Az LG ismét elnyerte az ENERGY STAR év partnere díjat

forrás: Prím Online, 2022. május 6. 17:21

Az LG Electronics érdemelte ki az Amerikai Egyesült Államok Környezetvédelmi Ügynöksége (U.S. Environmental Protection Agency - EPA) által odaítélt ENERGY STAR „a 2022-es év partnere” elismerést. Ezt a rangos címet — amelyet az ENERGY STAR tanúsítvánnyal ellátott termékei és promóciói révén a környezetvédelem iránti példamutató elkötelezettségéért kapott a vállalat — 2012 óta kilencedik alkalommal nyerte el az LG.

A friss elismerést megelőzően a múlt hónapban 43 LG hűtő-fagyasztó kapta meg az ENERGY STAR Emerging Technology Award díját, ezzel megelőzve minden más márkát. A díjazott modellek fejlett adaptív kompresszorral vannak felszerelve, az R-600a hűtőközeg használatának köszönhetően pedig rendkívül alacsony a globális felmelegedési potenciáljuk (GWP).

 

Azok a hűtőszekrények, amelyeket ilyen környezetvédelmi elismerésben részesítenek, adaptív kompresszor-üzemmódban legalább 25 százalékkal felülmúlják az Egyesült Államokban megszabott energiahatékonysági minimumkövetelményt a fix sebességű üzemmódhoz képest. Az elismert termékek alacsony GWP-értékű (15 alatti) hűtőközeget és szigetelőhabot is tartalmaznak. Az LG hűtőszekrénycsaládjaiban megtalálható inverteres lineáris kompresszor így hosszabb ideig tartja frissen az élelmiszereket, és alacsonyabb zajszint mellett üzemel az LG hagyományos modelljeihez képest.

 

 

Az ENERGY STAR program minden évben olyan vállalkozásokat és szervezeteket díjaz, amelyek kiemelkedő energetikai teljesítményükkel hozzájárultak a környezetvédelemhez. Az ENERGY STAR díj nyertesei iparágvezetők az energiahatékony termékek, otthonok, épületek, szolgáltatások és stratégiák előállítása, értékesítése és alkalmazása terén. Ezek az erőfeszítések alapvető fontosságúak az éghajlati válság elleni küzdelemben és a közegészségügy védelmében.

 

A zéró negatív környezeti hatás elérésére kitűzött kezdeményezése keretében az LG több olyan gyártási helyszínt tervez létrehozni, amelyek pozitív hatást gyakorolnak a környezetre. A vállalat szén-dioxid-semlegességre és a körforgásos gazdaságra vonatkozó hosszútávú céljai teljesítésével összhangban bejelentette, hogy gyártási folyamatai során 2030-ig akár 600 000 tonna újrahasznosított műanyag bevezetésével kívánja csökkenteni a petrolkémiai alapú műanyagok használatát, emellett ugyaneddig közel 8 millió tonnára, vagyis duplájára emeli az elektronikai hulladékok felhasználását.

 

„Az LG ismét megmutatja, hogy a tiszta energiagazdaságot támogató intézkedések nemcsak a környezetnek, hanem az üzletnek és a fogyasztóknak is jót tesznek. Tudjuk, hogy az éghajlati válság kezeléséhez mindannyiunk összefogására lesz szükség” — mondta Michael S. Regan, az EPA vezetője.

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában

A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.

2025. március 25. 16:13

2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA

Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik. 

2025. március 25. 15:45

Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?

A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.

2025. március 25. 14:41

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Virtuális valóság az autonóm járművek fejlesztésében

2025. március 25. 17:52

Továbbra sem tudjuk, hogy kik ölették meg Kennedyt

2025. március 21. 16:38

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

2025. március 13. 09:55