Nagyon népszerűek a easybox csomagautomaták
Két évvel a csomagautomata-hálózat indulása után aktiválták a hatszázadik eMAG easyboxot Sárváron, a Rákóczi Ferenc utcában. A gazdasági válsághelyzet miatt a csomagautomatás átvétel várhatóan még nagyobb teret hódít majd a következő hónapokban, de két év alatt már így is 17,19 milliárd forint értékű termék jutott el itthon megrendelőjéhez valamelyik easybox fiókon keresztül.
Két évvel az első magyarországi automata telepítését követően az eMAG easybox csomagautomata-hálózat hatszázadik gépét aktiválták október 4-én Sárváron, a Rákóczi Ferenc utcában, a helyi Tesco áruház mellett.
Az elmúlt mintegy 24 hónapban a magyarországi easyboxokban több mint egymillió rendelést vettek át 17,19 milliárd forintértékben. Budapesten belül a legtöbb rendelés a XII. kerületi MOM Park bevásárlóközpontban lévő automatába érkezett a hálózat indulása óta, a vidéki helyszínek közül pedig Debrecenben, a Füredi úti OMV töltőállomáson üzemel a legnépszerűbb easybox csomagautomata.
Több mint 17 milliárd forint értékben kerültek termékek a csomagautomatákba
A két év alatt teljesített easyboxos rendelések mintegy 61 százaléka kapcsolódott eMAG által forgalmazott termékhez, 39 százalék pedig valamelyik Marketplace kereskedőpartner által eladott árucikkhez. A partnerkereskedők magas aránya alátámasztja, hogy az eMAG.hu piacterén jelen lévő magyar kis- és középvállalatok is meglátták a lehetőséget a leggazdaságosabb kiszállítási módban – egy-egy easybox ugyanis akár 50-60 rendelést is képes egyszerre kiszolgálni. Idén szeptember óta jócskán megugrott az csomagautomatás átvételek aránya az eMAG-nál: a kiszállítási módok között közel 60 százalékos arányt értek el a csomagautomaták.
“A 2022-re kitűzött terveink szerint az év végéig szeretnénk elérni a 700 lefedett helyszínt easybox-hálózatunkkal, hiszen az eMAG stratégiájának fontos részét képezi, hogy az ország lakott területein mindenki közelében elérhető legyen egy csomagautomata, amelyben a nap bármely pontjában átveheti vagy akár vissza is küldheti rendelését. Ez a szállítási mód ráadásul segíti az eMAG Marketplace-hez csatlakozott hazai kis- és középvállalkozások költséghatékonyabb működését is” – kommentálta a hatszázadik automata beüzemelését Várkonyi Balázs, az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke.
Gyakrabban rendelnek mosószert, üdítőt és pelenkát, mint a válság előtt
Az eMAG friss értékesítési adataiból látszik, hogy a magyar vásárlók szeptember óta tudatosabban költenek, és jobban keresik a kiemelkedő ár-érték arányú termékeket is. Utóbbit jól érzékelteti, hogy az év első nyolc hónapjához képest az eMAG-nál szeptemberben nőtt a tisztító-mosószerek, üdítők és pelenkák vásárlási gyakorisága, amelyeket javarészt nagy kiszerelésű, kedvező árú csomagban rendelnek a vásárlók.
A belső statisztikák szerint minden második easyboxos megrendelést az eMAG mobilapplikációból adnak le, hiszen ebben az esetben ingyenesen lehet átvenni easyboxban az erre alkalmas méretű és tömegű termékeket, akár az eMAG, akár Marketplace-partner forgalmazza azokat.
Ezért fontos a csomagautomatás visszaküldés
Mivel egyre többen rendelnek ruhaneműt, divatcikkeket online, fontos trendet jelez az is, hogy szeptember óta minden ötödik terméket easyboxon keresztül küldtek vissza az eMAG-nál. Ez ugyanis a legkényelmesebb és leggyorsabb módja a túl szűknek vagy túl bőnek bizonyuló ruha, vagy egyéb termék visszaküldésének: a Fast refund szolgáltatás révén az eMAG-tól vásárolt, és a cégnek 30 napon belül visszaküldött termék árát 30 percen belül visszakaphatja a vásárló, ha a termék árát az eMAG.hu-n online bankkártyával fizette ki.
Kapcsolódó cikkek
- Így vásároltunk idén az eMAG-on
- Sok magyar webáruház megerősödhet ezekben a hónapokban
- Már nem éri meg külföldről rendelni, felpörögnek a magyar webshopok
- Teljesen átírták az online eladásokat az eMAG-nál az új rezsicsökkentési szabályok
- Tarolt az eMAG easyboxos átvétel a Glamour-napokon!
- Minden webshop képes lehet az aznapi házhozszállításra
- Glami.hu: jelentős értékesítési csatornává nőtte ki magát a livestream vásárlás
- Glami.hu: Magyarországon a divatcikkek ötödét webáruházak értékesítik
- Jön Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi konferenciája
- Így reagáltak a pandémiára az eMAG Marketplace-en értékesítő hazai cégek
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
A CFO-k felvették a technológia diktálta tempót
A hazai pénzügyi vezetők (CFO-k) egyre komfortosabbak az új technológiai megoldásokkal, de komplexebb szabályozói megfelelésekkel és folyamatos költségcsökkentési nyomással kell szembenézniük. Arra számítanak, hogy az automatizáció és a digitalizáció térnyerése alapvetően alakítja át a szerepüket – derül ki a PwC 6. alkalommal elkészített Pénzügyi Vezetői Felméréséből.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric
Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában.