Applikáció-központú digitális hűségprogramot fejlesztett a MOL
A MOL MOVE néven indult egyedülálló hűségprogram legkényelmesebben mobilapplikációval használható, és az üzemanyag-kedvezményeken túl számos személyre szabott ajánlatot és játékokat is kínál a MOL töltőállomásokon vásárló regisztrált ügyfeleknek. A januári bevezetés óta mintegy 390 ezer vásárló regisztrált a programba, a mobilalkalmazást pedig 340 ezren töltötték le.
Teljes mértékben digitalizált (kártya nélkül is használható), a vásárlási szokásokhoz és az ügyfélelvárásokhoz igazodó, kiemelkedően kényelmes hűségprogramot indított a legnagyobb hazai töltőállomáshálózattal rendelkező MOL. A korábbi, Multipont elnevezésű programot leváltó MOL MOVE elindításához hosszú evolúciós folyamat vezetett. A digitalizált megközelítést a MOL Horvátországban és Szlovéniában vezette be elsőként, a MOL MOVE ezen programok továbbfejlesztése. A januári magyarországi bevezetés óta a visszajelzések kifejezetten kedvezőek: már az első hónapokban 390 ezer tag csatlakozott, a mobilalkalmazást pedig 340 ezren töltötték le.
A programhoz a vásárlók a MOL MOVE alkalmazás letöltésével vagy a molmove.hu weboldalon történő regisztrációval csatlakozhatnak, és a belépés pillanatától rengeteg pont, kedvezmény, meglepetés, játék és szolgáltatás várja őket. Aki alkalmazásból startol, eleve több ponttal indul, és azok is (akár egy vagy több szintugrást is lehetővé tevő) pluszpontokhoz jutnak, akik évek óta hűséges MOL vásárlók, és már a Multipont programban is részt vettek. Az Android és iOS okostelefonokon is elérhető MOL MOVE ugyanakkor egy teljes egészében új fejlesztés, amelyhez hasonló hűségprogram nincs a magyar piacon. A MOL MOVE erős hangsúlyt helyez az adatok biztonságára és az információk áttekinthetőségére: az alkalmazásban mindenki egyszerűen nyomon követheti pontegyenlegét, a hűségprogramon belül elért szintet (Green, Silver, Gold, VIP), a korábbi tevékenységeiket, vásárlásaikat, valamint az elérhető kuponok és kedvezmények választékát. A rendszer a vásárlások, illetve a szolgáltatások igénybevétele után kedvezményekre jogosító, valamint a szintlépésre lehetőséget adó pontokat biztosít. Minden szint eléréséhez, illetve már magához a belépéshez is ajándék társul, így például már a programhoz frissen csatlakozó Green szintű vásárlók is egy csésze ajándékkávéval és 10 Ft/liter egyszeri üzemanyag-vásárlási kedvezménnyel indítják a MOL MOVE használatát. A különböző szintekhez kapcsolódó kedvezményekről további információ a molmove.hu oldalon található.
A MOL MOVE kulcseleme a játék – a gamifikált promóciók rendszere –, az egymásra épülő, feljebb lépésre ösztönző kedvezmények struktúrája (a szinteken felfelé haladva egyre nőnek a kedvezmények, és minél magasabb kategóriába jut valaki, annál értékesebb kedvezményekre jogosult: akár a 15 Ft/literes üzemanyagár-kedvezmény is elérhető), illetve a gyors előrehaladás lehetősége. A hazai autóhasználatban átlagos vásárlási szokások mellett mindössze 6 hónap alatt lehet a Green szintről a Silver szintre feljutni.
„A MOL MOVE kifejlesztését a vásárlók igényei tették szükségessé, a fejlesztés minden lépését az ő elvárásaik határozták meg. Ma már nem életszerű, hogy minden vásárláshoz egy pontgyűjtő kártyát is mellékelni kelljen, a digitális funkciók az okostelefonokra költöztek. Ugyanilyen fontos, hogy az új hűségprogram egyedi, személyre és vásárlási szokásokra szabott kedvezményeket és ajánlatokat kínál, ehhez pedig az alapoktól újragondolt és újrastrukturált, applikációközpontú megoldásra volt szükség” – nyilatkozta Orosz András, a MOL Magyarország kiskereskedelmi igazgatója.
A MOL a közeljövőben a magyar tapasztalatokat is beépítve a régió többi országában is bevezeti új hűségprogramját. Közben pedig a magyar MOL MOVE is folyamatosan fejlődik a felhasználóktól érkező visszajelzések beépítésével.
Kapcsolódó cikkek
- A papíralapú névjegykártya már a múlté
- Közösségi közlekedés a zöld jövőért
- Nem hagyják magukra az ukrán munkavállalókat
- Szélütéses betegeknek segít egy mobilapp
- Vadiúj, ingyenes autós applikáció alakíthatja át az autópiacot
- Jól teljesít a MÁV applikációja
- A HUAWEI P50 sorozat készülékein is elérhető lesz az érintésmentes fizetés
- 3+1 applikáció, ami segít elérni a munkahelyi célokat
- A magyar startup applikációja a HUAWEI alkalmazásáruházát is meghódította
- Ezeket tanácsolja az Országos Mentőszolgálat az ünnepek közeledtével
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A dentsu bemutatta a 2025-ös év 10 fő médiatrendjét
A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat idén 15. alkalommal tette közzé immár hagyományosnak számító elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „The Year of Impact” címet viselő kiadvány, amelynek összeállításában a dentsu médiaügynökségeinek, a Carat, a dentsuX, illetve az iProspect cégek szakemberei vettek részt a világ minden tájáról, tíz fő médiaipari tendenciát azonosít be, amelyek négy átfogó témakör köré csoportosíthatók: (1) a generatív mesterséges intelligencia (AI) valós hatóerővé vált, (2) a történetek egyre kiterjedtebb stratégiai szerepet kapnak, (3) felértékelődik a minőség, illetve (4) a technológia és az alkalmazási szokások eltérően oszlanak meg a különböző régiókban.
Zsákutcába kerülhet az AI a Corvinus kutatása szerint
A nagy nyelvi modellek, mint például a ChatGPT elterjedése valójában egyre csökkenti a nyilvános tudásmegosztást az online kérdezz-felelek platformokon, s ezzel megnehezítheti a jövőbeli modellek képzését – erre jutott a Budapesti Corvinus Egyetem frissen publikált tanulmánya.
Összefogtak a jövőért az ipar, a tudomány és a művészetek képviselői
Járműveink, városaink és közlekedési rendszereink fenntarthatósága olyan integrált megközelítést kíván, amelyben az ipar, a természet- és társadalomtudományok, valamint a művészetek képviselői egymással összefogva keresik a válaszokat a jövő kihívásaira. Ez a gondolat hívta életre a Kognitív Mobilitás 2024 konferenciát, amelyet október 7–8-án tartották a Bosch Budapest Innovációs Kampuszon, a magyarországi Bosch csoport szakmai védnöksége mellett.
A HMS Networks felvásárolja a PEAK-System Technik vállalkozást
A HMS Networks AB (publ) („HMS”), az ipari információs és kommunikációs technológia globális szolgáltatója a mai napon kötelező erejű megállapodást kötött a DOGAWIST-Investment GmbH-val a PEAK-System Technik GmbH („PEAK”) részvények 100%-ának megvásárlásáról. A stabil alapokon álló német ipari kommunikációs szolgáltató PEAK-System cég olyan autóipari kommunikációs technológiák szakértőjének is számít, mint a CAN és a LIN.