Szabó Béla a European Marketer of the Year 2024 döntősei között
Szabó Béla, a Magyar Telekom BrandComms Directora bejutott az európai marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation (EMC) European Marketer of the Year 2024 Díjának döntősei közé. A szakembert az EMC tagjaként a Magyar Marketing Szövetség nevezte az elismerésre.
Az Európai Marketing Szövetség (European Marketing Confederation - EMC) bejelentette a 2024-es Európai Év Marketingese Díj (European Marketer of the Year 2024) döntőseit, melyre Európa legjobb stratégiai marketingesei közül nyolcat jelöltek a tagok. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén Szabó Bélát, a Magyar Telekom BrandComms Directorát jelölte az elismerésre. A döntősök közül egy személyes interjú után a szakmai zsűri választja ki a végső győztest. A 2024-es Európai Év Marketingese Díjat június 27-én adják át, Madridban, a spanyolországi National Marketing Awards gálán.
Az MMSZ egyúttal bejelenti, hogy az idei évtől megalapítja a Hungarian Marketer of the Year díjat, amelynek elismeréseit a szeptember 19-i Marketing Summiton adják át, és amelynek győztese lesz Magyarország jelöltje az EMC 2025. évi European Marketer of the Year kiírásában.
A 2024-es Európai Év Marketingese Díj döntősei véletlenszerű sorrendben az alábbiak:
• Szabó Béla – Telekom HU (Magyarország)
• Gráinne Wafer – Diageo (Írország)
• Teresa Lameias – Porsche Holding (Portugália)
• Gemma Juncá – IBERIA (Spanyolország)
• Giedrė Vilkė – Swissmoney (Litvánia)
• Ella Swain – Salfordi Egyetem (Egyesült Királyság)
• Thomas Saliger – XXXLutz (Ausztria)
• Ulrich Klenke – Deutsche Telekom (Németország)
Az EMC büszkén ismeri el azokat a kiváló marketingszakembereket, akik kivételes stratégiai menedzsment készségekről téve tanúbizonyságot komoly üzleti eredményeket érnek el és fenntartható vállalkozásokat építenek ki a régióban és világszerte. A marketingszakemberek stratégiai, ügyfélközpontú szemléletet hoznak az üzleti életbe, amely hosszútávú versenyelőnyhöz vezet a piacon. A Díj döntősei az európai marketing szakma legjavát képviselik, akik az üzleti- és marketing végezettségű szakemberek következő generációját inspirálhatják karrierjük során.
A díjat Európa tizenkét vezető marketingszövetsége támogatja, köztük a Magyar Marketing Szövetség is.
Kapcsolódó cikkek
- Átadták a Marketing Diamond Awards győzteseinek járó díjakat
- Megvannak ‘Az Év Honlapja’ 2023 díjazottjai!
- Marketing és kommunikációs trendek 2024
- Lezárult ’Az Év Honlapja’ pályázat
- Az MMSZ csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek hálózatához
- Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
- Marketing Trendbook-ot állít össze a Magyar Marketing Szövetség
- A 2023-as esztendő marketing és kommunikációs pillérei
- Lehet-e 2022 az egyensúlykeresés éve?
- A marketing szerepe a fenntartható jövőért
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Erőd a föld alatt – Nyílik Budapest legbiztonságosabb széfterme
Egyedülálló biztonsági paraméterekkel rendelkező új létesítménnyel bővül a magyar pénzügyi szolgáltatói szektor. A XIII. kerületben nyitja meg kapuit a SafeBank, a Foldana cégcsoport tagjaként, amely a Magyar Nemzeti Bank széfterme után az ország második legnagyobb ilyen jellegű létesítménye lesz.
Közzétette 2024 legsikeresebb e-kereskedőit a PwC Magyarország
A PwC Magyarország 2024. június 19-én szakmai rendezvény keretében mutatta be az E-toplista idei rangsorát, amely négy kategóriában – legnagyobb forgalmú, FMCG, magyar, legismertebb – sorolta be az ország legkiemelkedőbb e-kereskedelmi szereplőit. Az eseményen több mint 40 vezető online kereskedő képviseltette magát.
Mire képes egy jól használt egészségalkalmazás?
A munkavállalók mentális egészsége mára kulcsfontosságú tényezővé vált a vállalati teljesítmény szempontjából. Ezzel párhuzamosan a Z generáció – amely egyre meghatározóbb a munkaerőpiacon – már komoly elvárásokat támaszt a munkahelyekkel szemben ezen a téren is. A hazai dolgozók kétharmadának életét mindennapos stressz jellemzi, ami gyakran még a pihenőnapokon sem enyhül. Világszerte az alkalmazottak fele érintett a kiégésben, ami nemcsak mentális, hanem fizikai tüneteket is okozhat.
Új irányt vesz a cégautó-piac: fókuszban a költséghatékonyság
Az autóipar az elmúlt években komoly kihívásokkal nézett szembe, és a piaci nyomás egyre sürgetőbbé teszi a szemléletváltást. Bár az elmúlt év során javult az alkatrészellátás stabilitása, az erőviszonyok átrendeződése és az új kormányzati szabályozások új stratégiák kidolgozására késztetik a vállalatokat és flottakezelőket egyaránt. Hegedűs Viktor, az Ayvens Magyarország kereskedelmi igazgatója összegezte a legfontosabb trendeket, amelyek 2025-ben meghatározhatják a cégautó-piacot.
Felhőalapú forradalom a sörgyártásban
A cseh Budweiser Budvar, amely 1895 óta világszerte elismert prémium láger söréről híres, hosszú ideig hagyományos vállalatirányítási rendszerrel dolgozott – ami azonban egyre inkább akadályozta a növekedést és a hatékony működést. A közel 140 millió eurós árbevételű vállalat a felhőalapú SAP S/4HANA Cloud Private Edition bevezetésével új korszakot nyitott: a rendszer átláthatóbbá és hatékonyabbá tette az üzleti folyamatokat, támogatva ezzel a közel 600 fős csapatot.