1 éve indult a Yettel TV szolgáltatás, tapasztalatokat oszt meg a szolgáltató
A stabil, nagysebességű internet és a streamingszolgáltatók megjelenésével sokan a klasszikus, úgynevezett lineáris tévészolgáltatások alkonyát jósolták. A Yettel Magyarország egy évvel ezelőtt, február 14-én, kísérleti üzemmódban indította el a mára akár 98 csatornát kínáló tévészolgáltatását, majd rövidesen széles körben is elérhetővé tette azt. Egy év tapasztalatait összegezte a szolgáltató; a klasszikus TV él.
Az elsősorban mobilszolgáltatóként ismert Yettel az elmúlt években folyamatosan bővítette otthoni szolgáltatásainak körét, amelyek a mobilhálózatok rugalmasságát és a vezetékes internet nyújtotta stabilitást kívánja biztosítani. Az OtthonNet szolgáltatást követően indult el a klasszikus, akár 98 csatornát kínáló Yettel TV, amivel egy éve már teljes körű otthoni szolgáltatások érhetőek el a szolgáltató kínálatában, országosan több millió háztartás számára.
1 év, mennyi tapasztalat?
A TV-szolgáltatás 1 éves születésnapja alkalmából összegzett tapasztalatok szerint bár a Yettel TV tévékészüléken, számítógépen és okoseszközök is elérhető, az előfizetők 94%-a elsősorban nagyképernyőn, klasszikus tévén használja a szolgáltatást. Az előfizetők több mint fele, 55%-a egy készüléken néz tévét, 33%-a pedig két készüléket használ (például a tévé mellett laptopot vagy okoseszközt).
A megkérdezett ügyfelek 87%-a kiválónak vagy jónak tartja a szolgáltatást, amelynek egyszerű igénybevételét, könnyű beüzemelését, képminőségét, használhatóságát, stabilitását és gyorsaságát sorolták a legpozitívabb szempontok közé. Az előfizetők 54%-a férfi, 46%-a nő, a többség életkora 25 és 49 év között van. A Yettel TV-sek 42%-a gyerekes család, 27%-a pár gyermek nélkül. A felmérés során a válaszadók 64%-ának a Yettel TV választásakor volt már korábban TV-előfizetése, de ezen csoport 58%-a már lemondta, 20%-a pedig tervezi lemondani meglévő előfizetését. Az ügyfelek 22%-a barátoktól, ismerősöktől, családtagoktól hallott a szolgáltatásról. A Yettel TV-n rögzíthetőek a műsorok, így a későbbi megtekintés lehetősége is adott, az adatokat elemezve látható, hogy az elfizetők ~12%-ban elő adásból rögzített felvételről nézik a műsorokat.
"Azt látjuk, hogy a tévé-adásokat elsősorban nagyképernyőn nézik ügyfeleink és tapasztalataink szerint rendszeresen élnek a Yettel TV által kínált digitális funkciókkal, felveszik és visszanézik a tartalmakat, az applikációt is nagyon szeretik, ami elérhető mobilon és több smart TV-n is. Nagyon örülünk a pozitív fogadtatásnak, a visszajelzések alapján folyamatosan fejlesztjük a szolgáltatást. Elmondhatom, hogy idén is készülünk a nagy sporteseményekre, többek között az olimpiára is.” – mondta Szafonov Olga, a Yettel lakossági szolgáltatásokért felelős igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- Új márka- és marketingkommunikációs igazgató a Yettelnél
- Indul az országos Nagy Diák TudatosNet Teszt
- Új vezető a Yettel üzleti biztonsági igazgatóságának élén
- Még lehet jelentkezni a ProSuli versenyére!
- Yettel: 89%-kal nőtt az adatforgalom az előző évi ünnepekhez képest
- Hogyan foglaljuk le hasznosan gyermekünket az idei, extra hosszú téli szünet idején?
- 5 tipp a tudatos közösségimédia-használathoz
- VoWiFi szolgáltatás a Yettel lakossági ügyfeleinek is
- Egy új fejlesztésnek köszönhetően egyszerűsödik a parkolás a Yettelesek számára
- Így szerzik be a karácsonyi ajándékokat a magyarok
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Hatalmas a kereslet a HONOR befelé hajlítható telefonjára
Kiválóan teljesített első napjaiban a már Európa több országában is kapható HONOR Magic V3. A Magyarországra október 1-jén érkező eszköz megjelenése első napján 56%-kal több eladást produkált, mint elődje, a HONOR Magic V2. A készletek kifejezetten korlátozottá váltak, de újabb, nagyobb szállítmány várható a napokban.
Az ARUBA Hackathon visszatért – 24 órás verseny a legjobb fejlesztők számára
A vezető európai felhőszolgáltató ArubaCloud a ComputerTrendsszel együttműködésben a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége (VISZ) szakmai támogatásával programozói hackathont rendezett idén szeptember 14-15-én, hogy ezzel is hozzájáruljon a magyarországi IT-tehetségek felfedezéséhez.
Megvannak a Marketer of The Year hazai jelöltjei
A legnagyobb hatású, legeredményesebb marketingesek elismerése céljából új díjat alapított a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ). A szakmai zsűri ajánlása alapján, az idén először szervezett díj jelöltjei: Balogh Barbara (Velux), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), Beke Zsuzsa (Richter), Mérő Ádám (The Coca-Cola Company), valamint Pantl Péter (MOL Group). A “Marketer of The Year” exkluzív díjat szeptember 19-én a Marketing Summiton adják majd át. Az elismerés valódi különlegessége az, hogy annak első helyezettje képviseli Magyarországot a European Marketing Confederation által szervezett, 2025-ös “European Marketer of The Year Award”-on.
A Rubik-kocka 50. évfordulóját ünnepelték a Széchenyi-egyetem Innovációs Parkjában
A Rubik-kocka feltalálásának 50. évfordulója alkalmából Rubik Ernő világhírű feltaláló volt a Széchenyi István Egyetem és a győri önkormányzat vendége szeptember 12-én. A Győri Innovációs Park aulájában, a Kocka néven ismert épületben Rubik-kocka-kirakó versennyel és pódiumbeszélgetéssel ünnepelték meg a jubileumot.
Szenzációs eredmény a Nemzetközi Mesterséges Intelligencia Diákolimpián
A négy magyar versenyző négy medált szerzett az első olyan mesterséges intelligenciára fókuszáló diákolimpián, amelyen nem csapatban, hanem egyéni versenyzésben mérték össze tudásukat. Az IAIO-t (International Artificial Intelligence Olympiad) az első alkalommal szeptember 8-12. között rendezték meg Rijádban.