Idén is egyedi Black Fridayt tart a Vatera
A november 17-19 között zajló Vatera Black Fridayen csak a 90 százalékos, vagy e feletti értékelésű eladók kínálhatnak termékeket 10-70 százalékos engedménnyel. A piactér fekete pénteke azért rendkívül egyedi, mert az újak mellett számos másodpiaci termék, műkincs vagy olyan gyűjtői termék is elérhető, amelyet a webáruházak “hagyományos” fekete péntekein lehetetlen beszerezni.
A 2023. november 17-től 19-ig tartó Vatera Black Friday előkészületei keretében a nemrég magyar tulajdonoshoz került piactér ingyenes feltöltési lehetőséggel, illetve a termékeikre kedvezményt állító eladók számára szervezett nyereményjátékkal ösztönözte eladóit arra, hogy éljenek a fekete pénteki kampány által generált extra figyelemmel, és akciózzák le minél több terméküket.
Egyedi termékek Black Fridaye
A nemrég magyar tulajdonba került piactér fekete pénteki kampánya azért egyedi minden évben, mert új és másodpiaci termékek egyaránt elérhetők rajta: így például nemcsak akciós mosógépet vagy tévét, hanem ritkaságnak számító, újonnan már nem is kapható, így garantáltan egyedi karácsonyi ajándéknak való régi LEGO-készletet, bakelitlemezt, eredeti vintage karórát, könyvet vagy DVD-t is találhatnak a vásárlók.
A stílusos helyett inkább praktikusabb javakra vágyók akár elérhető árú használt számítógépet, okostelefont, de akár hurkatöltőt is kereshetnek a Vaterán, de akár akciós árú festmények, műalkotások közt is böngészhetnek a piactéren.
Transzparens Black Friday új és másodpiaci termékekre
Az akciós kínálat színvonalának magasan tartása érdekében a Vatera fekete péntekén csak olyan eladók hirdethetnek fekete pénteki akciót, akiknek a pozitív értékeléseinek aránya 90 százalékos vagy e feletti. Kizárólag olyan termékekre lehet 10-70 százalékos kedvezményt beállítani, amely Magyarország területén található, legalább 14 napja feltöltötték a Vaterára, és legalább 1000 forintot ér.
Utóbbira azért van szükség, hogy a Black Friday aloldalon valóban érdekes és tényleg akciós ajánlatok jelenjenek meg. Az akciós ár mellett feltüntetett kedvezmény megállapításához a Vatera az adott cikk előző 30 napban alkalmazott árát veszi alapul.
A Vatera négyszintű biztonsági rendszere egyaránt védi az eladókat és a vásárlókat a csalóktól, így a piactér Black Friday-én gyakorlatilag ugyanolyan biztonságos vásárolni, mint egy online áruházban. Ez már csak azért is így van, mert csupán a platformon megvalósult tranzakciók ötödét adják át személyesen, az eladott cikkek négyötöde futárral vagy csomagautomatán keresztül jut el új tulajdonosához.
Kapcsolódó cikkek
- A felújított okostelefonok új piactere fontos mérföldkőhöz érkezett
- Több mint 1 millió ajánlattal érkezik az eMAG Black Friday
- TV vagy projektor: mit válasszunk a Black Friday-en?
- Tegnapra kérem! Egyre türelmetlenebbek az online vásárlók
- Black Friday és karácsony – mire figyeljünk az online vásárlásnál?
- A Z generáció kedvenc mobiljaival készül a Black Fridayre a Rejoy.hu
- Az Euronics új szintre emeli az ünnepi akciókat
- Hivatalosan is megnyitja a Black Friday szezont a MediaMarkt
- A Netflix nyugdíjazta a DVD-t, a Vaterán viszont egyre népszerűbb a formátum
- A mozipremier a Vaterán is megdobta a Barbie-kínálatot
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
K&H: állandó társsá vált a mesterséges intelligencia a banki ügyfeleknél
Egy év alatt több mint egymillió beszélgetést és havonta hatezer átutalást végeztetnek Kate-tel, a K&H, az ország egyetlen hangalapú, mesterséges intelligenciával működő digitális pénzügyi asszisztensével, amely már kétszáz funkciót tud. A mobilbanki ügyfelek tizede már rendszeresen használja. A siker az intelligens, beszédfelismerésen és természetes nyelvi feldolgozáson alapuló funkcióinak köszönhető, amelyek révén az ügyfelek kényelmesen, emberi módon kommunikálhatnak a bankkal.
A hazai szállítmányozásban is kopogtat az e-mobilitás
Hazánkban az e-mobilitás a többség számára a személygépjárművek elektrifikációját jelenti, pedig a szállítmányozás területén is jelentős potenciál rejlik benne. Nem véletlen, hogy a nemzetközi szakkiállításokon egyre-másra mutatkoznak be a nagy gyártók e-kamionjai és e-furgonjai, Magyarországon viszont ezen a területen a piaci szerepek éppen csak kialakulóban vannak.