Idén karácsonykor életünk legfontosabb személyei előtt tiszteleg a HONOR!
A kis vagy nagy pillanatok, melyek tökéletességére törekszünk. Az apróságok, melyek a távolság ellenére is közelebb hoznak egymáshoz szeretteinkkel. A mindennapi kényelmetlenségek, melyek elsőre nagyobb gondnak tűnhetnek, mint amilyenek valójában. Ezek mind arra emlékeztetnek, hogy teljesen mindegy, milyen egy karácsony: a legjobb, ha együtt töltjük szeretteinkkel.
Idén karácsonykor az együtt töltött idő előtt tisztelgünk – ez ugyanis a HONOR idei karácsonyi kampányának üzenete. Egy érzelemteli rövidfilmen* keresztül a HONOR mindannyiunkat emlékeztet a fontos értékekre, és eszünkbe juttatja, hogy mennyire fontos kapcsolatot ápolnunk a számunkra fontos emberekkel, kifejeznünk érzéseinket és hűnek lenni valódi énünkhöz.
A rövidfilm olyan apró hétköznapi pillanatokat emel ki, amelyeket már mindannyian megtapasztalhattunk, melyekkel együttérezhetünk. Habár ezek nem a tervek szerint mentek, de felejtethetlenek maradtak azért, mert együtt voltunk – és ez számít igazán.
Hiába választ el minket a távolság, mindig lesz módja annak, hogy ápoljuk a kapcsolatot szeretteinkkel, kifejezzük hálánkat, és megszülessen a varázslat. Elvégre megtiszteltetés, hogy együtt lehetünk.
Boldog karácsonyt és kellemes ünnepeket kíván mindenkinek a HONOR teljes csapata!
HONOR to be with you!
______________
*Megjegyzés: A film egyes részeit HONOR Magic4 Pro-val forgatták.
Kapcsolódó cikkek
- Bemutatkozik Kínában a HONOR Magic Vs, a következő generációs, hajlítható csúcstelefon
- Akciós HONOR X7 és HONOR 70 a Yettelnél
- Már elérhető Magyarországon is a kedvező árú HONOR X6
- Közeleg a halloween – 5 app, hogy ne legyen félelmetes a rémisztő szezon
- Kedvezményes áron érhető el három HONOR telefon
- A hétköznapok ihletik a HONOR okostelefonok formatervezését
- Tippek a lombhullató szezon fotózásához és videózásához
- Szülői kisokos a biztonságos mobilozáshoz
- Tippek a biztonságos okostelefonos nyaraláshoz
- Tanácsok a fotózáshoz és azon túl
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Árvízkezelés: közös válságtérképet használ Csehországban a lakosság és a katasztrófavédelem
Csehországban ezekben a napokban nagyon hasonló az árvízhelyzet, mint hazánkban: van, ahol már intenzíven védekezni kell, máshol még csak készülnek a közelgő árhullámra. A helyzetre reagálva a Munipolis, a cseh önkormányzatok és lakosság közötti kommunikáció vezető, Magyarországon is jelen lévő platformja bevezetett egy új, katasztrófatérkép nevű funkciót. Ezt a lakosok és az önkormányzatok mellett a válságkezelő csapatok és a különböző vonuló szolgálatok (mentők, tűzoltók, rendőrség, katasztrófavédelem, önkéntesek, de akár a hadsereg) is folyamatosan látják és nyomon tudják követni. Az alkalmazást Magyarországon is több, az árvíz által veszélyeztetett település használja, így hazánkban is gyorsíthatja a lakosság és az önkormányzatok közötti információcserét a következő napokban.
Véglegessé vált a Kulcs-Soft cégformaváltása
A rendkívüli közgyűlés határozata értelmében néhány hónapon belül zártkörű részvénytársaságként folytatja működését a Kulcs-Soft.
Hatalmas a kereslet a HONOR befelé hajlítható telefonjára
Kiválóan teljesített első napjaiban a már Európa több országában is kapható HONOR Magic V3. A Magyarországra október 1-jén érkező eszköz megjelenése első napján 56%-kal több eladást produkált, mint elődje, a HONOR Magic V2. A készletek kifejezetten korlátozottá váltak, de újabb, nagyobb szállítmány várható a napokban.
Az ARUBA Hackathon visszatért – 24 órás verseny a legjobb fejlesztők számára
A vezető európai felhőszolgáltató ArubaCloud a ComputerTrendsszel együttműködésben a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) szakmai támogatásával programozói hackathont rendezett idén szeptember 14-15-én, hogy ezzel is hozzájáruljon a magyarországi IT-tehetségek felfedezéséhez.
Megvannak a Marketer of The Year hazai jelöltjei
A legnagyobb hatású, legeredményesebb marketingesek elismerése céljából új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A szakmai zsűri ajánlása alapján, az idén először szervezett díj jelöltjei: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A “Marketer of The Year” exkluzív díjat szeptember 19-én a Marketing Summiton adják majd át. Az elismerés valódi különlegessége az, hogy annak első helyezettje képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation által szervezett, 2025-ös “European Marketer of The Year Award”-on.