Online eladók segítenek a budapesti eMAG és Extreme Digital üzletekben

forrás: Prím Online, 2021. december 13. 12:37

A járvány alatt tavaly a Extreme Digital üzletében prototípusként tesztelt online értékesítőpult 2.0-s változata jobb kamerával, mikrofonnal és monitorral van felszerelve. Ezen keresztül már eMAG-os vásárlókat is ki tudnak szolgálni az online eladók, de szaktanácsot is adnak, és online hitelügyintézésben is segítenek. 2022-ben a társaság a fővároson kívüli üzletekben is bevezeti a fejlesztést, az otthonaikból dolgozó munkatársak toborzása és tréningezése már megkezdődött.

A cégcsoport a tavalyi karácsonyi szezonban a Szent István körúti Extreme Digital szaküzletben kezdte tesztelni online értékesítői pultjának prototípus változatát, amelynek bevezetésére a pandémia kitörése nyomán került sor. Az ügyfélhívóra hasonlító online terminálok második generációs változata jobb kép- és hangminőséget biztosítanak, és rajtuk keresztül már az eMAG-os rendeléseket is ki tudják szolgálni az internetes értékesítők, akik headseten és webkamerán keresztül kommunikálnak az üzletbe betérő ügyfelekkel.

 

Idén decemberben már nyolc budapesti üzletben működnek az online értékesítői terminálok, illetve néhány gép vidéki üzletekben segíti a helyi munkatársak munkáját, ha betegszabadság, karantén miatt ideiglenesen lecsökkenne a csapatok létszáma. 2022 folyamán a megyeszékhelyeken működő üzletekben is elkezdik telepíteni a terminálokat.

 

 

Az eMAG az ország teljes területéről toboroz többek közt megváltozott munkaképességű munkatársakat is az online értékesítői pozícióba, hiszen jó minőségű internetkapcsolat mellett gyakorlatilag bárhonnan végezhetők a feladatok. A pozícióra felvett munkatársaknak a vállalat számítógépet, két monitort, profi headsetet és webkamerát is biztosít a zökkenőmentes munka érdekében. Az online értékesítőket a hozzájuk legközelebb eső eMAG/Extreme Digital üzletben tréningezik a munkára néhány hét alatt.

 

Az online értékesítők nemcsak a jelentős karácsonyi szezon alatt tudják segíteni a boltok személyzetét, a terminálokon keresztül például olyan MNB-vizsgával rendelkező munkatársat is lehet “kapcsolni” egy-egy üzletbe, aki hitelre történő vásárlás kapcsán jogosult elvégezni a szükséges adminisztrációt. Az online pultok segítségével egy-egy termékkört (például fényképezőgépeket vagy bizonyos fogyasztási cikkeket) behatóbban ismerő munkatársat is könnyen össze lehet kötni a vásárláshoz tanácsot kérő ügyfelekkel, és tervben van az is, hogy a kiemelt forgalmat bonyolító üzletekben akár több ilyen berendezést is beüzemel majd az eMAG.

 

A karácsonyi szezon alatt az online értékesítői terminálok mellett az eMAG easybox csomagautomaták már országszerte 422 helyszínen segítik a normál méretű internetes rendelések átvételét mind az eMAG, mind az Extreme Digital ügyfelei számára. Az ünnepek előtti hetekben üzletekben történő átvétele különösen hangsúlyos, a rendelések mintegy 20 százalékát kérik így az ügyfelek, az eMAG easyboxba kért rendelésekkel együtt ez a két átvételi mód csaknem a rendelések 40 százalékát teszi ki.

Kulcsszavak: Extreme Digital eMag

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

700 ezer felhasználó, havi 2 millió utalás a K&H mobilbankjában

Januárban már hétszázezer mobilbanki ügyfél vette igénybe a K&H díjnyertes appját. A tavaly a digitálisan élenjáró bankoknak adott Digital Innovator UX 2024 díjat elnyerő mobilbanki alkalmazásban havonta kétmillió utalást végeznek a felhasználók, akik saját értékeléseik szerint is szeretik, szívesen használják az applikációt. A mobilbank népszerűségét fokozza Kate is, hiszen a K&H éjjel-nappal elérhető digitális asszisztense kétszáz funkcióval rendelkezik, ami sokkal kényelmesebbé teszi a bank és biztosító ügyfelei számára pénzügyeik intézését.

2025. február 8. 10:24

AI Tour Budapest: így alakítja át az üzletet a mesterséges intelligencia

A Microsoft ingyenesen elérhetővé tette a Copilot Chat-et, hogy ezzel is hozzájáruljon a mesterséges intelligenciára épülő megoldások elterjedéséhez. Azok az üzletemberek és informatikai szakértők, akik február 5-én részt vettek a Microsoft AI Tour budapesti eseményén, első kézből tájékozódhattak róla, hogyan formálja át az AI a munkahelyeket, a mindennapokat és a kiberbiztonság területét. Mint elhangzott, Magyarország ez utóbbi tekintetben kimondottan veszélyeztettnek minősül, mivel nálunk a kibertámadások okozta kárérték kétszer olyan ütemben növekszik, mint a világátlag.

2025. február 7. 17:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54

Milyen nagy lesz a közelgő havazás? Előrejelzés a mesterséges intelligencia segítségével

2025. február 1. 13:44

Veszélyes hirdetések rejtőzhetnek a keresési eredményekben: hogyan ismerjük fel ezeket?

2025. január 30. 14:34