Különleges helyszínen adott tanácsot a Telekom
A Telekom digitális szakemberei Wolf Gábor online marketing szakértővel és két kiválasztott kisvállalkozóval egy különleges aktivitás kapcsán működtek együtt: a vállalkozásoknak szóló tanácsadás fizikai helyszíne – elszakadva a földtől – a levegőbe emelkedett. A szimbolikus aktivitás célja, hogy ráirányítsa a figyelmet: érdemes új perspektívából ránézni a vállalkozások digitális továbblépésének lehetőségeire.
A Telekom évek óta elkötelezetten dolgozik azon, hogy minél több hazai kisvállalkozást segítsen abban, hogy digitálisan előrelépjen. A szolgáltató arra hívja fel a figyelmet, hogy érdemes néha kilépni a megszokott keretek közül és új szemszögből ránézni a vállalkozásunkra. A budapesti Erzsébet-téren a levegőbe emelt különleges magenta konténer tanácsadó pontként, valamint egy szakértői diszkurzus helyszíneként funkcionált. A magasban Wolf Gábor és Kollár Péter, a Telekom szakértője segítették ötletekkel, hasznos tanácsokkal azt a két kisvállalkozást, akik a pályázatra jelentkezők közül kiválasztásra kerültek. A tanácsadás mellett egy olyan beszélgetésre is sor került az exkluzív helyszínen, amelynek keretében Wolf Gábor és a Telekom szakembere a vállalkozásokat manapság leginkább foglalkoztató kérdéseket járták körbe és igyekeztek kézzelfogható, praktikus válaszokat adni. Ezeket a kérdéseket a Telekom Hello Biznisz social média csatornáin fogalmazták meg a vállalkozások előzetesen.
A különleges helyszínen adott személyes tanácsadás, valamint szakértői beszélgetést magában foglaló aktivitással a vállalat a nyáron indított „Alakíts nagyot!” átalakító show gondolatát vitte tovább, a tényleges digitális átalakítások után most a perspektíva átalakításával. Ezzel nyújt kézzel fogható segítséget további vállalkozásoknak, ráirányítva a figyelmet arra, hogy a digitális megoldások, eszközök kihasználásával előreléphetnek és hatékonyabban működhetnek. Ez a jelen helyzetben azért is alapvető kérdés, mert a kihívásokkal teli időszakok azt mutatták, hogy a felkészültség, az előrelátó gondolkodás és a bátor fejlesztés nem csupán a fejlődést segíti, hanem azt is, hogy a vállalkozás minden helyzetben képes legyen megállni helyét a piacon.
„A kisvállalkozások szimbolikusan új perspektívából néztek rá dolgaikra, hiszen a hétköznapok pörgésében néha nehezen látunk rá saját helyzetünkre, és akár a digitális megoldások kínálta lehetőségeinkre. Érdemes szélesebbre nyitni a perspektívát, hogy észrevegyük, hogyan léphetünk tovább, min érdemes alakítani, változtatni, hogy helytálljunk minden helyzetben.” – mondta Nyiri Mária, a Telekom kkv szegmens kommunikációs vezetője.
Az aktivitás egy következő lépés abban a folyamatban, melyet a Telekom évek óta folytat a kkv szektor digitalizációja érdekében. A 2017 májusában elindított Hello Biznisz platformján a jó példák, működő megoldások bemutatásával, hasznos tanácsokkal, edukációval segíti folyamatosan a vállalkozásokat, legyen az üzletfejlesztési ismeret, az adatbiztonságot, illetve a hatékony időgazdálkodást elősegítő ötletek, vagy akár egy-egy hatékony marketing tipp. Ezt támogatják azok a digitális megoldások és szolgáltatások is, melyeket kifejezetten a kis- és középvállalkozások igényeit figyelembevéve dolgoztak ki, hogy valódi és kézzelfogható segítséget nyújtsanak számukra, mint például a már működő példákon alapuló D – vagyis digitalizációs – tervek.
A magasban zajló szakértői beszélgetés teljes egészében visszahallgatható lesz a Home Business Podcast műsorában; a beszélgetésen résztvevő kisvállalkozásokat leginkább foglalkoztató kérdésekről olyan rövid social média tartalmak készülnek majd, amelyek más vállalkozások számára is irányt mutathatnak, hogy jövőállóbbá váljanak.
Kapcsolódó cikkek
- Digiméter 2022: a digitálisan legfejlettebb pénzügyi területhez kellene felzárkózni
- A hazai cégek többsége az informatikai fejlesztéseken is spórolna az energiaszámlára
- Akár 80%-os költségmegtakarítást hozhat a cégeknek a HR folyamatok digitalizációja
- Adatalapú megoldások adhatnak választ az energetikai kihívásokra
- A Telekomnál mától elérhetők az Apple új készülékei
- Roland Berger: A vezetők többsége túl bonyolultnak tartja saját informatikai infrastruktúráját
- A Telekom újragondolta mobil díjcsomagjait
- Kiskortól megy a kütyüzés, de fontos lenne az átmenet
- A Nissan a Siemensszel fejleszti az új e-crossover gyártósorait
- Új innováció a podcast-piacon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kvantumtechnológia: Az innováció következő nagy ugrása?
Az informatika eddigi fejlődése már eddig is alapvetően alakította át a mindennapjainkat, de a kvantumtechnológia elterjedése új szintre emelheti a kommunikációt, a számítástechnikát, az információfeldolgozást – sőt, áttöréseket hozhat a méréstechnikában és az orvosi diagnosztikában is.
HONOR 400 széria – Kreativitás egy kézben
A HONOR 400 széria nem csupán egy okostelefon, hanem egy teljes kreatív stúdió, amely mindig kéznél van. Az új modellek fejlett mesterséges intelligenciára épülő szerkesztési funkciókat kínálnak, amelyekkel néhány érintéssel látványos, profi hatású tartalmak készíthetők – akár utómunka nélkül. Ez a széria új távlatokat nyit a mindennapi tartalomkészítésben.
Álláshirdetések újratöltve – az AI már a HR-t is forradalmasítja
Az utóbbi években jelentősen átalakult az emberek információkeresési módja: egyre többen fordulnak mesterséges intelligencián alapuló eszközökhöz, ahol már nemcsak kulcsszavakat, hanem természetes nyelven megfogalmazott, összetett kérdéseket is feltesznek. A keresés így egyre inkább párbeszéddé válik, ami alapjaiban formálja át az online jelenlét szabályait – különösen a munkaerőpiacon.
Jövőálló munkahelyek, valós tudás – Ezt hozta a Business Fest 2025
A diploma helyett a valódi készségek, a kiaknázatlan munkaerő-tartalékok mozgósítása és a mentorprogramok bevezetése jelenthetik a választ a magyar munkaerőpiac aktuális problémáira – ez volt a Business Fest 2025 egyik legfontosabb üzenete. A közel 7000 résztvevőt vonzó rendezvényen a WHC Csoport szakértői döntéshozókkal és gazdasági szereplőkkel közösen mutattak be gyakorlati megoldásokat a munkahelyek jövőjének építéséhez. A 35 éves jubileumát ünneplő HR-szolgáltató ezen az eseményen jelentette be teljes körű márkamegújulását is.
Generatív mesterséges intelligencia a K&H Banknál: túl a technológián
A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia (genAI) nem csupán egy új technológiai eszköz, hanem az ügyfélkiszolgálás személyre szabottabbá és hatékonyabbá tételének kulcsa. Az elmúlt év során a bank számos területen sikeresen alkalmazta a technológiát – a belső működéstől kezdve, a hitelezési folyamatokon át, egészen Kate-ig, a digitális asszisztensig. A tanulási folyamat része, hogy a kevésbé eredményes esetekből is következtetéseket vonnak le. A cél egy olyan ügyfélélmény megteremtése, amely túlmutat a hagyományos bankoláson, és konkrét élethelyzetekre kínál testreszabott megoldásokat.