A TCL GREEN HORIZON kiemeli a technológia és természet harmóniáját a Milánói Design Héten
“ELEMENTS – TCL GREEN HORIZON” néven exkluzív kiállítást nyitott a Milánói Design Héten a TCL. A bemutatót a világméretű kezdeményezés, a #TCLGreen ihlette, amely egy mindenki számára fenntarthatóbb világ kialakítását tűzte ki célul. A látogatókat egyedi kialakítású, innovatív és élményteli látnivalók várják, emellett pedig a TCL Europe 2023-as termékkínálatába is bepillantást nyerhetnek.
“Nagy öröm számunkra, hogy részt vehetünk a Milánói Design Héten, és bemutathatjuk a legújabb innovációinkat a #TCLGreen globális kampány részeként” – mondta el Tiago Abreu, a TCL Design Innovációs Központ X-Lab-jének vezetője. – Az “ELEMENTS – TCL Green Horizon” kiállítás azt teszi kézzelfoghatóvá, hogy a természet mindig az inspiráció, a kreativitás, az innováció és a technológia legfontosabb forrása volt, és a mai napig is az. A kiállítás négy szekciója a négy alapelem témájára épül a technológia segítségével létrehozott, fenntartható műalkotások, valamint a magával ragadó élmények megtapasztalása révén. Mindegyiket aprólékosan megtervezték annak érdekében, hogy a természet elemeihez kapcsolódó különleges érzést keltsenek.
A virtuális utazás a kiállítás udvarán kezdődik – ez a helyszín a Föld elemhez kötődik. A látogatókat egy TCLGreen szobor üdvözli, amely a növekedést és Fa bolygó erőforrásainak tiszteletét szimbolizálja. Az út ezután beljebb vezet a Víz elemhez, ami felidézi az összekapcsolódás erejét, valamint az ötletek egy irányba folyását, konvergálását. Miután a látogatók feljutnak a lépcsőn, felfedi magát a Tűz élmény. A civilizáció jelképeként a tűz az innováció szellemét képviseli, amely a TCL legbensőbb lényegét is alkotja. Végül a Levegő a folyamatosság és a nyugalom esszenciáját ábrázolja egy elbűvölő drapéria installáción keresztül, amely arra ösztönzi a látogatókat, hogy lélegezzenek, lazuljanak el, és gondolják újra az élményt. Az utazás befejezésekor a látogatók átélhetik a körkörösség mibenlétét, a kör bezáródását, az elemek körforgásával összhangban.
A TCL részvétele a Milánói Design Héten egy újabb mérföldkő a vállalat ESG-elkötelezettségének megvalósításában, amelynek legfontosabb összetevője a #TCLGreen globális kampány. Amikor a #TCLGreen elstartolt az olaszországi Roseto Degli Abruzziban 2022. szeptember 10-én, a TCL Kevin Chu művész, a brit építészi intézet tagjának közreműködésével hozta létre a lenyűgöző TCLGreen szobrot, amely megtestesítette az kezdeményezés szellemét. A szobor a fűszálak alakjából merít ihletet, és több mint 1000 darab, elektromos készülékekből kiszerelt áramköri lapból készült, amelyeket a TCL biztosított, hogy a közönséget – kreatív és művészi módon – érzékenyítse a körforgásos gazdaság, az elektronikai termékek újrahasznosításának kihívásai iránt. A #TCLGreen kezdeményezése és kreatív víziója a Warner Bros. Discovery-vel történő együttműködés keretében valósult meg. A #TCLGreen most újrafogalmazza a körforgás üzenetét az Milánói Design Héten, a világ vezető design kiállításán, hogy a látogatókat arra ösztönözze: haladjanak saját útjukon a fenntartható életmód felé.
Ezen túlmenően a látogatókat arra is inspirálják, hogy felfedezzék az Elképzelhetetlent, hiszen előzetes bepillantást kapnak a TCL Europe 2023-as kínálatába, beleértve az új Mini LED és QLED Smart televíziókat, háztartási készülékeket és olyan új koncepcionális termékeket, amelyek a technológiát inspirációs forrásként, az emberek összehozására, valamint a pillanatok emberi tartalommal történő megtöltésére használják, az intimitás és empátia jegyében.
Az új termékpaletta megtestesíti a TCL fenntarthatósági erőfeszítéseit. A jelentős hulladékforrást jelentő csomagolások ökolábnyomának csökkentése szintén a TCL folyamatos fejlesztéseinek fókuszában áll. Az EPS csomagolást könnyű, megújuló és nem mérgező alternatívákkal helyettesítik, ilyen például a légoszlop-csomagolás és a Kraft papír. A csomagok méretének és tömegének csökkentése hozzájárul a szállításból eredő üvegházgázok kibocsátásának csökkentéséhez. Az egyszerűbb, kevésbé színes csomagolásdizájn, valamint a víz- és szójaolaj-alapú festékek használatával pedig a káros vegyszerek használatát mérsékelik.
Ahogy azt a 2022-es TCL Technology ESG Report is kiemelte, a TCL Technology összesen 1,04 milliárd dollárt invesztált a környezetvédelembe. A TCL Technology ennek érdekében megtakarított 229,53 millió liter vizet, az újrafelhasznált víz mennyisége 54,64 millió tonnára rúgott. Ehhez jön még a hulladék újrafeldolgozása, amelynek mennyisége 81 865 tonnát tett ki.
A fentieken túlmenően a TCL 2025-ig kötelezettséget vállal az alábbiakra:
• Csökkenti a üvegházhatású gázok kibocsátását 18%-kal.
• Csökkenti a vízfogyasztást 27%-kal.
• Csökkenti az áramfogyasztást 13%-kal.
• Csökkenti a földgázfogyasztást 70%-kal.
• Csökkenti az EPS-felhasználást 10%-kal.
Európában a TCL az iparágakon átívelő Eco Rating címkézési rendszer támogató mobil brandje. A szigorú öko-értékelési rendszer a felhasználók által felállított követelményeket, elvárásokat és előírásokat is magában foglalja, a nyersanyagok és csomagolóanyagok beszerzésétől kezdve a gyártásig és újrahasznosításig a körkörös gazdaság elősegítése érdekében, hogy “bezáruljon a kör”.
Kapcsolódó cikkek
- A TCL elhozza a szórakoztatás új dimenzióit
- Megérkeztek az ultranagy méretű TCL Mini LED TV-k
- A TCL bemutatta legújabb innovációit az IFA 2022 sajtótájékoztatóján
- Bemutatta új márkanagyköveteit a TCL
- Idén is tarolt a TCL Electronics az EISA Awardon
- A TCL bemutatja legújabb termékkínálatát a 2022-es IFA-n
- Jönnek az XXL-es TCL televíziók
- Két díjjal jutalmazták a TCL légtisztítóit
- Bemutatta a TCL a 2022-es TV és soundbar kínálatot
- A TCL legújabb termékei új szintre emelelik az otthoni szórakozás élményét
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az autósportok szerelmeseit szólítják meg a legújabb Edifice karórák
A japán óramárka együttműködése már messzire nyúlik a TOM versenycsapattal. A Casio különleges módon, egy limitált szériás változattal kíván tisztelegni a TOM félévszázados fennállása előtt. „Ez a különleges kiadású karóra ötvözi a nagy teljesítményt, az elegáns dizájnt és a motorsport iránti szenvedélyt” – emelte ki Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.
Mától Magyarországon is Ayvens néven működik a legnagyobb hazai flottakezelő
Ayvens márkanév alatt folytatja tevékenységét hazánk legnagyobb flottakezelője és mobilitási szolgáltatója, az ALD Automotive | LeasePlan. Az új márka létrejöttének előzménye, hogy 2023 májusában a Societe Generale csoporthoz tartozó ALD Automotive felvásárolta a LeasePlant, az integráció egyik fontos lépéseként pedig immáron Magyarországon is Ayvens néven folytatja működését a vállalat. Az Ayvens világszerte 42 országban 3,4 milliós flottát üzemeltet, melyből több mint 550 000 elektromos meghajtású. Magyarországon az Ayvens közel 3000 ügyfele részére nyújt mobilitási megoldásokat, és összesen mintegy 33000 járműből álló flottát kezel.
A Michigani Egyetem szerint pontosak a Galaxy Watch okosórák mérési adatai
A Michigani Egyetem Emberi Teljesítmény és Sporttudományi Központjának (HPSSC – Human Performance & Sport Science Center) – amely híres az integrált és átfogó sport-, edzés- és emberi teljesítményhez kapcsolódó kutatásairól és magas szintű oktatásáról – vizsgálata igazolta a Samsung Galaxy Watch okosórák egészségügyi, mérési adatainak pontosságát.
Internethasználat: az első tíz között Magyarország az Európai Unióban
Az elmúlt évtizedben gyorsabban nőtt az internethasználók aránya Magyarországon, mint más uniós országokban, így hazánk a webhasználat terén nagyot lépett előre – egyebek között ez derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) friss tanulmányából, amely huszonöt uniós ország 2023-as internethasználati statisztikáit elemezte.
K&H: az óvatosság már kevés a csalókkal szemben, többre van szükség
A mesterséges intelligencia megjelenése a pénzügyi csalók eszköztárában odavezetett, hogy a laikusok már nem bízhatnak abban, amit látnak vagy hallanak, mert hamis lehet. A K&H Bank segít, hogy egyszerű módszerekkel felismerhesd a támadásokat.