Több mint 210 millió forint támogatás közösségi médiaszolgáltatóknak és helyi, körzeti tévéknek
Tizenhárom pályázó kap több mint 73 millió forintos üzemeltetési, huszonhat pályázó pedig mintegy 140 millió forintos műsorkészítési támogatást – erről is döntött a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa legutóbbi ülésén.
Mintegy 73,6 millió forintot ítélt meg 13 pályázónak a Médiatanács a közösségi médiaszolgáltatók működési és üzemeltetési költségeit támogató pályázat harmadik fordulójában. A televíziók közül sikeresen pályázott a Régió TV Esztergom, a Szentes Televízió, a Soltvadkerti TV, a vecsési WTV, a Mezőtúri Városi Televízió, a mórahalmi Móra-Net TV, a Kecel Városi Televízió, a KisDuna TV Dunaharaszti és a Kistelek Városi Televízió. A közösségi rádiók közül vissza nem térítendő forráshoz jut az érdi Sola Rádió, a kisvárdai Friss FM, a Halas Rádió és a fővárosi Klasszik Rádió 92.1.
Nyerteseket hirdetett a Médiatanács a helyi és körzeti televízióknak szóló támogatási programjában a hírműsorok, közéleti és kulturális magazinműsorok készítését támogató idei pályázat első fordulójában. Huszonhat televíziós pályázat mintegy 140 millió forint támogatást kap. A Dunaföldvár TV, a Hajdúnánási Televízió, a KisDuna TV Dunaharaszti, a Csongrád TV, a Füzesabonyi Városi Televízió, a VTV Mór, a szerencsi Globo Televízió és az RTV Szekszárd közéleti magazinokat gyárthat az elnyert összegből. Hírműsorokat készíthet a Kapos Televízió, a Halas TV, a Keszthelyi Televízió, a Szolnok TV, a Kiskőrös Televízió, a Zalaegerszegi Televízió, a Bajai Televízió, a Nyíregyházi Városi Televízió, a Salgótarjáni Városi Televízió és a tahitótfalui Danubia Televízió. A békéscsabai 7.Tv, a Kapos Televízió, a Debrecen Televízió, a Bajai Televízió, a Kecskeméti Televízió, a pécsi Pannon Televízió, a nyíregyházi Kölcsey Televízió és a budapesti Hegyvidék Televízió kulturális magazinműsorok készítésére pályázott sikerrel.
Kapcsolódó cikkek
- Közel 145 millió forint közösségi rádiók és televíziók üzemeltetési költségeire
- Még mindig a hagyományos rádiózás dominál
- Egyre több új, magyar terméket népszerűsítő reklám készül
- Kirekesztő megjegyzések miatt rótt ki bírságot a Rádió 1-re az NMHH
- Médiatanács: több mint 127 millió forintból készülhetnek televíziós műsorok
- Médiatanács: 360 millió forintos keretösszeggel pályázhatnak rádiók
- Támogatást kapnak rádiók és televíziók műsorkészítésre és üzemeltetésre
- Leginkább mobilról olvasunk híreket
- A rádiós szolgáltatók elégedettek a Médiatanács támogatási programjával
- Médiatanács: 16,5 millió forint műszaki támogatás közösségi rádióknak és televízióknak
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
7 vállalat, amely új szintre emelte a zöld gondolkodást
Adatközpontok környezetbarát működésének támogatása, az építészet újradefiniálása, valamint az energiafelhasználás látványos csökkentése – többek között ezekért az innovatív törekvésekért kaptak elismerést a Schneider Electric idei fenntarthatósági versenyének díjazottjai. A Sustainability Impact Award 2024-es kiírásában hét vállalat részesült a kitüntetésben, köztük két indiai cég is.
Mit mesélnek rólunk az emojik 2025-ben?
Egy szív, egy mosolygós arc vagy egy apró szikra – néha ennyi is elég, hogy átadjuk, amit érzünk. Vagy mégsem? A július 17-i Emoji Világnap alkalmából Guld Ádám médiakutatóval jártuk körbe, hogyan változott meg az emojik használata 2025-re, milyen félreértésekhez vezethetnek ezek a kis jelek, és mit tehetünk azért, hogy gördülékenyebb legyen a digitális kommunikációnk.
Hatékonyság, kényelem és fenntarthatóság egyben – Az új E4 monitorok
Az AOC Essential E4 monitorcsalád átfogó választékot kínál a különféle munkakörnyezetekhez – a helytakarékos irodai megoldásoktól a fejlett kreatív felhasználásig. A sorozat kiemelkedik a konfigurációs lehetőségek széles skálájával, így mindenki megtalálhatja a számára ideális eszközt.
Beszéljünk ikonokkal! – Az emojik szerepe a digitális kommunikációban
Július 17-én ünnepeljük az Emoji Világnapját. A kis méretű digitális ikonok ma már szinte minden online beszélgetésben jelen vannak, és szerves részévé váltak mindennapi kommunikációnknak. Ezt felismerve a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) is támogatást nyújt azoknak, akik most ismerkednek a digitális tér színes piktogramjaival.
Magyarország és az AI: Tudásban az élvonalban, bizalomban megosztottan
Ahogy a mesterséges intelligencia (AI) egyre nagyobb teret nyer a világban, a magyar lakosság többsége már most ismeri az alapfogalmakat, és bízik abban, hogy a vállalatok felelősen kezelik az adatokat – derül ki az Ipsos friss, AI Monitor 2025 nemzetközi kutatásából.