Megérkezett az első Apple Premium Partner üzlet Magyarországra
Az iSTYLE első Apple Premium Partner üzlete várja vásárlóit a budapesti Árkád bevásárlóközpontban. A közép-kelet-európai régió második Apple Premium Partner márkaboltja az ikonikus Apple Store vásárlási élményét hozza el, és az ügyfélkiszolgálás teljesen új szintjét képviseli. Az új koncepció alapján megújult üzlet a korábbinál nagyobb területen és számos újdonsággal várja az Apple rajongókat.
A budapesti Árkád bevásárlóközpont földszintjén található iSTYLE üzlet az első hazai bolt, amely bekerült az Apple új kiskereskedelmi programjába. A bemutatótér alapterülete 125 m2-re növekedett, ahol az Apple-től megszokott letisztult, barátságos környezetben még több munkatárs, szakszerviz és emelt szintű terméktámogatási szolgáltatás várja az érdeklődőket.
„Az új Apple Premium Partner üzletünk megnyitása egy új korszak kezdetét jelenti számunkra: a megújult üzletben az Apple Retail Store-okhoz hasonló design, tágas jól kivilágított ületbelső várja a márka ügyfeleit, a magasan képzett és emelt számú értékesítőszemélyzetünk pedig gondoskodik a kiemelt ügyféléményről és elégedettségről.” – emelte ki Gyarmati Csaba, az iSTYLE regionális igazgatója.
Az Apple Premium Partner program
Az új üzletkoncepció eltér a korábban megszokott Apple Premium Reseller megközelítéstől, melynek feladata, hogy egységes designt és működési keretrendszert biztosítson az Apple partnereinek. Az Apple Premium Partner üzletekkel ugyanakkor az Apple célja, hogy az ügyfelek még közelebb kerüljenek a márka ikonikus világához, és magasabb minőségű kiszolgálásban részesüljenek.
Milyen újdonságokat hoz az Árkádban lévő iSTYLE üzlet?
• Apple stílusnak megfelelő, megújult design
Az üzlet designját az Apple cupertinoi központjában erre szakosodott designer csapat készítette. Minden berendezés az Apple közvetlen beszállítóitól származik, a kőpadló Olaszországból, a dizájnos lekerekített asztalok az USA-ból és a bútorok pedig Németországból érkeznek. További különlegesség, hogy az üzlet a közeljövőben fizikai pénztárgép nélkül is működőképes lesz.
• Azonnal kézbevehető termékek
Az Apple Premium Partner üzletekben az eddiginél még nagyobb hangsúlyt kap az Apple termékek és az Apple gyári kiegészítőinek megjelenítése. A zárt vitrinek száma minimálisra csökken, így a vásárlók a személyzet segítsége nélkül is könnyen ki tudják próbálni a nyitott felületekre kihelyezett termékeket.
• Szervizszolgáltatások – akár egy napon belül
A kiemelt üzletben folyamatos szervizszolgáltatásokkal várják az ügyfeleket, így akár egy iPhone képernyőcserét vagy akkumulátorcserét aznapra is tudnak vállalni a munkatársak.
A fizetési megoldások tárháza is bővül: az Easy Upgrade fizetési szolgáltatások és az iSTYLE Comfort szolgáltatási csomagok mellett áruhitel konstrukciót és használteszközbeszámítási szolgáltatást is biztosítanak a vásárlók számára.
• Szakértő személyzet és workshopok
Az üzletben a megszokott öt fő helyett nyolc exkluzív, Apple Premium Partner képzésben részesült munkatárs segíti az ügyfelek zökkenőmentes kiszolgálását.
Az Apple Premium Partner üzlet koncepciója rendszeres ingyenes oktatásokat és nyílt workshopokat is biztosít a nagyközönség számára. A tavasszal induló tanfolyamok olyan témákkal várják az érdeklődőket, mint pl:. MacOS munka kezdőknek, tippek és trükkök haladó Mac-felhasználóknak, illetve videóvágás.
• Legmagasabb szintű ügyfélszolgálat, folyamatos vállalati tanácsadás
A kimagasló szolgáltatásokkal párhuzamosan az iSTYLE még nagyobb hangsúlyt fektet a vállalkozók, valamint a kis- és középvállalatok kiszolgálására, ezért egy vállalati felhasználókra specializálódott és vállalati hardverek finanszírozásában jártas munkatárs is erősíti a csapatot.
9 üzlet, 32,7 milliárd forintos árbevétel és további Apple Premium Partner üzletek nyitása várható
2022-ben az iSTYLE Hungary Kft. 32,7 mrd forintos árbevételt generált, ami 33%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A tavalyi növekedés oroszlánrésze a fogyasztói értékesítés emelkedésének volt köszönhető. Folytatódott a bolthálózat megújítása és bővítése is, melynek eredményként ma már országszerte négy városban – Budapesten, Győrben, Debrecenben és Szegeden – 9 üzlettel van jelen az iSTYLE hazánkban. A jövőben a további üzletek nyitása mellett a tervek között szerepel több iSTYLE márkabolt Apple Premium Partner történő üzletté átalakítása.
„A legfontosabb kihívást a csökkenő kereslet jelenti. Sok ügyfelünk halasztja a vásárlást és kivár a készülékcserével, ami érthető is, hiszen a gazdasági bizonytalanság óvatosságra inti mind a fogyasztókat, mind a gazdasági szereplőket. A megfontoltság nálunk is előtérbe került, de hosszú távú céljainkat ez nem befolyásolja, és továbbra is folytatjuk a beruházásainkat azokon a területeken, ahol értéket tudunk biztosítani ügyfeleink számára” – hangsúlyozta a regionális igazgató.
Kapcsolódó cikkek
- Jön az iPhone 11 és 11 Pro
- Ma mutatta be az Apple az új iPhone-okat, op.-rendszereket és az Apple Warch 4-et
- Az Apple új termékei mostantól megvásárolhatók az iSTYLE üzletekben
- A Telekomnál mától elérhetők az Apple új készülékei
- Valóban többet árt a Big Tech, mint használ?
- „Rákattant” az Apple a magyar startupra
- Négy új készüléket mutatott be az Apple
- A MediaMarktSaturn bővíti szolgáltatás-portfólióját
- A Telekomnál szeptember 23-tól elérhetők az Apple új termékei!
- Viszonteladói Apple-partner programot indít az Apcom
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egyre több cég fektet generatív mesterséges intelligenciába
A generatív mesterséges intelligencia bevezetése fordulóponthoz érkezett: a cégek kétharmada invesztál többet a technológiába. A megnövekedett befektetések és lelkesedés ellenére az adatok és a kockázatok továbbra is a skálázást akadályozó fő kihívások, a FOMO hatás kezd elmúlni és egyre többen támasztják alá konkrét mérésekkel a technológia által teremtett értéket – derül ki a Deloitte új felméréséből.