Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?
A webkereskedelemben zajlott le a legrohamosabb technológiai fejlődés az elmúlt évben. Nagy volt a verseny a logisztika gyorsaságában, rugalmasságában és az ügyfélélmény fokozásában. A mesterséges intelligencia használata is az e-kereskedelemben és logisztikában terjedt el leghamarabb. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Webáruházi trendek – 2024. Hogyan szerezzünk új vásárlókat?” című hibrid konferenciájának előadói elmondják, hová tart a webkereskedelem 2024-ben.
2024 nagy kérdései:
- Jó vagy rossz év vár a webkereskedőkre? Mire kell felkészülniük a hazai online kereskedelem piacát dominánsan uraló külföldi nagy webáruházak piactaroló magatartása miatt?
- Hová tart a webkereskedelem 2024-ben? Milyen módszerekkel lehet a hazai és külföldről vásárlók közül minél többet megnyerniük az e-kereskedőknek?
- A logisztikát érdemes-e egyedül, vagy inkább az erre szakosodottakkal végeztetni? Hová fejlődik a webkereskedelem logisztikája?
- Hogyan szerezzünk új vásárlókat? Milyen új módszerek vannak a nagyobb ügyfélélmény kiváltására?
Veszélyben vannak a hazai e-kereskedők. A nyitott határok előnyeit ugyanis nem használták ki. A külföldiek viszont annál inkább. Legutóbb az agresszív hirdetési politikát és árversenyt folytató hatalmas kínai webáruház, a TEMU keltett pánikot a hazai piaci szereplők körében. 83 %-ának jelentős forgalomvesztést okozott. Mi lehet a hazai webáruházak ellenszere?
A másik jelentős piacvesztést a gyártók, szolgáltatók szokásának megváltozása miatt szenvedte meg az e-kereskedelem. Kihagyva a kereskedelmi szereplőket, a végfelhasználóknak közvetlenül értékesítenek. Ezzel az új piaci igénnyel csak a logisztikai cégek nyertek.
A kis webáruházaknak a nagy piacterekbe kapcsolódva, illetve szűk piaci szegmensekben van létezési terük. Csak a marketingjükre koncentrálva tudnak versenyben maradni.
A „Webáruházi trendek – 2024?” című hibrid konferenciára várjuk azokat a webáruházakat (B2B és B2C) üzemeltető kkv-döntéshozókat, logisztikai folyamatokban tevékenységet végző cégeket, webshop-marketinges munkatársakat és cégvezetőket, akik most gondolkodnak webáruház nyitásán.
Lehet jönni személyesen a helyszínre és lehet másnaptól 10 napig videón nézni az eseményt!
Earlybird utolsó napja: március 13.
Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/webaruhazi-trendek-2024/
Kapcsolódó cikkek
- Mitől lesz értékálló a cégvagyon? Befektetve, hasznosítva, fialtatva, kiszervezve!
- A villamosenergia-tárolás kaput nyit a zöldebb jövő felé
- Építsük be a cégbe az MI-t! Kevesebb idő, költség, több eredmény!
- Támogatási dömping az agráriumnak! Kicsiknek, nagyoknak bőven jut!
- Kiszorítja-e a Temu a hazai webáruházakat?
- Népszerűségi díjat nyert az eMAG az Ország Boltja versenyen
- Digitális átalakulással őrizhető meg az agrárium versenyképessége
- Biznisz az ingatlanban – 2024. Készüljünk a felpörgésre!
- Social Media: Te és az AI – A nyerő páros!
- A CCC figyelmeztet: csak a hivatalos webáruházban vásároljunk!
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mesterséges intelligencia a marketing szolgálatában
A Microsoft adott otthont a Magyar Marketing Szövetség Marketing Döntéshozók Klubja legutóbbi rendezvényének, mely március 20-án zajlott, és a mesterséges intelligencia marketingben betöltött szerepét és lehetőségeit helyezte középpontba. A rendezvény üzenete az volt, hogy az AI nem csupán a jövő technológiája, hanem már most is olyan eszközként működik, amely jelentősen növeli a marketingmunka hatékonyságát. A Microsoft szakértői gyakorlati példákon keresztül mutatták be, hogyan integrálható az AI a marketing- és értékesítési folyamatokba, elősegítve azok optimalizálását és gyorsítva az üzleti döntéshozatalt.
2026-ra a világ legnagyobb fulfilment áruházává válik a soroksári IKEA
Egy évvel az átfogó felújítás bejelentése után a soroksári IKEA egyesíti azokat az új megoldásokat és fejlesztéseket, amelyeket a legnagyobb lakberendezési kiskereskedő már világszerte tesztelt, és 2026-ra a világ legnagyobb IKEA fulfilment áruházává válik.
Ötgenerációs munkahelyek: Hogyan segíthetik az együttműködést a különböző korosztályok?
A generációs különbségek sokak szerint feszültségekhez, széthúzáshoz és akár konfliktusokhoz is vezethetnek, különösen a munkahelyeken. De vajon elkerülhetetlen, hogy így alakuljon? Hogyan hat az innovációs nyomás a generációk közötti együttműködésre? Problémaként vagy lehetőségként kellene tekinteni a különbözőségekre? Ilyen kérdésekre keresnek választ a Bosch Podcast legújabb epizódjában, ahol Steigervald Krisztián generációkutató és Somogyi András, a Bosch cég humánerőforrásért felelős alelnöke beszélgetnek.
Az E.ON új megoldásai a jövő energiaellátásához
Az E.ON Hungária Csoport jelentős fejlesztéseket hajtott végre a Flex.ON program keretében a Dunántúlon, Pest vármegyében és Budapesten, egy három éves kutatás-fejlesztési program részeként. A projekt célja, hogy a vállalatcsoport képes legyen kielégíteni az ügyfelek növekvő energiaigényét, és lehetővé tegye a napelemes rendszerek szélesebb körű csatlakozását az áramhálózatra. Az új megoldások a helyszínekhez igazodva gyorsabbá, költséghatékonyabbá és rugalmasabbá teszik az energiaellátást. A 2,1 milliárd forintos fejlesztés 39%-át állami támogatás fedezi, míg 61%-át az E.ON biztosította.