Lezárult ’Az Év Honlapja’ pályázat
A 22. alkalommal meghirdetett ’Az Év Honlapja’ pályázat december 15-én 287 beadott pályaművel lezárult. A szakmai zsűri hamarosan összeül és értékeli a pályázatokat, illetve kiválasztja az idei év legjobbjait immáron 30 kategóriában. A pályázók december 20-ig mozgósíthatják követőtáborukat annak érdekében, hogy elnyerjék a közönségdíjat.
Az elmúlt hónapokban számos innovatív alkalmazás és lenyűgöző weboldal mutatkozott be ’Az Év Honlapja’ pályázaton, lenyűgözve a szakmai zsűrit és a közönséget egyaránt. Kiemelkedő projektek és alkotások várják a döntését, vajon kik lesznek 2023 legjobbjai. Az erős mezőnynek köszönhetően azonban ez komoly szakmai kihívás és hatalmas felelősség is egyben. Az idei év pályázói között olyan weboldalak, applikációk és digitális megoldások találhatók, akik nemcsak a technológiai innovációban, hanem a design és felhasználói élmény terén is kiemelkedőek voltak.
A kategóriák közül az előző évekhez hasonlóan az E-kereskedelem (29), a Szolgáltatás (22) és a B2B weboldalak (22) a legnépszerűbbek. Emellett Az Év Applikációja (21) és a Turizmus (16) kategóriákban is szoros verseny várható. Az idei évben rekord mennyiségű nevezés érkezett az Egészségügy kategóriába (17).
Azok, akik beadták pályázatukat, nem csak egy elismert szakmai zsűri, hanem a széles közönség is értékeli. Bár a pályázat nevezési időszaka lezárult, a közönségszavazás még tart. A pályázók december 20-ig mozgósíthatják közösségüket, akik szavazataikkal támogathatják kedvenceiket!
A pályázaton való részvétel nemcsak a győzelem lehetőségét kínálta, hanem egy egyedülálló platformot is teremtett a vállalkozásoknak, ügynökségeknek, hogy bemutassák tehetségüket és innovációikat. A 30 kategória számos területen kínált lehetőséget, és mindenki megtalálhatta a saját szakterületének legmegfelelőbbet.
A korábbi nevezők megosztották tapasztalataikat, és sokan hangsúlyozták, hogy a pályázat nemcsak az elismerés és a díjak miatt fontos, hanem azért is, mert lehetőséget teremt az új ötletek megosztására és a szakmai kapcsolatok kiépítésére.
Hálásan köszönjük Nevezőink bizalmát és egyúttal sok sikert kívánunk a pályázathoz!
Kapcsolódó cikkek
- 2 napod maradt nevezni ’Az Év Honlapja’ pályázatra!
- December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!
- Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- A kreativitás új dimenziói: két új kategória ’Az Év Honlapja’ pályázaton
- 2023-ban immár 22. alkalommal indul 'Az Év Honlapja' pályázat!
- Innovatív fogászati rendelőé az év egészségügyi honlapja
- Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2022 díjazottjai!
- Lezárult a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- December 1. éjfélig lehet nevezni 'Az Év Honlapja’ pályázatra!
- ’Az Év Honlapja’ pályázat 21. alkalommal keresi a legjobb honlapokat, applikációkat és digitális megoldásokat
Pályázatok ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Magyar diákok kezében a jövő kulcsa: új lendülettel indul a Megoldások a holnapért 5. évada
Ötödik alkalommal indul a Samsung és az EdisonKids közös, kreatív problémamegoldó kezdeményezése, a Megoldások a holnapért, amelyben szezonról szezonra jövőépítő diákcsapatok adnak izgalmas válaszokat a holnapunk alapkérdéseire. A toborzás elkezdődött, a megújult program pedig az eddigieknél is több hasznos és izgalmas lehetőséget biztosít pályázóinak, a 7–12. osztályos diákoknak és tanáraiknak, hogy forradalmi ötleteikkel jobbá tehessék a világot. A verseny nyertesei értékes Samsung eszközökkel gazdagodhatnak, összesen 6 millió forint értékben.
Rekordszámú nevezéssel zárt ’Az Év Honlapja’ 2024 pályázat!
Az idén 23. alkalommal megrendezett ’Az Év Honlapja’ pályázat nevezési szakasza lezárult: december 15-ig rekordszámú, 329 pályamű érkezett. A szakmai zsűri hamarosan megkezdi a beérkezett pályázatok értékelését, hogy 30 kategóriában kiválassza 2024 legkiemelkedőbb digitális alkotásait. A közönségdíjért folytatott küzdelem azonban még javában zajlik – a pályázók 2025. január 15-ig mozgósíthatják közösségüket, hogy megszerezzék a publikum elismerését.
Az év legjobb sportmarketing-megoldásait keresik
A Magyar Marketing Szövetség Sportmarketing Tagozata által idén újra életre hívott Sportmarketing Gyémántdíj célja, hogy elismerje és széles körben megmutassa az egyesületek, a sportolók és a velük együttműködő márkák értékteremtő sportmarketing-megoldásait, és ezáltal hozzájáruljon a hazai sportmarketing színvonalának fejlesztéséhez. A díj elismeréseinek átadására 2025. március 5-én az ETELE Cinemában megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor, ahol a digitális marketing aktualitásain túl helyet kapnak majd a sportmarketinggel kapcsolatos előadások is.
Átadták a 2024. évi Rátz Tanár Úr Életműdíjakat
Ebben az évben is nyolc kiemelkedő teljesítményű tanárt részesített elismerésben az Ericsson Magyarország, a Graphisoft és a Richter Gedeon Nyrt. támogatásával létrehozott Alapítvány a Magyar Természettudományos Oktatásért kuratóriuma. A reáltárgyak legkiválóbb hazai tanárai december 10-én ünnepélyes keretek között vették át az egyenként 2,5 millió forintos pénzjutalommal járó Rátz Tanár Úr Életműdíjat. Az esemény helyszíne a Budapesti-Fasori Evangélikus Gimnázium volt: itt tanított Rátz László, akinek emlékére a díjat alapították.
Marketing Diamond Awards: Már csak 5 napig lehet kedvezményesen előnevezni!
A Magyar Marketing Szövetség által szervezett, idén 10 éves Marketing Diamond Awards célja változatlan: megmutatni, hogy a szakmai elismerések nem csak a nagy költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások kiváltságai!