Szívdobbanás számláló: a dicsőség mellett 1 millió lájkot is hoz egy érem
Az idei nyár a kimaradt lehetőségek bepótolásáról szólt: kikapcsolódás, családi találkozók, utazás, szabadtéri élmények és világméretű sportesemények, amelyek alatt ismét együtt dobbanhatott a szívünk a bajnokainkért. Egy valami azonban nem tért vissza a régi kerékvágásba, idén üres vagy félig telt lelátók előtt mérettették meg magukat a sportolóink. Ez azonban nem akadályozta meg a magyar szurkolókat abban, hogy minden eddiginél hangosabban bíztassák kedvenceiket a helyszínek helyett a digitális térben, bizonyítva ezzel, hogy a szurkolásban valóban nincsenek korlátok.
A Telekom nem kevesebbre vállalkozott, mint hogy eljuttatja a sportolóknak azokat a hihetetlenül pozitív visszajelzéseket és végtelen buzdítást, amit élőben most nem kaphattak meg. Ezért nyár elején létrehozta legújabb digitális fejlesztését, a Szívdobbanás számlálót, ami a világesemények alatt folyamatosan monitorozta a netet és gyűjtötte az adott sportolónak küldött pozitív reakciókat, hozzászólásokat, majd komment formájában el is juttatta közvetlenül a sportolóknak. Így bajnokaink is láthatták, otthonról több millió magyar szíve dobban értük egyszerre.
“Hiszünk a digitalizáció erejében és abban, hogy képes összekötni az embereket akkor is, ha személyesen nem lehetnek jelen. A szurkolás közösségi élmény, szerettük volna, hogy a korlátozások ellenére is az maradjon. Ezért a Szívdobbanás számlálónkkal egész nyáron gyűjtöttük a digitális térben a szurkolók támogatását, így mostanáig 17 373 091 bíztató szívdobbanást juttattunk el sportolóinknak” – mondta el Szabó Béla Attila, a Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója.
Ebben a megváltozott helyzetben az egyéni és csapatteljesítmények által kiváltott eufória fokmérője tehát nem a hangos ujjongás, hanem a kommentek és pozitív reakciók voltak szerte a közösségi médiában. Azonban a digitális támogatásnak is úgy van igazi ereje, ha láthatóvá válik, valóban egyszerre dobban az ország szíve a sportolóinkért. A Szívdobbanás számláló ezt tette lehetővé, azáltal, hogy összegyűjtötte a netes támogatásokat, kézzelfoghatóvá vált a sportolóink számára, hogy egy ország áll mögöttük. Egy-egy jó helyezéssel nem csak a bajnokok értek fel a csúcsra, éremszerzéskor a Szívdobbanás számláló is extra aktivitást mutatott: az érem mellé átlagosan 1 millió támogató reakciót és kommentet is bezsebelhettek bajnokaink. De nem csak a sikerek, hanem már a mieink teljesítménye is megdobbantotta a magyar szurkolók szívét: csak a magyar válogatott hivatalos oldalai több mint 100 ezer reakciót gyűjtöttek össze egy-egy meccs idején.
Kapcsolódó cikkek
- Billie Eilishel indult el a Telekom fiatalokat támogató Futureproof projektje
- Minden eddiginél több optikai elérést épített tavaly a Telekom
- Sikeresen licitált frekvenciasávokra a Telekom
- A hosszú decemberi estékre ajándékfilmekkel lepi meg ügyfeleit a Telekom
- Agilisra vált a Telekom hálózatos területe
- Kedvezményes Telekom-előfizetés várja a Codecool diákjait
- Egy évig havidíjmentes szolgáltatásokkal támogatja a Telekom a nonprofit szervezeteket
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
- Már 23 településen kínál gigabites 5G-t a Telekom
- Digitális összefogással élhetőbbnek látjuk a jövőt
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hatalmas a kereslet a HONOR befelé hajlítható telefonjára
Kiválóan teljesített első napjaiban a már Európa több országában is kapható HONOR Magic V3. A Magyarországra október 1-jén érkező eszköz megjelenése első napján 56%-kal több eladást produkált, mint elődje, a HONOR Magic V2. A készletek kifejezetten korlátozottá váltak, de újabb, nagyobb szállítmány várható a napokban.
Az ARUBA Hackathon visszatért – 24 órás verseny a legjobb fejlesztők számára
A vezető európai felhőszolgáltató ArubaCloud a ComputerTrendsszel együttműködésben a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) szakmai támogatásával programozói hackathont rendezett idén szeptember 14-15-én, hogy ezzel is hozzájáruljon a magyarországi IT-tehetségek felfedezéséhez.
Megvannak a Marketer of The Year hazai jelöltjei
A legnagyobb hatású, legeredményesebb marketingesek elismerése céljából új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A szakmai zsűri ajánlása alapján, az idén először szervezett díj jelöltjei: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A “Marketer of The Year” exkluzív díjat szeptember 19-én a Marketing Summiton adják majd át. Az elismerés valódi különlegessége az, hogy annak első helyezettje képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation által szervezett, 2025-ös “European Marketer of The Year Award”-on.
A Rubik-kocka 50. évfordulóját ünnepelték a Széchenyi-egyetem Innovációs Parkjában
A Rubik-kocka feltalálásának 50. évfordulója alkalmából Rubik Ernő világhírű feltaláló volt a Széchenyi István Egyetem és a győri önkormányzat vendége szeptember 12-én. A Győri Innovációs Park aulájában, a Kocka néven ismert épületben Rubik-kocka-kirakó versennyel és pódiumbeszélgetéssel ünnepelték meg a jubileumot.
Szenzációs eredmény a Nemzetközi Mesterséges Intelligencia Diákolimpián
A négy magyar versenyző négy medált szerzett az első olyan mesterséges intelligenciára fókuszáló diákolimpián, amelyen nem csapatban, hanem egyéni versenyzésben mérték össze tudásukat. Az IAIO-t (International Artificial Intelligence Olympiad) az első alkalommal szeptember 8-12. között rendezték meg Rijádban.