Élményalapú virtuális játszótér
A Samsung Electronics bejelentette a Samsung Space Tycoon virtuális játszótér elindítását, amely mostantól megtalálható a metaverzum globális felületén, a Robloxon. A Space Tycoon egy olyan virtuális tér, amelyben a felhasználók a Samsung termékeit használva, földönkívüli lényekkel szövetkezve hozhatnak létre és játszhatnak különféle játékokat, valamint oszthatják meg az élményeiket. A szolgáltatás a dizájn és a funkcionalitás tekintetében az üzleti életet szimuláló “tycoon” műfajból merítkezik.
A Samsung ezt a virtuális játszóteret elsősorban a Z generáció számára hozta létre, hogy egy olyan integrált élményt nyújtson számukra a metaverzumban, ahol megalkothatják és élvezhetik saját Samsung termékeiket. A vállalat célja, hogy a fiatalabb fogyasztók megtapasztalhassák a márka nyújtotta lehetőségeket, és kapcsolatba léphessenek egymással.
„A Space Tycoont olyan játszótérnek alkottuk meg, ahol a vásárlók kipróbálhatják a virtuális terek korlátlan lehetőségeit” – mondta Jinsoo Kim, a Samsung Vállalati dizájnközpontjának alelnöke. „Lehetőséget szerettünk volna adni a Z generációs fogyasztóknak arra, hogy a Samsung termékekről olyan tapasztalatokat szerezhessenek, amilyenekre korábban nem volt módjuk. Továbbra is olyan tartalmakat fogunk bemutatni, amelyek még tartalmasabb, még szórakoztatóbb digitális élményeket nyújtanak mind jelenlegi, mind jövőbeli ügyfeleink számára.”
A Space Tycoon középpontjában a Samsung Space Station űrállomás, valamint egy kutatólaboratórium áll, ahol az űrlények a márka legújabb termékeivel kapcsolatos kutatásokat végzik. A játék három speciális területből áll: egy bányászati zónából (Mining Zone) az erőforrások beszerzéséhez, egy boltból (Shop) a játékelemek megvásárlásához, valamint egy laboratóriumból (Lab) a termékek gyártásához.
A Space Tycoonban a felhasználók a kitermelt nyersanyagok felhasználásával különböző Samsung termékeket tervezhetnek – a Galaxy okostelefonoktól kezdve a legkülönfélébb tévékészülékekig és háztartási gépekig –, valamint játékelemeket is vásárolhatnak és fejleszthetnek. A felhasználók kiélhetik kreativitásukat ebben a térben, például úgy, hogy a való életben megtalálható készülékeket a játékban különböző módokon használható eszközökké alakíthatják. Az összehajtható okostelefon, a Galaxy Z Flip például táskává vagy robogóvá alakítható át, és ahogyan a felhasználók is egyre inkább szabadjára engedik fantáziájukat, a legelképesztőbb ötletek valósulhatnak meg. Így jöhet létre egy légdeszka a Jet Bot porszívóból, vagy egy egyszemélyes helikopter a The Sero televízióból.
Jelenleg több mint 20 Samsung termék érhető el a Bolt (Shop) kínálatában, ahol a megvásárolt készülékek színe az elért szintek függvényében változhat, emellett pedig a portfólió folyamatosan frissül majd az új termékcsaládokkal.
A Space Tycoon először 14 nyelven jelenik meg*, így – többek között – koreaiul, angolul, kínaiul és spanyolul is lehet használni a szolgáltatást. A játék a jövőben további funkciókkal bővül, melyeknek köszönhetően a felhasználók kapcsolódhatnak egymással, megoszthatják saját alkotásaikat vagy részt vehetnek egy exkluzív, virtuális partin.
_____________
* A szolgáltatás magyar nyelven nem elérhető.
Kapcsolódó cikkek
- Kihirdették a Samsung és az EdisonKids közös versenyének nyerteseit
- A hat kortárs alkotó a Samsung táblagépén hozott létre egy NFT-t
- A magyar Z generáció már megtette az első lépést a fenntarthatóbb jövő felé
- Több mint egymillió Smart Monitort adott el a Samsung
- A Samsung új memóriakártyáját hosszú távú videózásra tervezték
- Ellenálló kialakítással és tartósan magas teljesítménnyel érkeznek az új Samsung SSD-k
- Eredményesen csökkentették a Samsung tévék karbonlábnyomát
- A Samsung 71 iF Design Díjat nyert el 2022-ben
- Az ABB és a Samsung közösen fejlesztenek holisztikus okosépület-technológiákat
- Tehetséges fiatal művészekkel idézi meg az elveszett órát a Samsung
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kiemelkedő újságírók és tartalomkészítők munkáját díjazta a Siemens
Az idei Siemens Media Award pályázatok középpontjában a mesterséges intelligencia alkalmazási lehetőségei álltak. A díjátadót 2025. március 25-én este tartották, ahol kiemelkedő technológiai újságírók és tartalomkészítők munkáját ismerték el.
Stratégiai megoldások és kihívások a KKV Summit 2025 konferencián
Május 7-én ismét megrendezésre kerül a magyar középvállalkozások egyik legfontosabb éves eseménye, a KKV Summit 2025 konferencia. A rendezvény a budapesti Mol Campusból kerül megrendezésre, ahol a hazai gazdaság vezető szereplői, sikeres vállalatvezetők és szakértők osztják meg tapasztalataikat a vállalkozásokat érintő legnagyobb kihívásokról és azok lehetséges megoldásairól.
Kibontó 2.0: Podcastok, vodcastok és a jövő kommunikációja a Yettelnél
A Kibontó új arculattal tér vissza: a Yettel népszerű videósorozata mostantól podcast formátumban is elérhető. A március 26-án induló első epizód már a mobilszolgáltató saját stúdiójában készült. A nézők és hallgatók betekintést nyerhetnek a technológiai trendekbe, üzleti megoldásokba, és megismerhetik a fejlesztések kulisszatitkait is.
Itt van Magyarország 50 legjobb munkáltatója
Magyarországon új digitális kiadvány jelenik meg, amely a munkaerőpiacra fókuszálva évente bemutatja az ország 50 legjobban értékelt vállalatát. A rangsor olyan cégeket sorol fel, amelyek munkakultúrájuk, juttatásaik és karrierlehetőségeik terén a legkiemelkedőbbek a dolgozók szerint.
Digitális kompetenciák fejlesztése: A Codecool és a Corvinus Egyetem közös projektje
Sikeresen zárult a „Piacvezérelt kutatás-fejlesztési és innovációs projektek támogatása – Integrált digitális kompetencia fejlesztő és felmérő, valamint munkaerő-közvetítő platform fejlesztése” című projekt (azonosító: 2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00067), amelyet a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alap támogatásával a Codecool és a Budapesti Corvinus Egyetem valósított meg. A 2021-ben indult kutatás-fejlesztési együttműködés célja egy olyan digitális platform létrehozása volt, amely ötvözi a digitális kompetenciák fejlesztését, munkaerő-felmérést és munkaerő-közvetítést, ezzel hatékonyabbá téve a képzési és munkaerőpiaci folyamatokat.