Freuddal csábít turistákat a Metaverzumból Bécsbe a Wien Tourismus
„Get me out, Freud!” a neve a Wien Tourismus legújabb akciójának, amelynek keretében egy Freud-avatar arra bíztatja a Metaverzum-közösség tagjait, hogy időnként hagyják el kis időre a virtuális valóságot. Aki beszélgetésbe elegyedik a híres pszichiáterrel, bécsi utazást nyerhet.
Legújabb akciója keretében – a Sigmund Freud Múzeummal együttműködésben – egy Freud-avatart küldött a Wien Tourismus a Metaverzumba. A digitális Freud itt arra bíztatja a felhasználókat, hogy hagyják el időnként a virtuális világot és nézzenek szét a valós világban – és látogassanak el például Bécsbe.
Sigmund Freud avatarja a Metaverzumban © Wien Tourismus
A pszichoanalízis atyja kacsingatva érdeklődik a felhasználók virtuális valóságban való hogyléte és léte felől vagy arról értekezik, vajon milyen hatással vannak a kipixelezett emberek a libidóra. Azok a felhasználók, akik belemennek a vicces beszélgetésbe és regisztrálnak a getmeoutfreud.vienna.info oldalon bécsi utazást vagy belépőjegyet nyerhetnek a bécsi Sigmund Freud Múzeumba.
Freud avatarja egy felhasználóval beszélget © Wien Tourismus
„Legújabb akciónkkal újfent arra reflektálunk, miként viszonyul a társadalom a modern technológia adta lehetőségekhez. A járvány miatti lezárások, korlátozások utän az emberek szomjaznak a valós élményekre, az utazásra és a kulturális élményekre. Akciónkkal szusszanásnyi szünetet kínálunk a felhasználóknak, hogy elszakadhassanak kicsit a virtuális valóság lélegzetelállító ígéretföldjétől és megmutatjuk nekik, hogy a valós világ még szebb, még lélegzetelállítóbb lehet” – magyarázza Norbert Kettner a Wien Tourismus igazgatója az akció apropóját.
Sigmund Freud avatarja a Genesis Plaza területén „rendel” © Wien Tourismus
Sigmund Freud avatarja 2022. április 29-ig „rendel” a Metaverzum egyik világa, a Decentralandban található Genesis Plaza területén.
Kapcsolódó cikkek
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Így segíti a BNPL az irodai működést
A vállalkozások folyamatosan keresik az olyan fizetési lehetőségeket, amelyek mellett tőkeerősek tudnak maradni. Az egyik legújabb fizetési modell a BNPL, amely már olyan termékcsoportokban is megoldást nyújt, mint az irodai nyomtatók. Akár már 50 ezer forint tőkével új eszközhöz juthatnak a legkisebb cégek is. A TechOffice konstrukciója abban is újdonságot jelent, hogy a részletfizetési lehetőséget a társaság önerőből biztosítja.
ViewSonic: Tökéletes vetítés bárhol könnyedén
A ViewSonic Corp. bejelentette a legújabb M1X és M1S hordozható projektorok megjelenését. A ViewSonic M1 sorozat jellegzetes dizájnjára építve az új M1X és M1S projektorok szabadalmaztatott 3 az 1-ben intelligens állvánnyal érkeznek, 360 fokos függőleges vetítést megvalósítva. Ezek a projektorok átfogó vízszintes és függőleges trapézkorrekcióval is rendelkeznek, ami lehetővé teszi az oldalas kivetítést és a nagyobb beállítási rugalmasságot. A Harman Kardon hangszórókkal és a beépített akkumulátorral ezek a modellek folyamatos szórakozási élményt biztosítanak beltéri és kültéri környezetben egyaránt.
Csillagos ötös a biztonságra – így készült a magyarországi bemutatkozásra az OMODA 5
Ötcsillagos biztonsági minősítést kapott augusztusban az ASEAN NCAP szervezettől a Chery Group hamarosan Magyarországon is bemutatkozó autója, az OMODA 5.
Jürgen Klopp a MediaMarkt csapatához igazolt
Kiderült milyen szerepben láthatjuk a közeljövőben Jürgen Kloppot. A Liverpool FC volt világhírű edzője a MediaMarktSaturn csapatát választotta: a jövőben a márka első nemzetközi brand nagykövete lesz mind a 11 országban, ahol a cég jelen van, köztük természetesen Magyarországon is.