A Telekom elindítja a magyar podcast világ legfontosabb gyűjtőhelyét
A podcast.hu-n hamarosan új podcast platformot indít a Telekom a legjobb magyar podcastek számára. Az oldal célja a minőségi csatornák összegyűjtése, és a felhasználók segítése abban, hogy könnyebben megtalálják és felfedezzék a számukra érdekes és releváns tartalmakat.
A Telekom közel két éve indította el Magenta podcast csatornáját, melyen szakértők segítségével tartalmas párbeszéd zajlik mindennapjainkról és a minket körülvevő digitális világról. A csatorna mára meghatározó szereplője lett a hazai podcast-piacnak, mely platformot a vállalat folyamatosan figyelemmel kísér. Kutatások szerint* közel 800.000 fő hallgat heti rendszerességgel podcastet, ezért a vállalat célul tűzte ki, hogy könnyebbé és egyszerűbbé teszi a felhasználók adás-keresését a digitális térben.
„A podcastek megjelenése demokratizálja a hagyományos rádiós tartalomgyártást, és mindenki számára könnyebbé teszi azt, hogy megossza gondolatait a világgal. Ez – a puszta szórakozáson túl – lehetőséget ad a tanulásra, az egyéni horizontok tágítására, műfaji kísérletekre, vagy akár komoly társadalmi diskurzusok katalizálására is. Mi a Telekomnál hiszünk benne, hogy ez egy újabb nagyszerű eszköz arra, hogy a kor embere egy újabb digitális lépést tegyen előre és ezáltal fejlődjön. Ezért úgy döntöttünk, hogy egy egyedi innovációval könnyítjük meg azt, hogy a legrelevánsabb tartalmak a lehető legszélesebb közönséghez jussanak el. Célunk, hogy a hamarosan elinduló podcast.hu a magyar podcast világ epicentrumává váljon.” – mondta Szabó Béla, a Telekom kereskedelmi és márkakommunikációs igazgatója.
A podcast.hu platformon amellett, hogy egy helyre gyűjtik az ország legminőségibb podcast csatornáit, létrehoznak egy olyan digitális tüneményt, amely Magyarországon egyedülálló módon lehetővé teszi a szöveg alapú kereshetőséget a podcastek között. A tartalmi keresés mindeddig nagy hiányossága volt a médiumnak, így a podcast.hu-n a felhasználók eligazodását egy szövegfelismerő algoritmus segíti, mely a műsorokban elhangzó beszélgetést írott szöveggé alakítja, így a felületen egyedülálló módon lehetővé válik az elhangzott szövegekre és szövegrészletekre való keresés. Ezzel szeretnék biztosítani, hogy a podcast hallgatás a digitális műfajoknak megfelelően végre igazán felhasználóbarát legyen, és így még több emberhez juthasson el. A podcast.hu ezen szolgáltatása ingyenes lesz úgy a beválogatott kreátorok, mint a felhasználók felé is.
A vállalat hosszú távú vállalása az is, hogy segítse a magyar podcast ökoszisztémát a fejlődésben – erre jó példa, hogy a szeptember végén Debrecenben megnyitott KraftLab közösségi alkotóterükben podcast szoba is azon fiatalok rendelkezésére áll, akik el akarják indítani a podcast karrierjüket.
____________________
Kapcsolódó cikkek
- Szívdobbanás számláló: a dicsőség mellett 1 millió lájkot is hoz egy érem
- A Telekom bemutatja fiataloknak szóló ajánlatát
- Volt nincs, buli van
- Elkészült az első hazai podcast médiakutatás
- Tudatos és okos netezésre buzdítja a fiatalokat a Telekom
- Billie Eilishel indult el a Telekom fiatalokat támogató Futureproof projektje
- Hiánypótló podcastcsatorna segíti a fogyatékkal élők és az épek párbeszédét
- Vanda már chatelni is tud
- A Telekom a legnagyobb online forgalmat bonyolító mobil- és tablet értékesítő hazánkban
- Csaló SMS-ekre figyelmeztet a Telekom
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hatalmas a kereslet a HONOR befelé hajlítható telefonjára
Kiválóan teljesített első napjaiban a már Európa több országában is kapható HONOR Magic V3. A Magyarországra október 1-jén érkező eszköz megjelenése első napján 56%-kal több eladást produkált, mint elődje, a HONOR Magic V2. A készletek kifejezetten korlátozottá váltak, de újabb, nagyobb szállítmány várható a napokban.
Az ARUBA Hackathon visszatért – 24 órás verseny a legjobb fejlesztők számára
A vezető európai felhőszolgáltató ArubaCloud a ComputerTrendsszel együttműködésben a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) szakmai támogatásával programozói hackathont rendezett idén szeptember 14-15-én, hogy ezzel is hozzájáruljon a magyarországi IT-tehetségek felfedezéséhez.
Megvannak a Marketer of The Year hazai jelöltjei
A legnagyobb hatású, legeredményesebb marketingesek elismerése céljából új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A szakmai zsűri ajánlása alapján, az idén először szervezett díj jelöltjei: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A “Marketer of The Year” exkluzív díjat szeptember 19-én a Marketing Summiton adják majd át. Az elismerés valódi különlegessége az, hogy annak első helyezettje képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation által szervezett, 2025-ös “European Marketer of The Year Award”-on.
A Rubik-kocka 50. évfordulóját ünnepelték a Széchenyi-egyetem Innovációs Parkjában
A Rubik-kocka feltalálásának 50. évfordulója alkalmából Rubik Ernő világhírű feltaláló volt a Széchenyi István Egyetem és a győri önkormányzat vendége szeptember 12-én. A Győri Innovációs Park aulájában, a Kocka néven ismert épületben Rubik-kocka-kirakó versennyel és pódiumbeszélgetéssel ünnepelték meg a jubileumot.
Szenzációs eredmény a Nemzetközi Mesterséges Intelligencia Diákolimpián
A négy magyar versenyző négy medált szerzett az első olyan mesterséges intelligenciára fókuszáló diákolimpián, amelyen nem csapatban, hanem egyéni versenyzésben mérték össze tudásukat. Az IAIO-t (International Artificial Intelligence Olympiad) az első alkalommal szeptember 8-12. között rendezték meg Rijádban.