A Bridgestone motorabroncsai visszatérnek a virtuális világba
A Bridgestone és az olasz játékfejlesztő cég, a Milestone bejelentette közös együttműködését a RIDE videojáték-sorozat legújabb részében, a RIDE 5-ben.
Az együttműködés keretein belül a Bridgestone innovatívan mutatja be szakértelmét és a versenyzésre tervezett motorkerékpár-abroncs termékeit a motorok és a videojátékok szerelmeseinek.
A RIDE 5 a franchise legújabb versenyjátéka, amely a virtuális motorosok kedvencévé vált szerte a világon, és már elérhető a PlayStation5, Xbox Series X|S, Steam és Epic platformokon is. A játékban a motorosok, a különböző márkák legikonikusabb motorjain, valódi és eredeti virtuális pályákon élhetik át a versenyzés izgalmát és tapasztalhatják meg, mire képesek a Bridgestone abroncsok. A Bridgestone márka emellett, szponzorált ruhákon, különféle felszereléseken és a versenypályákon elhelyezett hirdetőtáblákon is megjelenik a játékban.
Az évek során a Bridgestone a motorkerékpár-versenyzésben komoly örökséget épített, többek között az endurance versenyeken aratott győzelmekkel. Az endurance a RIDE 5 egyik legnagyobb kihívást jelentő játékmódja, ahol a versenyzőknek lehetőségük nyílik arra, hogy próbára tegyék motorozási képességeiket, miközben megismerik a Bridgestone abroncsok kivételes teljesítményét és tartósságát. Akárcsak a való életben, a játékban is a gumiabroncsok kopása az egyik legfontosabb tényező. Annak, aki sikeres versenyző akar lenni, figyelembe kell vennie az időjárást és a vezetési stílusokat, és stratégiai döntéseket is kell hoznia ezek alapján.
"Globális mobilitási vezetőként mindig új utakat keresünk, hogy kapcsolatba lépjünk a motoros közösséggel, miközben megmutatjuk termékeink minőségét" – mondta Nico Thuy, a Bridgestone EMIA motorkerékpár üzletágának vezetője. "Izgatottan várjuk a Milestone-nal való együttműködést és azt, hogy ismét részesei lehessünk a virtuális motoros paradicsomnak."
"A valósághű szimulációnak köszönhetően a RIDE franchise már indulása óta a motoros rajongók kedvence. A Bridgestone-nal való partnerkapcsolat pedig egy újabb lépés afelé, hogy a virtuális és a valós motoros világot még közelebb hozzuk egymáshoz." – tette hozzá Andrea Loiudice, a Milestone kiadásért felelős igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Vezető magyar szállítmányozási szolgáltató csatlakozott a Webfleethez
- Videójátékosokra specializált felületet mutat be a Samsung
- Elektromos autókra is optimalizálta teljes gumiabroncs-termékpalettáját a Continental
- A Continental bemutatta eddigi legfenntarthatóbb gumiabroncsát
- Jelentős mérföldkő a hazai autóiparban
- A Continental új gumiabroncsa minden személyautóhoz és SUV-hez alkalmas
- Minőség és teljesítmény – ezt tudja a Bridgestone legújabb nyári gumiabroncsa
- Ezt tudja a Bridgestone legújabb nyári gumiabroncsa
- Bridgestone abroncsokkal robban be a vadonatúj Lamborghini Revuelto
- Siemens technológiával automatizálja abroncsgyárait a Continental
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kibontó 2.0: Podcastok, vodcastok és a jövő kommunikációja a Yettelnél
A Kibontó új arculattal tér vissza: a Yettel népszerű videósorozata mostantól podcast formátumban is elérhető. A március 26-án induló első epizód már a mobilszolgáltató saját stúdiójában készült. A nézők és hallgatók betekintést nyerhetnek a technológiai trendekbe, üzleti megoldásokba, és megismerhetik a fejlesztések kulisszatitkait is.
Itt van Magyarország 50 legjobb munkáltatója
Magyarországon új digitális kiadvány jelenik meg, amely a munkaerőpiacra fókuszálva évente bemutatja az ország 50 legjobban értékelt vállalatát. A rangsor olyan cégeket sorol fel, amelyek munkakultúrájuk, juttatásaik és karrierlehetőségeik terén a legkiemelkedőbbek a dolgozók szerint.
Digitális kompetenciák fejlesztése: A Codecool és a Corvinus Egyetem közös projektje
Sikeresen zárult a „Piacvezérelt kutatás-fejlesztési és innovációs projektek támogatása – Integrált digitális kompetencia fejlesztő és felmérő, valamint munkaerő-közvetítő platform fejlesztése” című projekt (azonosító: 2020-1.1.2-PIACI-KFI-2020-00067), amelyet a Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Alap támogatásával a Codecool és a Budapesti Corvinus Egyetem valósított meg. A 2021-ben indult kutatás-fejlesztési együttműködés célja egy olyan digitális platform létrehozása volt, amely ötvözi a digitális kompetenciák fejlesztését, munkaerő-felmérést és munkaerő-közvetítést, ezzel hatékonyabbá téve a képzési és munkaerőpiaci folyamatokat.
Kiváló kép- és hangélmény a TCL C-szériával
A tavasz újítása a TCL-től: a QD-Mini LED technológia most már az egész C-szériás tévékínálatban elérhető, így még több otthonban biztosít prémium szórakozást.
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.