1 éve indult a Yettel TV szolgáltatás, tapasztalatokat oszt meg a szolgáltató
A stabil, nagysebességű internet és a streamingszolgáltatók megjelenésével sokan a klasszikus, úgynevezett lineáris tévészolgáltatások alkonyát jósolták. A Yettel Magyarország egy évvel ezelőtt, február 14-én, kísérleti üzemmódban indította el a mára akár 98 csatornát kínáló tévészolgáltatását, majd rövidesen széles körben is elérhetővé tette azt. Egy év tapasztalatait összegezte a szolgáltató; a klasszikus TV él.
Az elsősorban mobilszolgáltatóként ismert Yettel az elmúlt években folyamatosan bővítette otthoni szolgáltatásainak körét, amelyek a mobilhálózatok rugalmasságát és a vezetékes internet nyújtotta stabilitást kívánja biztosítani. Az OtthonNet szolgáltatást követően indult el a klasszikus, akár 98 csatornát kínáló Yettel TV, amivel egy éve már teljes körű otthoni szolgáltatások érhetőek el a szolgáltató kínálatában, országosan több millió háztartás számára.
1 év, mennyi tapasztalat?
A TV-szolgáltatás 1 éves születésnapja alkalmából összegzett tapasztalatok szerint bár a Yettel TV tévékészüléken, számítógépen és okoseszközök is elérhető, az előfizetők 94%-a elsősorban nagyképernyőn, klasszikus tévén használja a szolgáltatást. Az előfizetők több mint fele, 55%-a egy készüléken néz tévét, 33%-a pedig két készüléket használ (például a tévé mellett laptopot vagy okoseszközt).
A megkérdezett ügyfelek 87%-a kiválónak vagy jónak tartja a szolgáltatást, amelynek egyszerű igénybevételét, könnyű beüzemelését, képminőségét, használhatóságát, stabilitását és gyorsaságát sorolták a legpozitívabb szempontok közé. Az előfizetők 54%-a férfi, 46%-a nő, a többség életkora 25 és 49 év között van. A Yettel TV-sek 42%-a gyerekes család, 27%-a pár gyermek nélkül. A felmérés során a válaszadók 64%-ának a Yettel TV választásakor volt már korábban TV-előfizetése, de ezen csoport 58%-a már lemondta, 20%-a pedig tervezi lemondani meglévő előfizetését. Az ügyfelek 22%-a barátoktól, ismerősöktől, családtagoktól hallott a szolgáltatásról. A Yettel TV-n rögzíthetőek a műsorok, így a későbbi megtekintés lehetősége is adott, az adatokat elemezve látható, hogy az elfizetők ~12%-ban elő adásból rögzített felvételről nézik a műsorokat.
"Azt látjuk, hogy a tévé-adásokat elsősorban nagyképernyőn nézik ügyfeleink és tapasztalataink szerint rendszeresen élnek a Yettel TV által kínált digitális funkciókkal, felveszik és visszanézik a tartalmakat, az applikációt is nagyon szeretik, ami elérhető mobilon és több smart TV-n is. Nagyon örülünk a pozitív fogadtatásnak, a visszajelzések alapján folyamatosan fejlesztjük a szolgáltatást. Elmondhatom, hogy idén is készülünk a nagy sporteseményekre, többek között az olimpiára is.” – mondta Szafonov Olga, a Yettel lakossági szolgáltatásokért felelős igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Új márka- és marketingkommunikációs igazgató a Yettelnél
- Indul az országos Nagy Diák TudatosNet Teszt
- Új vezető a Yettel üzleti biztonsági igazgatóságának élén
- Még lehet jelentkezni a ProSuli versenyére!
- Yettel: 89%-kal nőtt az adatforgalom az előző évi ünnepekhez képest
- Hogyan foglaljuk le hasznosan gyermekünket az idei, extra hosszú téli szünet idején?
- 5 tipp a tudatos közösségimédia-használathoz
- VoWiFi szolgáltatás a Yettel lakossági ügyfeleinek is
- Egy új fejlesztésnek köszönhetően egyszerűsödik a parkolás a Yettelesek számára
- Így szerzik be a karácsonyi ajándékokat a magyarok
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
A világ öt legjobb márkája között a Samsung
A Samsungot az ötödik egymást követő évben választotta a világ legjobb öt márkája közé az Interbrand. A nemzetközileg is elismert márkatanácsadó vállalat évente közzéteszi a legjobb nemzetközi márkákat tartalmazó Best Global Brands listáját. Az idei listából kiderült, a vállalat márkaértéke elérte a 100,8 milliárd dollárt, amely 10%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.
Küzdelem a csalások ellen: ma már nem elég, ha automatikusan ellenőrizzük az összes tranzakciót
A hagyományos tranzakciómonitorozáson túl egyre nagyobb szerepet kap a hatékonyabb, kockázatelemzés a pénzügyi bűncselekmények elleni harcban. Már nem elég automatikusan ellenőrizni a tranzakciókat és kiszűrni a gyanúsakat; szükség van az ügyfél várható és tényleges tevékenységének vizsgálatára, amelyhez a siker érdekében különböző kockázati mutatók kombinációját kell alkalmazni.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.