július 11. között zajló Labdarúgó-Európa-bajnokság apropóján így is kimagasló érdeklődés mutatkozott az új készülékek iránt az Extreme Digitalnál. 

 

A szokásosnál drágább tévéket rendeltek a foci-Eb alatt

A foci-Eb időszakában*  az Extreme Digital hazai vásárlói a szokásosnál drágább tévéket rendeltek, ezekben a hetekben az átlagos eladási ár a szokásosnál magasabb, közel bruttó 154 ezer forint volt, ami csaknem húszezer forinttal magasabb az évközbeni átlagnál. 

 

Ez persze érthető, 150 ezer forintért ma már 55 colos (~140 centiméteres) képátlójú  UHD tévét is lehet venni, amelyen a sportközvetítések mellett a filmek is a mozi látványát idéző nagy méretben jelennek meg.

 

A 2021-es futball-Eb időszakában eladott televíziók döntő többsége (66%) került bruttó 100 ezer forintnál többe. A 100 ezer és 200 ezer forint közötti árú tévék aránya volt a legmagasabb (közel 49%), 200 ezer forintnál nagyobb összeget a vevők 17 százaléka szánt a tévére. Csaknem mindenki okostévét vásárolt ebben az időszakban, az eladott tévék 88 százaléka kínált ilyen funkciót.

 

A legnépszerűbb méretek

A futball-Eb alatt a legtöbb vásárló 55 colos tévét vásárolt az Extreme Digitalnál, a második legnépszerűbb méret a 32 col volt, amelyet a 43 colos, az 50 colos és a 65 colos készülékek követtek. 

 

A legnépszerűbb tévégyártók az Eb alatt az Extreme Digitalnál** 

1.  Samsung

2.  LG

3.  Hisense

4.  JVC

5.  Philips

 

________________

*  2021 május elejétől július elejéig

** eladott darabszám alapján

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Wolt és a Yettel együttműködése: Mobiltelefonok és tartozékok egy kattintásra

A Yettel új értékesítési csatornát nyitott: elsőként a hazai mobilszolgáltatók közül a Wolt alkalmazásán keresztül is rendelhetők feltöltőkártyás mobiltelefonok, SIM-kártyák és különféle tartozékok a Yettel üzletekből.

2025. március 20. 19:28

A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet

A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.

2025. március 20. 17:52

Sintra AI: Az új digitális asszisztens

A mesterséges intelligencia (AI) ügynökök egyre több területen jelennek meg, céljuk pedig a mindennapi munka megkönnyítése. A Sintra AI, egy új platform, azt ígéri, hogy segít automatizálni a napi feladatokat, így csökkentve az adminisztratív terheket. De vajon érdemes belevágni?

2025. március 20. 11:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

2025. március 13. 09:55

Történelmi magyar siker a Holdon

2025. március 11. 16:01

Különdíjas lett a Deloitte úttörő coaching programja

2025. március 9. 10:06