Influenszerek tucatjai születhettek a Balaton Soundon

forrás: Prím Online, 2022. július 4. 09:59

A befutott véleményvezérek brandépítésre használták leginkább a két év kihagyás után újból megrendezett Balaton Soundot, miközben rengeteg fiatal számára ugródeszkát jelentett az influenszerek világában hazánk legjelentősebb fesztiválja. Zsóri Martin közösségi média szakértő arról beszélt, Pumped Gabó valósággal kultuszt épített ki maga köré, és az ő példáján idén is sokan meg akarták mutatni magukat a világnak a TikTokon és az Instagramon. Hozzátette, más kérdés, hogy a hírnevet fenn is kell tudni tartani.

Egészen elképesztő, talán sosem látott számokat produkált az idei Balaton Sound a közösségi oldalakon: az Instagramot és a TikTokot tízezerszámra árasztották el a fotók és a videók, a civilektől a legnagyobb hírességekig minden rossz szándék nélkül boldog-boldogtalan kiposztolta, hogy a magyar tenger partján bulizik.

 

Zsóri Martin közösségi média szakértő szerint két év kihagyás után kiéheztek Magyarország legnagyobb fesztiváljára a fiatalok, ezért extra mennyiségű tartalom látott napvilágot a helyszínről az elmúlt napokban.

 

Mint mondta, ebben a hatalmas felhajtásban nehéz volt kitűnniük a tömegből az influenszereknek, de azért mindent megtettek annak érdekében, hogy a középpontba kerüljenek.

 

Zsóri Martin

 

„A régi motorosnak számító influenszerek leginkább a különleges stílusukkal, tervezők által készített, extrém ruháikkal tudtak kitűnni, ami ebben a közegben nem is számít már polgárpukkasztónak. A férfiak emellett szeretnek villogni a testükkel is. A celebek számára ez kitűnő brandépítési lehetőség, ezért úgy közvetítettek szinte minden lépésükről a közösségi oldalakon, mintha az kötelező lenne” – fogalmazott az influenszer menedzser.

 

Példaként említette Pumped Gabó esetét, akinek neve szorosan fűződik a Balaton Soundhoz, hiszen a sajtó annak idején itt fedezte fel őt. Azóta valósággal kultuszt épített ki maga köré, csütörtökön ugyanis a felhívására több tucatnyian csatlakoztak hozzá egy kora délutáni bevásárláshoz is.

 

Ugródeszka a celebséghez

Zsóri Martin szerint persze a rögtönzött közönségtalálkozót sokan ugródeszkának próbálták használni a saját karrierjük beindításához. Ahhoz viszont, hogy valaki ki tudjon emelkedni ebből a rendkívül sűrű tömegből, kreativitás és egyedi ötletek szükségesek.

 

„A TikTokon egy-két nap alatt 70 ezer megtekintést gyűjtött két srác, akik azt mutatták meg, hogyan tudnak bemenni karszalag nélkül a Balaton Sound területére. Ezzel nem szabályt akartak szegni, csak a fesztiválszervezők figyelmét próbálták felhívni, hogy vannak hiányosságok a rendezvény lebonyolításában. Ez már egy olyan ötlet, ami nagy aktivitást tud generálni” – mutatott rá.

 

Hozzátette, aki másokat próbál lemásolni, soha nem lesz felkapott a közösségi oldalakon, pedig szórakoztató, egyedi tartalmakkal három nap alatt celebbé lehet válni. Becslései szerint ez valószínűleg több tucat fiatalnak sikerült is, akiket hamarosan influenszerként emlegethet majd az ország.

 

Az influenszer menedzser azt ugyanakkor elárulta, nem elég híressé válni, tudni kell annak is maradni. Ha valakinek kialakul egy rajongótábora, van már egy stabil bázisa, akkor jön a karakterépítés időszaka.

 

„Két út létezik: vagy elszúrják vagy meglovagolják a sikert. Utóbbihoz fenn kell tartani folyamatosan a felhasználók érdeklődését, amíg masszívan be nem kerülnek a köztudatba” – zárta gondolatait Zsóri Martin.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény

Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.

2025. április 18. 16:03

Országos mozivetítéssel zárult a Hunyadi sorozat

Húsvét hétvégéjén érkezik a Hunyadi sorozat grandiózus fináléja a TV2 műsorára. A legelhivatottabb rajongók azonban már korábban, április 16-án, szerdán, 19 Cinema City moziban, exkluzív vetítésen élhették át a sorozat záróepizódját, amely látványos csatajeleneteivel kápráztatta el a közönséget.

2025. április 18. 14:15

Kihirdették a Sony World Photography Awards 2025 nyerteseit

A Sony World Photography Awards bejelentette a 18. alkalommal megrendezett verseny győzteseit a londoni díjátadó gálán, ahol a szakma legnagyobbjai ünnepelték az idei nyerteseket és kiemelkedő munkáikat.

2025. április 18. 12:33

Mi jön a fal után? – Automotive Summit 2025

Ezzel a provokatív kérdéssel indul 2025. május 21-én az Automotive Summit a MOL Campuson. A konferencia az autóipar jövőjét helyezi fókuszba, különös tekintettel arra, milyen szerepet tölthet be Magyarország a globális átalakulásban. A szakértők számos nézőpontból vizsgálják meg az iparág kihívásait és lehetőségeit – a mesterséges intelligencia autóértékesítésben betöltött szerepétől kezdve, az új autógyárak gazdasági hatásán át, egészen a CO₂-kibocsátás jövőjéig.

2025. április 18. 10:29

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A Microsoft mesterséges intelligenciával gyorsítja a szoftver-frissítéseket

2025. április 16. 17:51

Adatvédelmi nap a GDE-n: Fókuszban a kiberbiztonság és a tudatosság

2025. április 15. 14:43

A Pentagon az informatikai tanácsadókon spórol

2025. április 11. 13:12

Az év legolvasottabb online tartalmai

2025. április 9. 20:39