Önálló kommunikációs ügynökségként működik tovább a FleishmanHillard Café
Új digitális divízióval kiegészülve, önálló kommunikációs ügynökségként folytatja tevékenységét a FleishmanHillard Café (korábbi nevén Café PR) a hazai és a nemzetközi piacon. Ez azt is jelenti, hogy 24 éves együttműködést követően a FleishmanHillard Café kiválik a Café Csoportból. A négyszeres év PR ügynöksége nyertes vállalkozás vezetője a jövőben is Balaton Anita lesz, aki élve az előző tulajdonos fair ajánlatával, őt kivásárolva a múlt év végén a cég többségi tulajdonosává vált és a tulajdonosi körben ott van még Fadgyas Gábor is a cégmenedzsmentből, mint Innovációs és stratégiai igazgató.
A FleishmanHillard Café majd negyedszázados története során közel hatszáz ügyfél kiszolgálásával alapozta meg szakmai hírnevét hazai és nemzetközi szinten. Miként a kommunikációs piacon, így a Café csoport életében is jelentős változások történtek ez idő alatt. A 2013-ban lezajlott konszolidáció a csoporton belül új felállást teremtett, ami már szakított az eredeti, az egyes szakterületek önállóságára építő felfogással. 2016-ban történt egy vezetőváltás, ami szakmailag és a cégirányítást illetően is más irányba fordította a csoportot, 2019-től pedig deklaráltan elkezdődött a cégek önálló fejlesztése, külön utas fejlődése. Ennek egy markáns állomása volt, hogy több mint tíz év nemzetközi együttműködés után a Café PR felvette a FleishmanHillard nevet.
A közelmúlt történései mögött egy olyan üzleti döntés volt, ami a FleishmanHillard Café számára egyértelműen a közös út végét jelentette.
„Jó ideje éreztük azt, hogy a saját utunkat követve nagyobb szabadsággal tudjuk képviselni és megvalósítani a szakmai elképzeléseinket. Ezzel együtt vallom, hogy a Café Csoport létrehozása, amiben alapítóként a kezdetektől ott voltam, a legjobb dolog volt, ami a kommunikációs szakmával Magyarországon a 2000-es évek elején történt. Az integrált kommunikációs megközelítés első hírvivői és szakmai alapjainak felállítói lehettünk. A FleishmanHillard Café csapata ennek szellemében szeretne tovább működni. Eddigi gyakorlatunkhoz hűen, stratégiai kommunikációs tanácsadóként és megvalósítóként nyújtunk ezután is támogatást ügyfeleinek: adatokra és valódi insightokra építve, valamint az üzleti céljaikat fókuszba helyezve” – mondta Balaton Anita.
A szakember különösen büszke arra, hogy a FleishmanHillard Café csapata egy emberként állt az új útra lépés mellé. A széleskörű tapasztalatokkal rendelkező kollégákra építve folyamatosan szélesítik, erősítik majd szolgáltatási portfóliójukat. A vállalati kommunikáció és a reputációépítés mellett a belső kommunikáció, a toborzástámogatás, az employer branding stratégiák, a válságkommunikációs rendszerépítés, valamint a bevonás alapú integrált kampányok megvalósításával egyaránt foglalkozni fognak. A digitális divízió mellett épül a vezetői kompetencia és kommunikációs tréningekkel foglalkozó üzletág is. A fejlődében partnerük 2009 óta a világ vezető PR ügynökségi hálózata, a FleishmanHillard.
Az új működés lehetőségeit igazolja, hogy az önállósodás óta eltelt időszakban a FleishmanHillard Café már több jelentős tendert nyert el.
A FelishmanHillard Café 2024. március 1-től már a Szépvölgyi Irodaparkban található új székhelyükön, a Montevideo u. 9. szám alatt folytatja a munkát.
Kapcsolódó cikkek
- 25 milliárd forintos árbevétellel zárja az évet a Work Force
- Jelentősen növelte átadott repülőgépeinek számát az Airbus 2023-ban
- Nemzetközi feladatot kapott a Schneider Electricnél Siliga Tünde
- A személyes jelenlétet előtérbe helyező, hibrid munkarendet vezet be az SAP Magyarországon is
- A YouGov felvásárolja a CPS GfK-t
- Együttműködési megállapodást kötött a Delta és az evosoft
- Egyesült a WTS Klient és a Finacont
- Új fokozatba kapcsolt Magyarországon a Schneider Electric
- Ismét bekerült a DJSI World indexbe az LG
- Magyar vállalkozás válhat a közép-európai térség legerősebb piaci szereplőjévé
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A FirstPak az ABB-vel együttműködésben javítja fenntarthatóságát
Az elviteles készételekre szakosodott vendéglátóipari szegmens gyors növekedése miatt keletkező műanyaghulladék problémája mind Kínában, mind világszerte sürgősen szükségessé teszi az egyszer használatos műanyag felhasználásának csökkentését a szén-dioxid-csúcs és a karbonsemlegességi célok elérése, valamint a fenntartható fejlődés felgyorsítása érdekében. Kínában a problémát olyan szabályozás bevezetésével tervezik kezelni, amely 2025-re betiltja az egyszer használatos műanyag használatát.