Jól teljesít a MÁV applikációja

forrás: Prím Online, 2022. január 30. 16:27

Az érintésmentes vásárlás térnyerése jól kimutatható a MÁV-Volán-csoportnál is, 2021-ben az utasok majdnem egyharmada váltotta meg jegyét az új ELVIRA felületén, vagy a vasúti és Volánbusz termékeket is tartalmazó MÁV applikáción keresztül. Az online jegyértékesítő alkalmazás népszerűségét jól mutatja, hogy hamarosan köszönthetjük az 1 milliomodik olyan regisztrálót, aki a 2020. év végi fejlesztésnek köszönhetően mindkét online csatornára érvényes felhasználói fiókot nyit.

A XXI. század vásárlási szokásainak átalakulásával egyre többen választják az online értékesítési csatornákat, ezért nagy hangsúlyt fektetünk ezen felületeink folyamatos korszerűsítésére. A vasúti közlekedés versenyképességének növelése érdekében szolgáltatásainkat utasaink igénye szerint alakítjuk. A MÁV applikációt – a vasúttársaság saját belső erőforrásaira alapozva – a MÁV Szolgáltató Központ fejleszti. Az utasok igényeihez igazított alkalmazás népszerűsége megmutatkozik a MÁV app forgalmán. A 2019-es egyharmadhoz képest 2021-ben már az online értékesítés kétharmada az applikáción keresztül történt, és csaknem minden ötödik belföldi vonatozó itt megváltott jeggyel utazott.

 

 

A vasúttársaság menetrendi tájékoztatást biztosító applikációja 2018-ban bővült a jegyértékesítés lehetőségével, az applikáció elterjedését azonban nemcsak a kor technológiai elvárásai indokolják. A koronavírus-járvány terjedése, az ehhez kapcsolódó óvintézkedések bevezetése is szükségessé tette az érintésmentes, gyors és kényelmes vásárlási lehetőség biztosítását. A MÁV applikáció rendelkezik minden olyan előnnyel, ami a mai utasok számára kiemelten fontos, ez egyre több embert ösztönöz ennek használatára. Az app segítségével egyszerűen, sorban állás nélkül és 10 százalékos kedvezménnyel vásárolhatunk e-vonatjegyet, továbbá elérhetők az Okosjegy-ajánlatok, a START Európa nemzetközi vonatjegyek széles választéka, a Budapest közigazgatási területén kívüli HÉV jegyek is, illetve itt is megválthatjuk egyes vidéki városok – a Volánbusz üzemeltetésében lévő – helyi busz közlekedésében felhasználható napijegyeket, bérleteket. Mindemellett fontos állomása volt a fejlesztésnek az is, hogy 2020 vége óta nem szükséges külön regisztrálni az Elvirára és a MÁV appra, hiszen a két felület bármelyikén véghezvitt regisztrációval mindkét csatornához hozzá lehet férni.

 

A MÁV-Volán-csoport folyamatosan azon dolgozik, hogy az ország vasúti és közúti hálózatán modern, összehangolt, kiszámítható és jó minőségű szolgáltatást tudjon kínálni. Célunk, hogy a közösségi közlekedés versenyképes alternatíva legyen az utazók számára, és egyre többeket ösztönözzön ennek használatára az egyéni utazás helyett.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Zöldenergiával a jövő felé: A Bosch fenntarthatósági megoldásai

A környezetvédelem és a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb és legbonyolultabb kihívása, amelyhez még sokat kell tanulnunk. A téma különösen égetővé vált, ahogy egyre inkább szembesülünk a problémák valóságával. Mennyire súlyos a helyzet valójában? Vajon tehetünk valamit a környezetpusztítással szemben? Milyen szerepük van a vállalatoknak, és milyen megoldásokat kínálnak az innovatív technológiák? A Bosch Magyarország Podcast legújabb epizódja számos elgondolkodtató ténnyel és megoldási lehetőséggel várja a hallgatókat, belemerülve a fenntarthatóság rejtett dimenzióiba.

2025. február 13. 14:42

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az ESET nyerte az AV-Comparatives 2024-es Év Terméke díját

2025. február 13. 10:03

Tudatos és biztonságos online jelenlét a fiataloknak

2025. február 10. 14:59

Szoboszlai Dominik és a Liverpool: Hogyan követhetjük nyomon a mérkőzéseiket?

2025. február 7. 15:20

IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit

2025. február 7. 09:54