Környezetbarát flottával ünnepli ötven éves együttműködését a Waberer's Csoport és a Papyrus

forrás: Prím Online, 2024. február 3. 10:22

Magyarország piacvezető komplex logisztikai szolgáltatója fél évszázada lát el szállítási és raktározási feladatokat az egykor helyi vállalatból indult, mára a digitális korszak papír nagykövetévé vált Papyrus-nak. A saját területükön meghatározó két vállalat 2024-ben dedikált, megújult és környezetbarát flottával tervezi ünnepelni 50 éves együttműködését. 

 

A Waberer’s és a Papyrus közös története és öt évtizedes sikeres együttműködése 1973-ban vette kezdetét egy akkoriban úttörőnek számító logisztikai partnerséggel. Ekkor jött létre ugyanis az az alapszerződés a Volán TEFU és az akkori Papíripari Vállalat között, amely egy jelentős közös raktárberuházást foglalt magában Pestlőrincen. A közös befektetés mellett az együttműködés folyamatosan bővült, és új dimenziókat nyitott meg a logisztikai partnerségek terén. A Waberer's (akkor még Volán TEFU) és a Papyrus (akkor Papíripari Vállalat, majd PAPÍRKER és végül Papyrus Hungária Zrt.) közötti kapcsolat nemcsak a raktározási megoldásokra terjedt ki, hanem az évek során számtalan hozzáadott értékű tevékenységet is magába foglalt. Az elmúlt fél évszázad alatt a Waberer's Csoport a logisztikai tevékenységek teljes tárházát biztosította a Papyrus-nak: a direkt és gyűjtőszállítások, a raktározási tevékenységek mellett – többek között – FTL fuvarozást, targonca bérbeadást, furgonos terítést, valamint készpénzkezelési szolgáltatást a mai napig is biztosít a Waberer’s Csoport a piacvezető cégnek.

 

 

Az együttműködés a két nagy múltú vállalat között azonban nem csak a múltra épül, hanem a jövőre is fókuszál, mindketten elkötelezettek a fejlődés és a fenntartható jövő iránt. Ezt a szemléletet tükrözi az elektromos meghajtású járművekkel történő kiszállítások bevezetése, valamint a dedikált flotta 2024-ben tervezett fiatalítása is, melyekkel jelentős CO2-kibocsátás csökkenést kíván elérni a két cég tevékenysége során.

 

„Büszkék vagyunk rá, hogy a Waberer’s öt évtizedes együttműködést ünnepelhet a Papyrus-szal, hiszen a mai világban példaértékűnek számít egy ilyen szoros és hosszútávú partnerkapcsolat. Együttműködésünk túlmutat az üzleti kapcsolaton, hiszen az évek alatt számos kapcsolódási pont alakult ki a két cég között, és ennek köszönhetően a kölcsönös bizalom is folyamatosan erősödött közöttünk. A Waberer’s Csoport egyik kulcsértéke az ügyfélközpontúság, mert számunkra ügyfeleink elégedettsége az elsődleges. Az, hogy a Papyrus mindig bízott a Waberer’s-ben és megbízható partnerként kezelt bennünket, olyan érték, amiért mindig hálásak leszünk” – mondta Barna Zsolt, a Waberer’s International Nyrt. elnök-vezérigazgatója.

 

 

Szilágyi Jenő, a Papyrus Hungária Zrt. vezérigazgatója az évforduló és a partnerség kapcsán kifejtette: „A mai gyorsan változó világban ritka az öt évtizedes múltra visszatekintő cég, és még ritkább az ötven évig fennálló, partnerek közötti együttműködés. A Papyrus-nál generációk egymásra átszálló üzenete a stabilitás és a minőség, amit minden partnerünkkel gondosan ápolunk és óvunk. A hosszan tartó kapcsolatok nem a véletlen művei. A Papyrus-nak több vevővel van sok évtizedes együttműködése, amire nagyon büszkék vagyunk. A hosszú kapcsolat jövője viszont a folyamatos megújuláson is múlik. Nekünk fontos a környezetünk jövője, és ebben egyformán gondolkodunk partnerünkkel, a Waberer’s-szel.  Az új közös flotta területén tervezett fejlesztésekkel a környezetünk közös óvása új lendületet ad majd a következő évtizedbe való belépéshez.” 

 

A Waberer's és a Papyrus közötti fél évszázados együttműködés példaértékű a logisztika és a papíripar területén egyaránt.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Hogyan alakítja át az AI és az automatizáció az értékesítési folyamatokat?

Az AI és az automatizált megoldások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és hatékonyan reagáljanak az ügyfelek igényeire, és adatvezérelt döntéseket hozzanak. Azonban a személyes kapcsolatok, a bizalom és az empatikus ügyfélkezelés továbbra is kulcsfontosságú szerepet játszik abban, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenytársak közül. Hogyan ötvözhetik a cégek a technológiai innovációkat és az emberi interakciókat, hogy új szintre emeljék a vásárlói élményt?

2024. október 4. 14:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Innovációs versenyen méretik meg magukat a világ egyetemistái

2024. október 2. 19:34

Országos kutatásból netezési körkép: a magyarok többségének élete elképzelhetetlen net nélkül

2024. szeptember 29. 15:24

Éppen most robban a hazai előfizetéses e-kereskedelem

2024. szeptember 24. 15:10

Ezek a MI legnagyobb veszélyei az oktatásban

2024. szeptember 17. 11:37