Startol Az Év Honlapja pályázat!
Early Bird kedvezménnyel startol Magyarország legnagyobb online marketingkommunikációs pályázata. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat idén 20. alkalommal hirdeti meg a digitális megmérettetést, amelyre a szakmai zsűri a legfrissebb idei honlapokat, appokat, Hungarikum márkák weboldalait és a legjobb digitális és technológiai megoldásokat várja. Indul 'Az Év Honlapja' pályázat!
Az elmúlt év óriási léptékű digitalizációja és fejlesztési volumene kiterjesztette az online marketinget, ezért a kategóriáink is tovább bővültek a Hungarikum és az Ipari weboldalak lehetőségeivel. A Hungarikum kategóriát az Agrárminisztérium közreműködésével hirdetjük meg, melyben a díjak nyerteseit a szakmai elismerés mellett pénzjutalom is megilleti.
A jubileumi évben a honlapok mellett a digitális, fintech és technológiai fejlesztések kerülnek a középpontba. A Pénzügyminisztériummal és az Innovációs és Technológiai Minisztériummal közösen hívtuk életre „Az Év Technológiai megoldása” kategóriát, ahol a nyertesek a díj megszerzésével pénzbeli nyereményre is számíthatnak – mondta Varga István László, a pályázat alapítója.
Nagy örömünkre szolgál, hogy ‘Az Év Honlapja’ az elmúlt 19 évben 5.000 versenyzője közül több, mint 750 díjat adhatott át a magyar marketingeseknek, programozóknak és a vállalkozások vezetőinek. Az idei jubileum alkalmával arra biztatjuk pályázóinkat, hogy legyenek merészek és nevezzék be friss munkáik gyümölcsét a 28 kategória valamelyikébe.
Érdemes minél hamarabb jelentkezni, hiszen a korán ébredők a kedvezmény mellett a közönségszavazatok gyűjtésében is előnyre tehetnek szert.
A pályázatokat 2021. október 14-ig lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon. A közönségszavazás pedig csupán egy kattintás, így a nevezők egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat rajongóik, közösségük bevonásával és mozgósításával.
Kapcsolódó cikkek
- Indul a 20 éves jubileumi ‘Az Év Honlapja’ pályázat!
- Júliusig gyűjthetőek a "Városmarketing gyémántok"
- Megvannak a Marketing Diamond Awards győztesei
- Megvannak ‘Az Év honlapja’ 2020 díjazottjai!
- Rekordszámú pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards versenyre
- Zsinórban hatodszor az Év Honlapja a mateking.hu
- Ismét lehet pályázni a magyar Sportmarketing Díjra!
- Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ pályázat
- 2020-ban is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!
- Van még idő jelentkezni az „Az Év Honlapja” pályázatra!
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Indul a Hello Cleantech 3.0: a magyar startupok számára is kitörést biztosít a program
A rendkívül sikeres, eddig közel 300 úttörő megoldást és 50 iparági vezetőt összehozó, Hello Cleantech program harmadik alkalommal is elindult idén novemberben. Már fogadják az európai tiszta energetikai megoldásokat bemutató pályázatokat szerte Európából, ezen belül Magyarországról is. A 2024-es EIT InnoEnergy által indított program egyedülálló hidat képez az innovatív startupok és iparági vezetők között. A résztvevők amellett, hogy szakmai támogatásban részesülhetnek üzlet- és technológiafejlesztési területen, finanszírozáshoz juthatnak és hozzáférhetnek a vezető kockázati tőkealapokhoz.
November 25-ig lehet nevezni a CALL TO ACTION pályázatra
A szervezők meghosszabbították az MRSZ és Sharity Impact TCR seregszemléjének beadási határidejét 2024. november 25. hétfő éjfélig.
Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
’Az Év Honlapja’ verseny izgalmas lehetőséget kínál mindazok számára, akik az elmúlt időszakban új honlapokat, applikációkat, digitális- és technológiai megoldásokat hoztak létre!
Az idei pályázat 2024. november 15-ig várja a nevezéseket. Itt az idő, hogy a TE projekted is a digitális világ reflektorfényébe kerüljön!
Még két hétig jelentkezhetnek az IT hallgatók a K&H STEM ösztöndíjpályázatára
Meghosszabbítja két héttel STEM pályázatának leadási határidejét a K&H bank, hogy minél több egyetemi hallgató vehessen részt a kezdeményezésben. Az új határidő szerint november 17-én éjfélig fogadja a pénzintézet a pályamunkákat. A pályázatra – amelyben nyolc aktuális, innovatív téma közül választhatnak a jelentkezők – hazai IT képzést nyújtó egyetemek hallgatói jelentkezhetnek két kategóriában: mesterképzés és alapképzés. A nyerteseket szakmai zsűri választja ki, és akár 500.000 forint értékű díjazásban is részesülhetnek.
160 ezer eurós pályázat indul egészségügyi innovátoroknak
Magyar egészségügyi startupok, kkv-k, kórházak, egyetemek és kutatóintézetek kapnak lehetőséget, hogy innovációikat gyorsabban piacra juttassák a SPICE program keretében. A hazánk mellett a régió 18 országában meghirdetett programban 160 000 euró támogatás érhető el, melyet a csapatok fejlesztéshez, innovációik kereskedelmi hasznosításához és mentorálásra használhatnak fel. A résztvevők számára elérhetővé válik továbbá az egészségügyi innovátorok legnagyobb európai ökoszisztémáját összefogó EIT Health teljes kapcsolatrendszere, know-how-ja, szakértelme és tőkéje is.