A Petal Ads hirdetési szakértői exkluzív mesterkurzust tartanak a hamburgi OMR Fesztiválon

forrás: Prím Online, 2023. május 2. 14:06

A mesterséges intelligencia és a gépi tanulás új lehetőségeket nyit az egyre bővülő mobilos hirdetési piacon, segítve a hirdetőket célközönségük hatékonyabb elérésében és bevételeik növelésében. A legújabb hirdetési trendekről és stratégiákról tartanak mesterkurzust a Petal Ads (korábbi nevén HUAWEI Ads) hirdetési szakértői május 10-én Európa egyik legnagyobb digitális marketing és technológiai rendezvényén. A hamburgi OMR Fesztiválon (Online Marketing Rockstars) a résztvevők megismerhetik a 730 millió felhasználót elérő Petal Ads platform exkluzív hirdetői eszközkészletét, valamint gyakorlati stratégiákat és bevált módszereket tanulhatnak meg a nem hagyományos digitális csatornákon való hirdetéshez. 

Mesterkurzust tartanak a Huawei hirdetési szakértői az idei OMR Fesztiválon (Online Marketing Rockstars Festival), amelyet a németországi Hamburgban rendeznek meg május 9-10. között. Európa egyik legnagyobb digitális marketing rendezvényén iparági szakemberek oszthatják meg egymással digitális marketinggel kapcsolatos meglátásaikat, valamint a legújabb trendeket és innovációkat. A mesterkurzusra az OMR Fesztivál hivatalos honlapján lehet regisztrálni.

 

Digitális hirdetések a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás korában

 

A Miért most a legmegfelelőbb az időpont arra, hogy magas értékű közönséget szólítsunk meg világszerte? című mesterkurzuson a Petal Ads szakértői többek között bepillantást engednek a hirdetések jövőjébe a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás által vezérelt mobileszközökön. Emellett az érdeklődők megtudhatják, hogy a Petal Ads platform exkluzív eszközkészletével hogyan növelhetik elérésüket és válthatják azt bevételre. 

 

A Petal Ads-szel együttműködő vezető márkáktól és ügynökségektől hallhatnak majd arról, hogy miként aknázták ki a hirdetési platform lehetőségeit a divat- és kiskereskedelmi ágazatok eladásainak növelése érdekében. Ezenfelül a résztvevők értékes betekintést kaphatnak a fogyasztók szokásairól, preferenciáiról, viselkedéséről, valamint gyakorlati stratégiákat és bevált módszereket tanulhatnak meg, amelyekkel maximalizálhatják bevételeiket a nem hagyományos digitális csatornákon. A mesterkurzus keretében továbbá előadást tart az MMA (Mobile Marketing Association) németországi szervezetének szakértője is, aki az okoseszközökös hirdetések növekvő fontosságáról beszél majd.

 

 

Petal Ads stand a fesztivál teljes időtartama alatt

 

Az OMR Fesztivál ideje alatt a látogatók a Petal Ads saját standján (A4 F06) feltehetik kérdéseiket a helyszíni hirdetési csapatnak, valamint megismerhetik a platform hatékony célzási képességeit, üzleti lehetőségeit, és megvitathatják a mobilhirdetések legújabb trendjeit.

 

„A Petal Ads vezető szerepet tölt be a mobilhirdetési iparágban, és széleskörű tapasztalattal rendelkezik a világ különböző közönségeinek elérésében. Csapatunk örömmel osztja meg ismereteit a résztvevőkkel, legyen szó nemzetközi, vagy kifejezetten kínai felhasználók eléréséről, megszólításáról, illetve a mobilhirdetési stratégiák fejlesztéséről. A mesterkurzus egyedülálló lehetőség arra, hogy az érdeklődők iparági szakértőktől kapjanak betekintést digitális hirdetési tevékenységük hatékony fejlesztéséhez” – mondta Jaime Gonzalo.

 

Petal Ads: már 730 millió felhasználót ér el

 

2020-as indulása óta a Petal Ads dinamikusan bővül, segítve a hirdetésmegjelenítőket, hirdetőket és marketing szakembereket abban, hogy növeljék vállalkozásuk teljesítményét és több ügyfelet érjenek el. Az elmúlt év során a platform hirdetői hálózata kilencszeresére, megjelenítői hálózata pedig négyszeresére nőtt, mára több mint 730 millió aktív felhasználót ér el. 

 

A több mint 170 országban és régióban működő Petal Ads jelenleg több mint 60 tanúsított ügynökséggel dolgozik világszerte a Petal Ads Partnerprogramon keresztül. 

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

3600 automatával készül a FOXPOST a Black Friday rohamra

A FOXPOST teljes mértékben felkészült a Black Friday-jel induló csomagküldési szezonra. Bővített csomagautomata-hálózattal, fejlesztett logisztikai kapacitásokkal és megerősített operációval várja az év legforgalmasabb időszakát. A szezon végéig minden erőforrását a zavartalan ügyfélkiszolgálásra fordítja, miközben tovább folytatja az új automaták telepítését.

2025. november 15. 10:06

TECHXPO 2025: Az AI gyorsabban terjed, mint ahogy a szervezetek alkalmazkodni tudnak

Az AI ma gyorsabban változtatja meg a munkát, a döntéshozatalt és az egyes iparágakat, mint ahogy arra a vállalatok többsége reagálni tudna – ez volt a TECHXPO 2025 nyitónapjának egyik legfontosabb üzenete. A Budapesten megrendezett, négynapos technológiai és innovációs csúcstalálkozón olyan globálisan vezető nagyvállalatok hazai és nemzetközi szakértői osztották meg a gondolataikat a legfrissebb technológiai trendek kapcsán, mint a BlackRock, a Huawei, a Magyar Telekom, a Siemens vagy a Schneider Electric.

2025. november 14. 20:08

Magyar fotó is bekerült a HUAWEI XMAGE TOP 100-ba

A technológiai vállalat kihirdette a 2025-ös HUAWEI XMAGE fotóverseny nyerteseit, és megnyílt a „A világ, te és én” című éves kiállítás is Párizsban, a Grand Palais falai között. A tárlat a világ egyik legfontosabb fotóművészeti eseményével, a Paris Photo-val együttműködésben valósult meg. 

2025. november 14. 18:21

Hiánypótló fintech képzés indul a GDE-n

A Gábor Dénes Egyetem (GDE) a 2025/26-os tanévben elsőként indított fintech specializációt a hazai gazdaságinformatikus alapképzésben. A program különlegessége, hogy a gyakorlati tudásra helyezi a hangsúlyt: a tananyagot olyan szakemberek és vállalkozók állították össze, akik nap mint nap a legmodernebb pénzügyi technológiák fejlesztésén dolgoznak. A hallgatók számára a félév második felében, a napokban kezdődtek meg azok az órák és gyakorlatok, amelyeket az üzleti szféra elismert oktatói tartanak.

2025. november 14. 16:40

Új szövetség a vállalati kiberbiztonságért: az IVSZ csatlakozik a KiberPajzshoz

A digitális tudatosság kulcsfontosságú a kis- és középvállalkozások számára. A technológiai fejlődés üteme mellett a kiberfenyegetések is egyre összetettebbé váltak, ezért elengedhetetlen, hogy a vállalkozások folyamatosan kövessék a biztonsági trendeket és felkészülten reagáljanak a potenciális veszélyekre. Az IVSZ a KiberPajzs programhoz való csatlakozásával azt a célt tűzte ki, hogy a hazai vállalkozások hatékonyabban védekezhessenek a digitális csalások, vagyis a business fraud ellen.

2025. november 14. 14:53

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Az Ericsson Budapesten építi a jövő hálózatait

2025. november 12. 16:37

Újra a csúcson: MagyarBrands díjat kapott a Magyar Logisztikai Egyesület

2025. november 10. 09:59

Túlélni a zsarolóvírust – hogyan lehet a kiberreziliencia versenyelőny?

2025. november 4. 13:35

Még van idő! Újra nyitva a nevezés Az Év Honlapja díjra!

2025. november 1. 12:01