Az IAB Hungary idén is díjazza a legjobb szakdolgozatokat
Az IAB Hungary, mint a digitális reklámipar szakmai szervezete, idén is meghirdeti pályázatát, melynek keretében a digitális marketing és digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.
A díjra bárki pályázhat, aki az említett szakterületen 2021. augusztus 1. és 2022. július 31. között védte meg dolgozatát valamely egyetem alap-, mester- vagy szakirányú képzésén, esetleg doktori iskolájában.
A pályázat további feltételei:
– sikeresen letett záróvizsga legalább jó (4) minősítésű diplomával,
– kitöltött jelentkezési lap, amelyhez a szerző és a konzulens adatain kívül szükség lesz a dolgozat témájának 400-600 karakteres leírására, továbbá a dolgozat feltöltésére PDF formátumban, maximum 100 MB-os méretben.
Pályázni 2022. november 30-ig lehet az esemény hivatalos weboldalán: iab.hu/legjobb-szakdolgozat.
A pályaműveket szakmai zsűri értékeli, amelyet követően 2023 márciusában ünnepélyes eredményhirdetést tartunk. A pályázatot az Atmedia, a GroupM Akadémia és az OMD támogatja.
A korábbi évek Legjobb szakdolgozat című versenyének díjazottjaival készült interjúk az IAB Hungary blogján olvashatók: https://iab.hu/cimke/szakdolgozat/
Kapcsolódó cikkek
- Gyermekek robotötleteit valósítja meg a Vodafone Magyarország Alapítvány
- Netezz biztonságban! – kreatív pályázatot hirdet diákoknak az ESET
- ’Az Év Honlapja’ pályázat 21. alkalommal keresi a legjobb honlapokat, applikációkat és digitális megoldásokat
- Új pályázat: európai egyetemeken kutathatnak a Széchenyi István Egyetem oktatói és PhD-hallgatói
- Elindult Az Év Honlapja 2022 Pályázat!
- Indul a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Kihirdették az idei Vodafone Digitális Díj nyerteseit
- Díjazzák az iskolai tanítást a mérnökök
- A napelemes rendszer kiépítése a bolygónkat és a pénztárcánkat is kíméli
- Átadták az Országos Ifjúsági Tudományos és Innovációs Tehetségkutató Verseny díjait
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Idén is keresik az év legjobb tech tartalmait
Fenntarthatóbb, újratölthető dezodorok, VR-szemüvegekkel végzett terápia és minimálisan invazív robotsebészet – csak néhány példa arra, hogyan alakíthatja jobbra világunkat a technológia. Az előző év Siemens Media Award díjazottjai ezekről a témákról készítettek riportokat. Most újra megnyílt a lehetőség a nevezésre a hazai és nemzetközi sajtódíjra, amelyre 2025-ben is azok az újságírók és tartalomkészítők jelentkezhetnek, akik kiemelkedő munkát végeztek a technológiai témákban.
IAB Hungary kihirdette az Év videós hirdetése 2024 versenyének győzteseit
Az online videós reklámokat díjazó versenyt az IAB Hungary Digitális videó Munkacsoportja azzal a céllal hirdette meg, hogy felhívja a figyelmet az online videós tartalmakban a márkák üzeneteit kreatívan megfogalmazó csapatok munkájának jelentőségére. A szakmai zsűri a 2024-es év legjobbjainak ítélt alkotásokért február 6-án az Irányi Palota báltermében adta át a díjakat.
Magyar diákok kezében a jövő kulcsa: új lendülettel indul a Megoldások a holnapért 5. évada
Ötödik alkalommal indul a Samsung és az EdisonKids közös, kreatív problémamegoldó kezdeményezése, a Megoldások a holnapért, amelyben szezonról szezonra jövőépítő diákcsapatok adnak izgalmas válaszokat a holnapunk alapkérdéseire. A toborzás elkezdődött, a megújult program pedig az eddigieknél is több hasznos és izgalmas lehetőséget biztosít pályázóinak, a 7–12. osztályos diákoknak és tanáraiknak, hogy forradalmi ötleteikkel jobbá tehessék a világot. A verseny nyertesei értékes Samsung eszközökkel gazdagodhatnak, összesen 6 millió forint értékben.
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.