A mesterséges intelligenciával teljesen megérthetjük ügyfeleinket?

forrás: Prím Online, 2023. január 21. 15:56

Ha a vállalat már rendelkezik számos adattal a CRM rendszerében, az ügyfelek elégedettségének növelése és az üzlet bővítése érdekében fontos, hogy tudja használni és megérteni is azokat. Ma az adat áll az üzleti problémák és lehetőségek középpontjában: az ügyfélélmény minden szakaszában és a vállalat teljes életciklusa során adatok keletkeznek, az optimális felhasználásuk és értelmezésük pedig az ügyfelek megértéséhez vezet, ami a siker kulcsa.

A megfelelő analitikai eszközök segítségével a vállalatok rendszerezett módon tudják létrehozni és kezelni a rendelkezésre álló adatokat, amelyeket egyébként nehéz lenne nyomon követni. Ilyen eszköz a Tableau CRM is, amellyel a vállalatok új szintre emelhetik az ügyfélkezelési folyamataikat.

 

Mi az a Tableau CRM? 

 

A Tableau CRM az egyik vezető üzleti intelligencia és analitika eszköze, amely a Tableau és a világ első számú CRM platformja, a Salesforce 2019-es egyesüléséből jött létre. A Tableau CRM a Tableau portfólió része, amely a Tableau Platformmal együtt alkotja a világ vezető analitikai megoldását. Hivatalos neve Einstein Analytics, ami olyan csapatok számára ideális, akik szeretnék integrálni az analitikájukat a Salesforce CRM-be, és azonnali, platformon belüli, mesterséges intelligenciával vezérelt információkhoz szeretnének jutni.

 

File Ágnes

“A rendszer használható az adatok valós idejű feldolgozásának megvalósítására is, ezáltal olyan minták azonosíthatók, melyek elemzése az ügyfelek jobb megértéséhez vezetnek. A Tableau CRM az összes funkciót tartalmazza a mesterséges intelligenciától az adatmodellezésig, feldolgozásig és vizualizációig.” – mondta File Ágnes, a Deloitte Magyarország technológiai üzletágának Salesforce vezetője. 

 

Segment of one – a személyre szabás csúcsa 

 

A személyre szabás a Tableau CRM esetében azt jelenti, hogy nagyobb technikai tudás nélkül a felhasználók maguk is elkészíthetnek egy egyszerűbb analitikát. 

 

A megfelelő paraméterkészletnek és mesterséges intelligencián alapuló prediktív modelleknek köszönhetően a fogyasztó összes adata, teljesítménye, csevegése, múltja – vagyis minden adat, amit generál, könnyedén kezelhető és fordítható saját hasznára, ez pedig segíti a vállalatokat a stratégiai tervezésben és az ügyfélélmény javításában.

 

Adatminőség a fókuszban

 

Shyam Mishra

„Az adatminőség a valós idejű üzleti analitika bevezetésének egyik buktatója. Mivel a valós idejű jelentések célja, hogy azonnali döntéseket tegyenek lehetővé az aktuális adatok alapján, elengedhetetlen az adatok pontos rögzítése. Ha az adatokat helytelenül adják meg, dominóhatás alakul ki, amely a hibás információkat nemcsak egy elszigetelt táblázatban, hanem az egész adatbázisban elterjeszti. Ennek következménye az is, hogy hibás döntéseket hoznak a hibás információk alapján; nem is beszélve az elvesztegetett időről és energiáról, amelyet a hiba megtalálására kell fordítani. Fontos következménye lehet a hibás adatoknak végső soron az is, hogy a felhasználó bizalma elveszik a rendszer iránt.” – tette hozzá Shyam Mishra, a Deloitte Magyarország technológiai tanácsadás üzletágának Salesforce adatvizualizációs tanácsadója. Az adatok kiértékelésekor kulcsfontosságú többek között a helyesség, a teljesség, a konzisztencia és az integritás ellenőrzése. Ennek eléréséhez az ügyféltől az elemzőig mindenkinek meg kell értenie az adatok működését és fontosságát.  

 

A Salesforce CRM a jó adatminőség biztosítására számos beépített eszközt nyújt, mint például a különféle adatellenőrzési és duplikációt megakadályozó szabályokat, a rekordok összekombinálását (merge) redundáns adatok esetén, vagy az egyes mezők kötelezővé tételét.

 

pixabay.com

 

Mit tud a Tableau CRM, amit más nem?

 

Egyszerű integráció

A Salesforce által vezérelt adatokon alapuló Tableau CRM analitikának számos előnye van. A Salesforce meglévő funkciói és képességei egyszerűen és könnyedén integrálhatók a Tableau CRM-be. Minden csapattag és felhasználó az egész vállalaton belül néhány kattintással kézzelfogható információkhoz juthat az adatokkal kapcsolatban, és a fejlett elemzések könnyen telepíthetők és karbantarthatók számos csoporton és vállalaton belül. 

Adatbiztonság

Mindezekkel együtt a Salesforce CRM rendkívül sokoldalú funkciókat támogat az adatbiztoság terén, akár az egyes adat rekordok és konkrét adatmezők szintjén beállítható, hogy melyik felhasználó milyen adatot érhet el. A szerephierarchiák és a felhasználók különböző hozzáférési szintjei révén a Tableau CRM kizárja a felhasználó automatikus azonosításával járó esetleges bonyodalmakat. Az egyszerű adatkezelés lehetővé teszi az új szabályok és üzleti követelmények egyszerű adaptálását. 

Analitikai megoldások beágyazása közvetlenül az alkalmazások munkafolyamatába

Az adatok megismerése akkor segít, és akkor tudja a legnagyobb értéket nyújtani, ha a felhasználó felhasználja a megismert adatokat és beépíti azokat a munkafolyamatba. A Salesforce Tableau CRM funkcióival eddig soha nem látott mértékben segíti a felhasználókat abban, hogy adatvezérelt döntéseket hozzanak, amelyeket az alábbi funkcionalitások tesznek lehetővé: chatter, adott adatok instant módosítása vagy konfigurálható hozzáférési jogok adatokhoz.

Intelligens és integrált döntés adatok alapján, kódolás nélkül

Amikor a mesterséges intelligencián alapuló kollektív üzleti döntéshozatalról van szó, a legtöbb CRM-rendszer külső AI-platformot használ, de az Tableau CRM-mel integrált Salesforce a különböző riportokat a Salesforce felületén integrálja a megfelelő adatokkal, ami segít a hatékony döntéshozatalban. A rendszer előre meghatározott ML (machine learning) modelleket tartalmaz vagy egyéb előre elkészített sablonokat, ezért nincs szükség kód írására, csak a paramétereket kell meghatározni. Lehetőség van ugyanakkor saját egyéni kód feltöltésére a jobb előrejelzések készítéséhez. 

 

Összességében a Tableau CRM-et úgy tervezték, hogy valódi üzleti intelligenciát biztosítson minden CRM-felhasználó számára minden iparágban, az értékesítési képviselőktől a szervizekig, az üzleti felhasználókig és azon túl. A felhasználók kényelmét szolgálja az is, hogy 100%-ban mobil – legyen az Android vagy iOS. A Salesforce Analytics segítségével biztosíthatja igazán, hogy a kritikus vállalati adatok a CRM-rendszerben maradjanak, és semmiképp se kerüljenek nyilvánosságra a nem megfelelő biztonság miatt.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Magyar siker a látássegítő eszközöket fejlesztők nemzetközi versenyén

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai és Bionikai Karának EyeRider csapata elnyerte az első helyet a 2024-es Cybathlon Vision Assistance kategóriájában.

2024. november 11. 20:37

Robotkutyákat tesztel a Boxy fulfillment logisztikai központ

A Boxy fulfillment szolgáltató hosszútávú technológiai fejlesztési projektjének keretében pilot programot indított a négylábú robotok e-kereskedelemben történő alkalmazási lehetőségeinek felmérése érdekében. A kísérlet célja, hogy feltérképezze a robotikában rejlő rugalmasság és autonómia olyan aspektusait, amelyek hozzájárulhatnak az e-kereskedelmi logisztika hatékonyságának növeléséhez, valamint a vásárlói és munkavállalói élmény javításához.

2024. november 11. 17:00

Együttműködik az ABB és a Zumtobel Csoport

A globális technológiai piacvezető ABB és az ausztriai székhelyű, a professzionális világítási megoldások terén világelső Zumtobel Csoport bejelentette, hogy stratégiai partnerségre lép. Céljuk az intelligens épületmegoldások és az egyenáramú (DC) ipari termékalkalmazások fejlesztése. Az együttműködő felek azt tervezik, hogy a fenntartható épületek számára integrált, intelligens megoldásokat kínálva jelentős hozzáadott értéket teremtsenek a kereskedelmi, ipari és intézményi szektorban tevékenykedő ügyfelek számára.

2024. november 11. 15:21

A Telekom ügyfelei számára már minden budapesti metróvonalon elérhető az 5g szolgáltatás

A Telekom november 11-étől az összes budapesti metróvonalon elérhetővé tette az 5G hálózatot ügyfelei számára, amelyet 5G-képes készülékkel és mobilinternet-szolgáltatással tudnak igénybe venni.

2024. november 11. 13:15

Fellendülő elektromobilitás: A Drees & Sommer támogatást nyújt az autógyártóknak

A napi mintegy 1000 járművet gyártó és közel 7000 alkalmazottat foglalkoztató történelmi müncheni fő telephely a BMW globális termelési hálózatának nélkülözhetetlen része. A kizárólag elektromos meghajtást használó új járműarchitektúra, a New Class gyártása 2026-tól itt fog megkezdődni. Az autógyártó 650 millió eurót fektet be az új jármű-összeszerelő üzembe a logisztikai területeket és a karosszériagyártást is beleértve. 

2024. november 11. 09:56

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Törj be a digitális élvonalba: Nevezd ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 5. 11:59

Gépek is rajthoz állnak a most induló Országos IT Megmérettetésen

2024. október 28. 18:06

Megnyitott a Vatera Galéria, a válogatott műtárgyak új platformja

2024. október 22. 15:25

Egy év alatt 45 milliárd forintot loptak el tőlünk a digitális bűnözők

2024. október 15. 16:51