Innovatív fogászati rendelőé az év egészségügyi honlapja
A budapesti MindentMent Fogászati Rendelőhálózat nyerte az egészségügyi kategória fődíját a 21. alkalommal megrendezett Az Év Honlapja pályázaton. A rendelő igazgatója szerint a honlap az orvos-beteg kommunikáció előszobája, ezért kiemelkedően fontos szerepe van.
A zsűri indoklása szerint a MindentMent.hu jól megtervezett, kategóriájában kiemelkedő páciensbarát egészségügyi honlap. A konkrét fogászati szolgáltatások iránt érdeklődők egy rendkívül informatív, komoly háttéranyagokkal rendelkező, mindenféle szempontból transzparens oldalra érkeznek, ahol áttekinthető módon, ergonomikusan, jól menedzselt folyamatokon keresztül érhetnek célba, ezért lett a kategória győztese.
„Kutatások bizonyítják az orvos-beteg kommunikáció jelentős hatását. Felfogásunkban a honlap az orvos-beteg kommunikáció előszobája. Ezért a lehető leginformatívabbá tettük a honlapot, hogy a legjobb segítséget nyújtsuk a páciensek számára. Nagyon boldog vagyok, hogy díjazták az innovációnkat” – nyilatkozta Aranyi Rita, a MindentMent Fogászati rendelők igazgatója.
Az intézményvezető szerint a digitalizáció óriási lehetőségeket tartogat a fogászatban. Az orvos-beteg kommunikáció digitalizációja javítja az ellátás fenntarthatóságát, több embernek téve hozzáférhetővé az ellátást.
Az Az Év Honlapja pályázat 21. alkalommal került megrendezésre. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett rangos versenyre 227 nevezés érkezett. A szakmai zsűri 68 pályaművet díjazott. A MindentMent Fogászati Rendelőhálózat díjazott honlapját a VTL-Design Kft. készítette.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordot döntött a Marketing Diamond Awards
- Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!
- A 2023-as esztendő marketing és kommunikációs pillérei
- Lezárult a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!
- 2022-ben is keresik az év legjobb marketing-megoldásait!
- Nyíregyháza triplázott – 2022-ben is a Marketing fővárosa lett!
- Dr. Fazekas Ildikó kapta a Magyar Marketing Szövetség Életműdíját
- Válságban is megkerülhetetlen lesz a marketing!
- ’Az Év Honlapja’ pályázat 21. alkalommal keresi a legjobb honlapokat, applikációkat és digitális megoldásokat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Álláshirdetések újratöltve – az AI már a HR-t is forradalmasítja
Az utóbbi években jelentősen átalakult az emberek információkeresési módja: egyre többen fordulnak mesterséges intelligencián alapuló eszközökhöz, ahol már nemcsak kulcsszavakat, hanem természetes nyelven megfogalmazott, összetett kérdéseket is feltesznek. A keresés így egyre inkább párbeszéddé válik, ami alapjaiban formálja át az online jelenlét szabályait – különösen a munkaerőpiacon.
Jövőálló munkahelyek, valós tudás – Ezt hozta a Business Fest 2025
A diploma helyett a valódi készségek, a kiaknázatlan munkaerő-tartalékok mozgósítása és a mentorprogramok bevezetése jelenthetik a választ a magyar munkaerőpiac aktuális problémáira – ez volt a Business Fest 2025 egyik legfontosabb üzenete. A közel 7000 résztvevőt vonzó rendezvényen a WHC Csoport szakértői döntéshozókkal és gazdasági szereplőkkel közösen mutattak be gyakorlati megoldásokat a munkahelyek jövőjének építéséhez. A 35 éves jubileumát ünneplő HR-szolgáltató ezen az eseményen jelentette be teljes körű márkamegújulását is.
Generatív mesterséges intelligencia a K&H Banknál: túl a technológián
A K&H Bank számára a generatív mesterséges intelligencia (genAI) nem csupán egy új technológiai eszköz, hanem az ügyfélkiszolgálás személyre szabottabbá és hatékonyabbá tételének kulcsa. Az elmúlt év során a bank számos területen sikeresen alkalmazta a technológiát – a belső működéstől kezdve, a hitelezési folyamatokon át, egészen Kate-ig, a digitális asszisztensig. A tanulási folyamat része, hogy a kevésbé eredményes esetekből is következtetéseket vonnak le. A cél egy olyan ügyfélélmény megteremtése, amely túlmutat a hagyományos bankoláson, és konkrét élethelyzetekre kínál testreszabott megoldásokat.
Újabb médiaszolgáltatók estek el a korhatár-besoroláson
Két kereskedelmi rádió nem megfelelő korhatár-besorolást alkalmazott, ezért a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa szankciókat szabott ki rájuk. Egy további esetben, hasonló okokból, a testület ismét egy külföldi társhatóság közreműködését kérte.
A Zöld Pokol királya: A Xiaomi SU7 Ultra megdöntötte az elektromos autók körrekordját
A Xiaomi elektromos járművekkel foglalkozó részlege, a Xiaomi EV, jelentős eredményt ért el: az SU7 Ultra szériaautó 7 perc 4,957 másodperces köridővel új rekordot állított fel az elektromos E-szegmensű járművek kategóriájában a legendás Nürburgring Nordschleife pályán. A rekordot már az első próbálkozás alkalmával sikerült elérni, méghozzá a pályacsomaggal felszerelt változattal – ezzel a Xiaomi SU7 Ultra a nagy teljesítményű elektromos autók élvonalába került.