Meghosszabbítja 2027-ig partnerségét a Continental és a Tour de France
Még az idei Tour de France 2022. július 1-jei koppenhágai rajtja előtt a Continental 2027-ig meghosszabbítja régóta fennálló, bizalmon alapuló partnerségi és szponzori tevékenységeit.
A verseny öt fő partnerének egyikeként és a szakaszgyőzelem szponzoraként az abroncsgyártó a Tour szervezetével, az A.S.O.-val (Amaury Sport Organisation) továbbra is aktívan részt fog venni a világ legnagyobb és legfontosabb kerékpárversenyében az elkövetkező években, miközben hozzájárul annak biztonságos és fenntartható jövőjéhez. Emellett az új ContiRe.Tex újrahasznosítási technológia abroncsgyártásban való alkalmazása már az idei évben megkezdődik.
Erős Tour de France partner 2017 óta
Christian Prudhomme, a Tour de France versenyigazgatója üdvözli az együttműködés folytatását: „A Continental a Tour de France egyik legfontosabb innovációs partnere, és az elmúlt évek során kapcsolatunkat egyre szorosabbra fűztük. Büszkék vagyunk arra, hogy további öt éven át élvezhetjük a Continental gumiabroncs-technológiai és fenntarthatósági szakértőinek hozzáértő támogatását.” A hannoveri prémium gumiabroncsgyártó szponzorként és biztonsági partnerként való együttműködése a Tour de France-szal 2017 végén kezdődött, már akkor is a hivatalos segédjárművek abroncsszállítója, valamint a bajnokok kerékpárabroncsainak gyártója volt. A Continental 2019 óta az öt fő partner egyike. „Bízunk benne, hogy együttműködésünk a továbbiakban is sikerekben gazdag lesz. Különösen a közúti biztonság és a fenntarthatóbb jövő azok a fontos témák, amik összekötnek bennünket, és bizalomra épülő együttműködésünk alapját képezik” – mondja Ferdinand Hoyos, a Continental EMEA-régiós (Európa, Közel-Kelet és Afrika) gumiabroncsutánpótlás üzletágának igazgatója.
A Continental egy fenntarthatóbb Tour de France-t támogat
A profi kerékpárosok és a támogató csapatok számára nyújtott prémium gumiabroncs-teljesítmény mellett a jövő fenntartható mobilitása is fontos tényező a Continental szemszögéből. A vállalat 2030-ra a legfejlettebb gumiabroncsgyártóvá kíván válni a fenntarthatóság területén, és ezeket az ambíciókat a Tour de France-szal kötött szponzori partnerségbe is átviszi. „Üdvözöljük a Tour de France nagyobb fenntarthatóságot megcélzó törekvéseit, melyeket ahol csak lehetséges, támogatunk. Ezért például az idei Tour hivatalos segédjárműveit az új ContiRe.Tex technológiánkkal készült abroncsokkal szereljük fel” – magyarázza Hoyos. „Ezek mindegyike újrafeldolgozott PET-anyagból származó újrahasznosított poliésztert tartalmaz – miközben a megszokott biztonsági jellemzőkkel és abszolút megbízható gumiabroncs-teljesítménnyel rendelkezik.”
Hat résztvevő profi kerékpáros csapat fog idén is a Continentalra mint abroncspartnerre támaszkodni: az Ineos Grenadiers, a Groupama-FDJ, a Bahrain-Victorious, a Movistar Team, az Intermarché-Wanty-Gobert Matériaux és a Team Arkéa-Samsic, melyek speciális, kézzel készített GP5000 abroncsokon fognak megküzdeni a dobogós helyekért.
Az első Tour, amelyik a bicikliőrült Dániában veszi kezdetét
A 109. Tour de France július 1-én rajtol Európa kerékpárfővárosában, Koppenhágában, majd nagyjából 3335 kilométerrel és 21 szakasszal később a varázslatos Champs-Élysées sugárúton ér véget Párizsban.
Kapcsolódó cikkek
- Az Év Beszerzési Csapata Díjat is megkapta a budapesti Continental
- Teljesítmény és esztétika egy abroncsban
- Harmadszor is az Év gyára a budapesti Continental
- PET-palack újrahasznosításával készít gumiabroncsot a Continental
- Új ügyvezető a veszprémi Continental gyár élén
- Megszerezte első tesztgyőzelmét az új Continental SportContact 7 gumiabroncs
- A Continental az autóból a villamosba viszi át a szem elé vetített kijelzőt
- A Continental technológiája innovatív felhasználói élményt hoz az elektromos BMW iX-be
- Csúcsteljesítmény fenntarthatóságra fejlesztve
- Új országos HR vezető a Continental élén
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Több mint 650 ezer nevezés érkezett a Huawei nemzetközi mobilfotós versenyére
Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új, izgalmas perspektívából örökítik meg. A három fődíjas pályamű készítői fejenként 10 ezer dolláros pénzjutalomban részesültek. A versenyt idén nyolcadik alkalommal szervezték meg, hogy megmutassák, az egyszerű pillanatok is művészivé válhatnak a kreativitás és a megfelelő eszközök segítségével.
Így juthat olcsón prémium telefonhoz a család karácsonyra
Az okostelefon, a tablet és a laptop idén is a legnépszerűbb karácsonyi ajándékok közé tartozik, de a gazdasági mutatók és az emelkedő árak miatt a vásárlók ott spórolnak, ahol tudnak. Egy felújított eszközzel nem kell lemondani az értékes karácsonyi ajándékról, hiszen jelentősen kíméli a családi kasszát egy új készülék megvásárlásához képest. A Rejoy összegyűjtötte az idén karácsonykor a legjobb vételnek számító mobil eszközöket.
Az ASUSTOR NAS-eszközök segítenek felkészülni az AI jövőjére
A mesterséges intelligencia korszakának rohamos fejlődésével párhuzamosan a tárolási technológia is fejlődött, a felhőalapú tárolás és a biztonsági mentés az AI-alkalmazások alapvető elemévé vált. Hogy megfeleljen az exponenciális adatnövekedés kihívásainak, az ASUSTOR bemutatta a Lockerstor Gen3 sorozatot, a KKVK igényeihez tervezett professzionális felhőalapú NAS-t. Kiváló multitasking teljesítményével, nagy sebességű hálózatával, gazdag funkcionalitásával és rugalmas bővíthetőségével ideális választást jelent a vállalati AI továbbfejlesztéséhez.
Elindult az NMHH Podcast 2. évada, fókuszban az online gyermekvédelem témájával
Új évaddal jelentkezik decembertől az NMHH Podcast. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) sorozata ezúttal a gyermekek online biztonságával, valamint az ehhez kapcsolódó legfrissebb trendekkel és követendő példákkal foglalkozik. Az első adás már fel is került a hatóság közösségimédia-felületeire.