A Liferay-t választotta partnerének a horvát nemzeti biztosító
Az Adris csoporton belül működő, piacvezető horvát nemzeti biztosítótársaság, a Croatia osiguranje, a digitális élményplatformok területén vezető Liferay-t választotta partnerül digitális megoldásai továbbfejlesztéséhez.
A Liferay a biztosító társaság értékesítési képviselői számára fejleszt innovatív digitális platformot. A portál javítani fogja az általános felhasználói élményt és növeli az ügyfélszolgálat minőségét. A következő években az ügynöki portál az összes értékesítési folyamat központi platformjává válik, beleértve a kötvénygenerálást, az ügyféllel való kommunikációt és a valós idejű kárigény-feldolgozás folyamatát. A portált több mint 7000 képviselő fogja használni a Croatia osiguranje értékesítési hálózatán belül.
A Croatia osiguranje és a Liferay csapatai három különböző időzónában dolgozó digitális szakértőkből állnak, akik Horvátországban, Brazíliában, Írországban és az Egyesült Államokban tevékenykednek. Szakértelmükkel egyedülálló digitális terméket hoznak majd létre, mindezt azzal a céllal, hogy kiváló felhasználói élményt nyújtsanak a Croatia osiguranje ügyfelei és a megadott portálon dolgozó alkalmazottak számára.
"Továbbra is nagy összegeket fektetünk be a biztosítás digitalizációjába, ezúttal a Liferay-jel, a világ egyik vezető informatikai vállalatával együttműködve. Tapasztalt biztosítási és digitális szakértőkből álló csapataink összefognak, hogy egy olyan fejlett egyablakos ügyintézést hozzanak létre értékesítési hálózatunk számára, amely új, kivételes felhasználói élményt nyújt a biztosítottjainknak. Büszkék vagyunk a nemzetközi együttműködésre a szakértőkkel, akik részt vesznek ebben a projektben, amelybe hosszú távon több mint 10 millió kunát fogunk befektetni" – mondta Davor Tomašković, a Croatia osiguranje igazgatótanácsának elnöke.
A Liferay egy globális partneri és ügyfélhálózattal rendelkező vállalat, amely 11 éve tölt be vezető szerepet a digitális élményplatformok területén. Globálisan több mint 40 biztosítótársasággal dolgoznak együtt, köztük a világ tíz legnagyobb biztosítási csoportja közül hárommal.
"Hálásak vagyunk, hogy a Croatia osiguranjéval együttműködve egy intuitív és felhasználóbarát ügynöki portált építhetünk. A rugalmas technológia, az üzleti lehetőségek és a Liferay analitika segít Horvátországnak abban, hogy már ma is olyan fejlett technológiákat alkalmazzon, amelyek célja az ügyfelek segítése a különböző esetekben. Az ilyen projektekkel a biztosítási ágazat új területekre lép, hogy nyomon kövesse az ügyfelek és a munkavállalók igényeinek és elvárásainak folyamatos változásait. A Liferay segítségével a Croatia osiguranje olyan hatékony megoldást készít, amely erősíti piaci pozícióját" – mondta Bryan Cheung, a Liferay vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Az Affidea felgyorsítja a digitalizációt
- Hibrid módszer teszi olcsóbbá az ingatlan-adásvételt
- Kiemelkedő digitális biztosító minősítést szerzett az Aegon
- 50 milliós Digitális Felzárkóztatási Alapot indít a Magyar Vöröskereszt és a Telenor
- Digitalizálja repülési dokumentációit a Wizz Air
- A gépjárműgyártásnak igazodnia kell a gyorsan változó és sokszínű hajtáslánc-mixhez
- Szombaton átadták a VISZ oktatási pályázatának díjait
- Betör a munkahelyekre a metaverzum, szintet lép az AI
- 6,5 milliárdos közbeszerzést nyert a Delta Systems
- Digitalizálja gyártását a Dr. Oetker Magyarország
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A mesterséges intelligencia korában a mérnöki tudás nagyobb biztonságot ad a munkaerőpiacon
A példátlan ütemű technológiai fejlődés és a mesterséges intelligencia korában a jövőbiztos tudás iránti igény felértékelődik. A munkaerőpiaci jelentések szerint a technológiai szektorban az AI specialisták mellett azok a szakemberek a legkeresettebbek, akik mérnöki tudással is rendelkeznek. A széleskörű, szoftveres és hardveres tudást ötvöző mérnökinformatikus képzések ezért kiemelten fontosak. Hazánkban a fiataloknak ezen a területen kivételes lehetőségeik vannak, ugyanis olyan intézményt is választhatnak, ahol többek között nyelvtechnológiára specializálódhatnak, és később akár az első magyar nyelvi modell fejlesztésébe is bekapcsolódhatnak.
Három éves nagyszabású terv mentén alakul GenAI-alapú vállalattá a Konecta
Az ügyfélélmény és a digitális szolgáltatások terén globálisan elismert Konecta a hét elején bemutatta a Katalyst 2028 névre keresztelt három éves átalakítási tervét, amely az új vezérigazgató, Nourdine Bihmane irányítása alatt fog megvalósulni.
Újratervezésben élik mindennapjaikat a vezérigazgatók
A világ vezérigazgatóinak közel 60%-a arra számít a következő 12 hónapban, hogy a globális gazdasági növekedés felgyorsul, 42% pedig a dolgozói létszám 5%-os növekedésével is kalkulál – áll a PwC 28. Globális Vezérigazgatói Felmérésében, melynek eredményeit tegnap hozták nyilvánosságra a davosi Világgazdasági Fórumon.
Drónszolgáltatásokat nyújtó vállalkozással erősítette meg kapcsolatát a Széchenyi-egyetem
Évek óta meglévő partnerséget erősített meg a Széchenyi István Egyetem és a komplex távérzékelési szolgáltatásokat nyújtó Drónkuckó január 15-én. A dróntechnológiai képzéseket, hallgatói tudományos munkák támogatását és nemzetközi pályázatokat érintő együttműködési megállapodást az Albert Kázmér Mosonmagyaróvári Kar vezetése és a cég képviselői az intézményhez tartozó Smart Farm tangazdaságban írták alá.
Demokratizálódik a programmatic piac Magyarországon
Kezdetben a globális óriások játékszere volt, mára egyre szélesebb körben válnak elérhetővé a programmatic hirdetési megoldások. A technológia jelentős versenyelőnyt kínál a gyorsan változó piaci környezetben, ugyanakkor az egyik legtöbb tévhittel és félreértéssel övezett hirdetési megoldás. Az újonnan indult Programmatic Blog célja, hogy közérthető és hiteles szakmai tartalmakkal segítsen megérteni és kiaknázni az automatizált hirdetéseket.