Díjnyertes oktatóprogram segít a matekban most már az általános iskolásoknak is
Immár nem csak a középiskolás és egyetemi tananyagok érhetőek el a többszörösen Év honlapja-díjat nyert e-learning platform tanulási felületein. Elindult az általános iskolásokat segítő felső tagozatos tananyag, ami a tesztidőszakban ráadásul ingyenesen hozzáférhető.
A többszörös Év honlapja-díjas magyar fejlesztésű e-learning platform, a mateking.hu mostantól a felső tagozatos általános iskolásoknak és a központi gimnáziumi felvételire készülőknek is segít abban, hogy a matek végre ne ne okozzon gondot. Az újdoságot tesztidőszakban ingyenesen próbálhatják ki a tanulók.
Nemrég kezdődött el az új tanév, és valószínűleg rengeteg család szembesült azzal, hogy a gyerekek nyáron sokmindent elfelejtettek, és korrepetálásra, plusz gyakorlásra van szükségük. A matematikával ráadásul rengeteg diáknak gyűlik meg a baja, és sokszor a szülők sem tudnak segíteni a feladatokban. A matekkal küzdő diákoknak jelenthet nagy segítséget egy olyan gyakorlási lehetőség, amit bármikor, bárhol előkaphatnak és tanulhatnak kedvük szerint akár egyedül is.
Új időszámítás a matekoktatásban
„A 200 ezernél is több felhasználóval rendelkező mateking.hu oktatatási platform eddig csak a középiskolások és egyetmisták életét könnyítette meg, most viszont az általános iskolások (és szüleik) is fellégezhetnek, mert végre elkészült az általános iskolai tananyag-csomag is. Úgy döntöttünk, hogy a tesztidőszak alatt ingyenesen elérhetővé tesszük a teljes 5. 6. 7. és 8. osztályos tananyagot, valamint a központi gimnáziumi felvételi felkészítő anyagot is. Több mint három éve várunk erre a pillanatra, ugyanis a járvány első hulláma során, egyértelművé vált, hogy szükség van az általános iskolás matekingre. Akkor teljesen ingyenessé tettük a teljes középiskolai anyagot, és hónapokon keresztül több tízezer diák tanult belőle. De sajnos az általános iskolásoknak akkor még nem tudtunk segíteni. Így hát elhatároztuk, hogy megcsináljuk.
Az 5-7 perces epizódokat kimondottan úgy alakítottuk ki, hogy ne legyen megterhelő egy általános iskolásnak, valamint teletömtük vizuális elemekkel, hogy könnyen fenntartsuk a kisebbek és a kamaszok figyelmét is“ – mondta el Mosóczi András matematika tanár, a mateking.hu e-learning platform alapítója.
Mitől más a Mateking-matek?
A mateking csapata azt tűzte ki célul, hogy a „matekmumust“ felszámolják, vagyis a diákok számára megmutassák a matektanulás lehet könnyű szórakozás.
„Célunk, hogy olyan oktatási anyagot tegyünk le az asztalra, amitől a jövő generációja akár két jeggyel jobb eredményt érhet majd el a matekérettségin. Bennünket az lelkesít és az hajt, hogy minél jobb oktatási programot rakjunk össze, amit szeretettel használnak a tanulók“ – teszi hozzá Mosóczi András.
Az általános iskolások a tesztidőszak alatt ingyenesen próbálhatják ki a jelenleg elkészült 500-nál is több nekik szóló epizódot.
Kapcsolódó cikkek
- Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- A kreativitás új dimenziói: két új kategória ’Az Év Honlapja’ pályázaton
- Tud róla az ügyfeled, hogy követi a weboldalad?
- 2023-ban immár 22. alkalommal indul 'Az Év Honlapja' pályázat!
- A digitalizáció soha nem érhet véget
- Az NMHH az internet „vörös lámpás” negyedét elemezte
- Az online platformokról elérhető tudás összegzésére törekszik az NMHH új honlapja
- Frissítette arculatát a GLAMI divatkereső
- Tájékoztató weboldal a vármegye- és országbérlet előnyeiről
- Ezekre a webcímekre figyeljen, ha nem akarja, hogy átverjék
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric
Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában.
A dentsu bemutatta a 2025-ös év 10 fő médiatrendjét
A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózat idén 15. alkalommal tette közzé immár hagyományosnak számító elemzését a következő évre várható médiatrendekről. A „The Year of Impact” címet viselő kiadvány, amelynek összeállításában a dentsu médiaügynökségeinek, a Carat, a dentsuX, illetve az iProspect cégek szakemberei vettek részt a világ minden tájáról, tíz fő médiaipari tendenciát azonosít be, amelyek négy átfogó témakör köré csoportosíthatók: (1) a generatív mesterséges intelligencia (AI) valós hatóerővé vált, (2) a történetek egyre kiterjedtebb stratégiai szerepet kapnak, (3) felértékelődik a minőség, illetve (4) a technológia és az alkalmazási szokások eltérően oszlanak meg a különböző régiókban.