Világhírű cég jelenik meg Magyarországon
Megkezdte magyar tevékenységét a Unifiedpost Group, a világ egyik vezető felhőalapú üzleti platformja. A világon több mint 1 millió KKV és 2500 nagyvállalat adminisztratív és pénzügyi hátterét biztosító cég egy hazai e-számla szolgáltatóval egyesülve lép be a magyar piacra. A First Businesspost Kft. (1stBP) így 2022 április 1-vel Unifiedpost Kft-re változtatja a nevét. Ezzel az egyik piacvezető európai FinTech, a 32 országban jelenlévő, a belga eredetű Unifiedpost Group tagjává vált.
A két cég egyesülése fontos lépés a Unifiedpost Group expanziós törekvéseinek megvalósítása során, hogy Európa legnagyobb biztonságos kommunikációs és fizetési hálózatát hozza létre. A First Businesspost Kft-t Jakabos Árpád alapította 2008-ban. A menedzsment csapattal együtt, mely Éger István nemzetközi salesért is felelős IT igazgatóból, és a hazai értékesítésért is felelős ügyvezető igazgatóból, Sághy Balázsból állt, a First Businesspot Kft-t. Magyarország piacvezető B2B e-számla szolgáltatójává tette, a régió legnagyobb networkjével. Az egyesülést követően is biztosítva van a folyamatosság, hiszen Éger István és Sághy Balázs a cégnél maradtak, Country Manager és ügyvezető igazgató pozíciókban.
Forradalmasítanák az üzleti dokumentum cserét
A First Businesspost Kft hozzáférést biztosít a magyar piachoz a Unifiedpost Group részére, illetve integrálja a csoport megoldásait – Channel, Collect és Banqup – a meglévő termék kínálatába. A nemzetközi Unifiedpost Group új, átfogó termék portfóliója automatizált és fenntartható megoldásokat nyújt az elektronikus számlázásra, beszerzési folyamatokra, fizetési tranzakciókra, a beszállítási lánc biztonságos finanszírozására mind a vállalkozóknak, mind pedig a KKV és a nagyvállalati szektor számára. A cégek és a megoldásaik egyesülése mindkét fél számára új lehetőségeket teremt magasabb hozzáadott értékek létrehozására.
„A cégeink egyesülése forradalmasítani fogja a magyar piacot. A Crossnet hálózatunk alapján, a vállalatok képesek lesznek kommunikálni egymással, elektronikusan dokumentumokat cserélni, és különféle szolgáltatások széles körét használni egyetlen csatlakozáson keresztül” – magyarázza Sághy Balázs, a Unifiedpost Kft. ügyvezető igazgatója.
Multicégeket is érint a változás
A budapesti központú vállalkozásnak jól ismert ügyfelei vannak, közöttük az Audi Hungaria, a Praktiker, a MOL, a Magyar Nemzeti Bank, és az ISS Facility Services.
„Valamennyi ügyfelünk előnyére fog válni az egyesülés. A kiterjesztett termékportfóliónk segítségével, beleértve a Channel, Collect és Banqup megoldásainkat, mostantól lefedjük a teljes order-to-cash és procure-to-pay folyamatokat, valamennyi cégméretben és iparágban. Ez további hozzáadott értékeket fog jelenteni az elektronikus számlázás, a beszerzés, és a fizetési tranzakciók terén is” – állítja büszkén Éger István, a Unifiedpost Kft Magyarországért felelős Country Managere.
Annak érdekében, hogy a kép teljes legyen, a Unifiedpost Kft a vizuális megjelenését – beleértve a honlapját is (www.unifiedpost.hu) – adaptálta a Unifiedpost Group világához. A Unifiedpost Kft és 30 munkatársa a lokáció tekintetében is előre lépett: a cég központja áprilisban egy új, modern irodába költözött, egy központi és magas presztízsű helyre, Budapest szívében.
Kapcsolódó cikkek
- 50 helyet lépett előre a MATE a QS agrártudományi ranglistáján
- 71 milliárdra nőtt a Huawei márkaértéke
- A Bosch Rexroth erősíti gyártásautomatizálási üzletágát
- Közzétette féléves pénzügyi jelentését a Delta Technologies
- Liferay Experience Cloud: elkészült a legújabb digitális élmény platform
- A Bridgestone bejelentette E8 kötelezettségvállalását 2030-ig
- Ezek a világ legetikusabb vállalatai 2022-ben
- A hazai Kyndryl Ügyfél Innovációs Központ 25 éves fennállását ünnepli
- 76 százalékkal nőtt tavaly a Huawei profitja
- Azonos vágányon a Bexity és a Raben Group
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.
Az E.ON új megoldásai a jövő energiaellátásához
Az E.ON Hungária Csoport jelentős fejlesztéseket hajtott végre a Flex.ON program keretében a Dunántúlon, Pest vármegyében és Budapesten, egy három éves kutatás-fejlesztési program részeként. A projekt célja, hogy a vállalatcsoport képes legyen kielégíteni az ügyfelek növekvő energiaigényét, és lehetővé tegye a napelemes rendszerek szélesebb körű csatlakozását az áramhálózatra. Az új megoldások a helyszínekhez igazodva gyorsabbá, költséghatékonyabbá és rugalmasabbá teszik az energiaellátást. A 2,1 milliárd forintos fejlesztés 39%-át állami támogatás fedezi, míg 61%-át az E.ON biztosította.