Az OPPO is csatlakozik a leggyorsabban növekvő felhőalapú számítástechnikai platformhoz
Az OPPO bejelentette, hogy arany fokozatú partnerként csatlakozik a Cloud Native Computing Foundation (CNCF) iparági klaszterhez. A gyártófüggetlen felhőinfrastruktúrát fejlesztő testület legfontosabb támogatói között szerepel az Amazon, a Cisco, az IBM, a Google és a Microsoft is.
Az OPPO csatlakozott a Cloud Native Computing Foundation (CNCF) iparági testülethez, amelynek célja egy olyan komplex ökoszisztéma létrehozása, amely hatékonyan képes kihasználni a modern felhőinfrastruktúra egyes elemeit. Jelenleg a CNCF-nek több mint 450 tagja van, az alapító tagok közé olyan vállalatok tartoznak, mint a Google, a Twitter, az Intel, a Cisco, az IBM, a Docker, az Univa vagy a VMware. Az OPPO kezdetektől fontos támogatója a felhőalapú natív technológiák fejlesztésének, különösen nagy hangsúly fektetve az Internet of Experience (IoE) alapú termékekre és szolgáltatásokra.
„Az OPPO a CubeFS felhőalapú natív alkalmazások elosztott fájlrendszerének fő fejlesztője, ezért a CNCF Gold tagjává válva olyan erőforrásokat és támogatást tudunk biztosítani, amelyek elősegítik az innováció folytatását a felhőalapú natív közösségben. Alig várjuk, hogy a CNCF sokszínű és tehetséges fejlesztői csapatával dolgozhassunk szerte a világon" – mondta Haifeng Liu, az OPPO felhőalapú alkalmazások alelnöke.
Az OPPO csatlakozik a The Cloud Native Computing Foundation-hez (CNCF)
A CubeFS egy felhőalapú natív konténer platform, amely POSIX-kompatibilis és S3-kompatibilis interfésszel is rendelkezik, így lehetővé teszi a tárhely számítási kapacitáshoz való igazítását. Az OPPO a projektet a közösség tagjaival kívánja továbbfejleszteni annak érdekében, hogy képesek legyenek a technológiára egy hosszú távon fenntartható ökoszisztémát építeni.
„Az OPPO nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a CubeFS egy életképes CNCF inkubációs projekt legyen, ami lehetővé teszi a tárhely infrastruktúra online alkalmazásokhoz, adatbázis- és/vagy adatfeldolgozási szolgáltatásokhoz, valamint a Kubernetes által szervezett gépi tanulási feladatokhoz való allokálását, ezért örömünkre szolgál és alig várjuk a közöst munkát az OPPO szakembereivel” – mondta Chris Aniszczyk, a CNCF technológiai igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Az AR segítségével emlékezik az OPPO
- Négy trend, ami meghatározza 2022-t az üzleti informatikában
- A felhő segíti a fenntarthatósági célok gyorsabb elérését
- Az OPPO sikeresen tesztelte a hálózati forgalom particionálását lehetővé tévő 5G technológiát
- A Vodafone az Oracle felhő infrastruktúrájával gyorsítja fel technológiai modernizációját
- A felhőtechnológia jelenthet kiutat a munkaerőhiány okozta nehézségekből
- A SUSE átfogó infrastruktúrabiztonsági kínálattal támogatja a vállalatokat a digitális átalakulásban
- Google Cloud és SAP együttműködés a felhőben
- K&H: bankolás a felhők felett
- A jövő felhőnatív, és konténerekre épül
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.
Az E.ON új megoldásai a jövő energiaellátásához
Az E.ON Hungária Csoport jelentős fejlesztéseket hajtott végre a Flex.ON program keretében a Dunántúlon, Pest vármegyében és Budapesten, egy három éves kutatás-fejlesztési program részeként. A projekt célja, hogy a vállalatcsoport képes legyen kielégíteni az ügyfelek növekvő energiaigényét, és lehetővé tegye a napelemes rendszerek szélesebb körű csatlakozását az áramhálózatra. Az új megoldások a helyszínekhez igazodva gyorsabbá, költséghatékonyabbá és rugalmasabbá teszik az energiaellátást. A 2,1 milliárd forintos fejlesztés 39%-át állami támogatás fedezi, míg 61%-át az E.ON biztosította.