Új designnal és iOS applikációval folytatja a Crew Call
A korábbi tőkebevonásnak és a tizenhét főre duzzadt kreatív csapatnak köszönhetően új köntösben már nemcsak weben, de iOS applikáció formájában is elérhető a filmszakmában és médiában dolgozók, valamint a potenciális megrendelőiket összekötő platform, a Crew Call.
Megújult külsővel és iOS applikációval rukkolt elő a Crew Call, amelynek segítségével gyorsan és egyszerűen megtalálhatják a megbízók a számukra legideálisabb filmszakmában, médiában dolgozó szakembert. A platform teljesen új designt kapott és emellett már az AppStore-ban is elérhető az applikáció változata.
„Az elmúlt közel egy évet nemcsak a már meglévő funkciók tökéletesítésével, redesingnal töltöttük, hanem a Crew Call applikációjának fejlesztésével. Mindezek mellett tovább csiszoltuk a már meglévő funkciókat, így mind a stábszervezők, mind a crew tagok – akár a pályakezdők is – könnyen, gyorsan hozhatják létre szakmai profiljukat. A crew tagok saját naptárukban vezethetik a ráérésüket, így minden stábszervező láthatja, hogy mikor, mennyi szabad kapacitással rendelkeznek. A stábszervezők a többszempontú keresőrendszerünknek köszönhetően akár egy adott időszakra, akár egy többéves szakmai tapasztalatra való szűréssel pillanatok alatt megtalálhatják a regisztrált felhasználók között azt a munkaerőt, akire éppen szükség van” – mondta a Crew Call soft launch eseményén a Crew Call alapítója, Palotás Gábor András.
Az eseményt kerekasztal-beszélgetés nyitotta meg, amelyben a filmszakma/televíziózás jelene és jövője került terítékre. A beszélgetésben – az alapító mellett – részt vett Balika Gergő a Mid Atlantic Films képviseletében, Erdős Ákos a Paprika Studios vezérigazgatója és Ruzsinszki Ádám General Manager of Productions az Origo Studio képviseletében.
„Ahogy a beszélgetés, úgy a Crew Call célja is az, hogy kapcsolatot tudjon létesíteni a szakma képviselői között. Szeretnénk, ha a crewcall.hu valódi segítséget tudna nyújtani nemcsak a munkaerő-elosztásban, de a későbbiek folyamán az adminisztrációs és ügyviteli feladatok digitális térbe történő átültetésével. Gőzerővel dolgozunk mindezen és az applikáció Android verzióján is” – tette hozzá Palotás Gábor András.
Fotók: Labancz Viktória
Kapcsolódó cikkek
- Több mint 15 ezren töltötték már le a Kerékpárosbarát alkalmazást
- Órákon belül választ ad a bőrbetegek problémájára egy magyar fejlesztés
- Applikáció segít eldönteni, hogy mivel teszteljünk tridémia alatt
- Szabó Bence a Fishindában látja a horgászat jövőjét
- Magyarországon is kapható a világ első nyilvánosan értékesített professzionális robotkutyája
- Öt hasznos app síeléshez és snowboardozáshoz
- Karácsonykor is életet menthet ez az applikáció
- Mesterséges intelligencia alapú applikáció a terápiás célú étrendekhez
- Magyar csapat változtatja ünnepi hangulatúvá a népszerű alkalmazást
- Mobilalkalmazás a mentális egészség támogatására
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?
Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?