A Beliani is csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
A designbútorokat és lakáskiegészítőket árusító online bútoráruház magyar leányvállalata értékesítési csatornáinak bővítése révén növeli eladásait, a Beliani ennek részeként csatlakozott az eMAG Magyarország internetes piacteréhez. Mivel a pandémia óta itthon is jelentősen nőtt e termékkategóriák forgalma, az eMAG számára is kapóra jön, hogy egy jól ismert márka kiemelkedő minőségű termékeivel bővítheti kínálatát.
A Magyarország mellett 15 további piacon jelen lévő Beliani egy termékeit kizárólag online értékesítő bútorbolt, amely ingyenesen szállítja házhoz a megrendelt bútorokat és lakáskiegészítőket, emellett 365 napos kipróbálási lehetőséget is biztosít a termékek megrendelőinek. A facebookos és instagramos reklámai nyomán sok magyar felhasználó előtt is jól ismert internetes bútorbolt az értékesítési csatornáinak bővítését célzó üzletfejlesztési stratégiája jegyében csatlakozott az eMAG Marketplace-hez.
“Bár a Beliani Magyarországon saját internetes áruházat működtet, az eMAG piacterén keresztül tovább tudja növelni hazai eladásait, és olyan potenciális új vásárlói csoportokat is elérhet, akik esetleg korábban nem ismerték a márkát és termékeit” - mondta el Rábai Zsuzsanna, a Beliani Magyarország marketingvezetője.
A Beliani csatlakozásának időpontja nem véletlen, hiszen a pandémia kitörése óta a bútorok és lakáskiegészítők internetes értékesítése az eMAG-nál is folyamatosan nőtt, és a kijárási korlátozások hónapokkal korábbi feloldása óta is kiemelkedő maradt. Az eladási statisztikáink azt mutatják, hogy a magyar vásárlók az utóbbi másfél évben többet foglalkoznak a lakberendezésével, mint korábban - kommentálta a Beliani csatlakozását Papp Máté, az eMAG Marketplace üzletágvezetője.
Idén a rattanbútorok a magyar facebookozók kedvencei
A Beliani belső statisztikái szerint a Facebookon, Instagramon népszerűsített termékek közül idén nyáron a rattanbútorok voltak a legnépszerűbbek. A közösségimédia-felhasználók közül a legtöbben a kültéren és beltéren egyaránt használható rattan függőfotelek, illetve a szokásostól eltérő formájú, például kör vagy háromszög alakú tárolóbútorok iránt érdeklődnek. Ugyancsak népszerűek a magasított háttámlájú, ún. pávaszékek, de a műrattan lounge bútorok is. Kiegészítőknél idén felkapottak a bohém stílusú falidíszek, a makramék, a letisztult körtükrök és a rusztikus hangulatú rattan falilámpák is. A korábbi évekkel ellentétben idén a pasztelszínű kanapék, fotelek és franciaágyak kedveltebbek, ezek közül is leginkább a chesterfield stílusúak.
Ha a Beliani teljes forgalmát nézzük, a pandémia nyomán mind tavaly, mind idén a kertibútorok és az irodabútorok generálták a legnagyobb forgalmat. A magyar vásárlók leginkább íróasztalokat, forgószékeket, kültéri ülőgarnitúrákat és napágyakat rendelnek.
A teljes eMAG Marketplace esetében a pandémia alatt az otthoni munkavégzést, tanulást támogató termékkategóriák - irodai székek, íróasztalok, lámpák - forgalma ugrott meg leginkább, a nyári hónapokban pedig a kerti medencék, bútorok, pavilonok és grillsütők voltak a legjobban keresettek. Ezen kívül az eladási számokból az is kirajzolódott, hogy a kényszerű otthonmaradást sokan akarták hasznosan tölteni, kiemelkedően jól fogytak az eMAG Marketplace-en a tapéták, szaniteráruk és otthoni dekorációs kiegészítők. A kisebb méretű otthoni dekorációs termékeket idén nyáron már előszeretettel kérik a vásárlók eMAG easybox csomagautomatába, amelyből már 274 darab működik országszerte, a legújabb helyszínek Szegeden, Kaposváron és Nyíregyházán találhatók.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Elrajtolt az eMAG magyar vállalkozásokat segítő programja
- Az eMAG mobilappjával a leginkább elégedettek a magyar internetezők
- 30 percen belüli pénzvisszatérítést vezet be az eMAG és a Mastercard
- Az eMAG-nál sokkal jobban fogy az elektromos roller, mint a bicikli
- Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG
- Webinárium az e-kereskedelemről
- Magyarország egyik legnagyobb játékkereskedője csatlakozott az eMAG Marketplace-hez
- Ingyenes szállítással segít az eMAG a járványhelyzetben
- Közel 8 millió maszkot vettek egy év alatt az eMAG-nál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Okos klímatechnológia a jövő otthonaiban
A Samsung részt vesz az ISH 2025 rendezvényen, amely március 17. és 21. között zajlik Frankfurtban, és amely a világ vezető szaniter-, fűtési és légkondicionáló (HVAC) ipari szakkiállítása. A vállalat innovatív megoldásokat mutat be, amelyek célja a kényelmet és az összekapcsolhatóságot javítani lakossági és kereskedelmi környezetekben.
A Wolt és a Yettel együttműködése: Mobiltelefonok és tartozékok egy kattintásra
A Yettel új értékesítési csatornát nyitott: elsőként a hazai mobilszolgáltatók közül a Wolt alkalmazásán keresztül is rendelhetők feltöltőkártyás mobiltelefonok, SIM-kártyák és különféle tartozékok a Yettel üzletekből.
A Xiaomi történelmi pénzügyi eredménnyel zárta a 2024-es évet
A Xiaomi Corporation közzétette a 2024. december 31-én zárult pénzügyi évre vonatkozó, auditált konszolidált eredményeit. A Csoport negyedéves bevétele először lépte át a 100 milliárd jüant a 2024. évi negyedik negyedévben, miközben az éves és negyedéves teljesítménye meghaladta a piaci várakozásokat. A Xiaomi éves árbevétele 35%-kal nőtt az előző évhez képest, és elérte a 365,9 milliárd jüant, míg a korrigált nettó nyereség 41,3%-kal, 27,2 milliárd jüanra emelkedett. A 2024 negyedik negyedévében a teljes árbevétel 109 milliárd jüanra nőtt, ami 48,8%-os növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest, miközben a korrigált nettó nyereség 69,4%-kal, 8,3 milliárd jüanra emelkedett, így jelentősen túlteljesítette a piaci várakozásokat.
6 kreatív tipp a tavaszi fotók tökéletesítéséhez
A tavasz a megújulás időszaka, amikor a természet újjászületik, a fények szelídebbek lesznek, és minden tele van élettel. Ha szeretnéd egyedi módon megörökíteni ezt a gyönyörű évszakot, íme néhány fotózási tipp, amelyeket a HONOR neked válogatott össze:
Az online vásárlások árnyoldala
Az utóbbi években drámaian megnövekedett a bankkártyás visszaélések száma Magyarországon, különösen az online vásárlások terén. Míg a bankok gyorsan reagálnak a problémákra, a csalók egyre kifinomultabb módszereket alkalmaznak az érzékeny adatok megszerzésére és azokkal jogosulatlan tranzakciók végrehajtására. Bár a csalási technikák szinte végtelenek, kevés olyan hatékony megoldás létezik, amely sikeresen csökkentheti a visszaéléseket. A Magyar Nemzeti Bank új technológiája azonban reményt adhat.