Továbbra is a Schneider Electric a párizsi maraton névadó szponzora
Idén április 7-én rendezik meg a Marathon de Paris-t, melynek ismét a Schneider Electric a névadó szponzora. A vállalat számos olyan kezdeményezést támogat, amelyeknek célja a verseny környezeti hatásainak csökkentése, például a ruhák, az élelmiszerhulladék és egyéb, összegyűjtött anyagok újrahasznosítása révén.
A Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat 2013 óta névadó szponzora a francia fővárosban megrendezett versenynek. A „Schneider Electric Marathon de Paris” amellett, hogy megmutatja, milyen pozitív hatással lehet a sport az egyének és a közösségek életére, felgyorsítja az átmenetet egy tisztább és igazságosabb világba. A különböző háttérrel és képességekkel rendelkező emberek sportolásra való ösztönzése és a fizikai aktivitás népszerűsítése segít egy egészségesebb és befogadóbb jövő építésében.
A Schneider Electric régóta elkötelezett a fenntarthatóság mellett, és számos olyan kezdeményezést támogat, amelyeknek célja a verseny környezeti hatásainak csökkentése, például a ruhák, az élelmiszerhulladék és más, az esemény kapcsán összegyűjtött anyagok újrahasznosítása révén. A Marathon de Paris szén-dioxid-kibocsátásának 100 százalékát kompenzálják 2019 óta a Livelihoods Fundon keresztül, amely a kenyai, vidéki közösségek javát szolgáló projekteket támogat.
„A Schneider Electric Marathon de Paris-n való részvétel a kitartás és az állóképesség próbája, ahol minden egyes futó elkötelezettségét, elszántságát és ellenállóképességét ünnepeljük. Hálásak vagyunk az A.S.O.-val (Amaury Sport Organisation) való, 11 éve tartó partnerségünkért, amelyet az a közös célkitűzés hozott létre, hogy megmutassuk, hogyan lehet a világ egyik legnagyobb maratonja az egyenlőséget és a fenntarthatóságot támogató, ikonikus esemény. Közös elkötelezettségre van szükség ahhoz, hogy az ambíciókat tettekre váltsuk, és megnyerjük a dekarbonizált világ megvalósításáért vívott küzdelmet” – mondta el Chris Leong, a Schneider Electric marketingigazgatója.
Idén mintegy 55 000 embert várnak a párizsi rajtvonalhoz április 7-én, a Schneider Electric 7700 ügyfele, partnere és alkalmazottja regisztrált a versenyre.
A Schneider Electric szponzorálja az április 6-i Paris Run for All 4 kilométeres jótékonysági futást is, amelynek teljes bevételéből a fogyatékkal élő gyermekek sporttevékenységét támogatják. A Paris Run for All futóversenyre minden, 12 évesnél idősebb érdeklődő számára már megnyílt a regisztrálási lehetőség.
A Marathon de Paris a női és férfi futók azonos módon történő elismerésével tovább erősíti a nemek közötti egyenlőséget is. A legjobban teljesítő női és férfi versenyzők azonos pénzdíjat kapnak, emellett a női futam előbb kezdődik, mint a férfiaké, így minden győztes esetében élőben közvetítik a célba érkezést és az érmek átvételét.
Kapcsolódó cikkek
- Energiamegtakarítással törhetne Budapest az élre
- Száműzik az SF6 gázt a villamossági berendezésekből is az Európai Unióban
- Új lendületet ad a „zöld” IT törekvéseknek a Schneider Electric innovációja
- A Provim lett a hazai fődíjas a Schneider Electric fenntarthatósági versenyén
- A tervezettnél gyorsabban halad fenntarthatósági céljai megvalósításával a Schneider Electric
- Ismét a legfenntarthatóbban működő vállalatok között a Schneider Electric
- A körforgásos gazdaság példaképei között a Schneider Electric
- A meglévő technológiákkal is nagyot léphetünk a klímavédelmi célok megvalósítása felé
- A Google, a HP és az ASM is csatlakoztak a Schneider Electric kezdeményezéséhez
- Összefog a Schneider Electric és az acélóriás
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Idén is keresik az év legjobb tech tartalmait
Fenntarthatóbb, újratölthető dezodorok, VR-szemüvegekkel végzett terápia és minimálisan invazív robotsebészet – csak néhány példa arra, hogyan alakíthatja jobbra világunkat a technológia. Az előző év Siemens Media Award díjazottjai ezekről a témákról készítettek riportokat. Most újra megnyílt a lehetőség a nevezésre a hazai és nemzetközi sajtódíjra, amelyre 2025-ben is azok az újságírók és tartalomkészítők jelentkezhetnek, akik kiemelkedő munkát végeztek a technológiai témákban.
Wolt: immár ajándékozni is tudunk az applikáción keresztül
Valentin-napra időzítve vezeti be új “Ajándékozás” funkcióját a Wolt. A szolgáltatás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy néhány kattintással olyan személyes ajándékokat küldjenek, amelyek igazán különlegessé teszik a pillanatokat, miközben az ajándék kényelmesen, gyorsan meg is érkezik. Olyan felhasználót is megajándékozhatunk, aki nem rendelkezik Woltos felhasználói fiókkal.
A legnépszerűbb felújított ajándékok Valentin-napra
A férfiak nagyobb valószínűséggel ajándékoznának felújított készüléket a partnerüknek Valentin-napra, mint a nők. Ugyanakkor több nő dönt úgy, hogy saját magukat lepik meg egy ilyen eszközzel a közelgő ünnepen. A Rejoy.hu – amely bevizsgált, garanciális felújított eszközöket kínál – felmérést végzett ügyfelei körében a Valentin-napi vásárlási tervekről.
Új AI kurzus a Debreceni Egyetemen
Egyedülálló és hiánypótló szabadon választható kurzust indít a Debreceni Egyetem Informatikai Kara Korszerű mesterséges intelligencia címmel. A tizenhárom héten át tartó képzésben résztvevők átfogó képet kaphatnak az MI alapvető fogalmairól, működési elveiről és gyakorlati alkalmazásairól.
Zöldenergiával a jövő felé: A Bosch fenntarthatósági megoldásai
A környezetvédelem és a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb és legbonyolultabb kihívása, amelyhez még sokat kell tanulnunk. A téma különösen égetővé vált, ahogy egyre inkább szembesülünk a problémák valóságával. Mennyire súlyos a helyzet valójában? Vajon tehetünk valamit a környezetpusztítással szemben? Milyen szerepük van a vállalatoknak, és milyen megoldásokat kínálnak az innovatív technológiák? A Bosch Magyarország Podcast legújabb epizódja számos elgondolkodtató ténnyel és megoldási lehetőséggel várja a hallgatókat, belemerülve a fenntarthatóság rejtett dimenzióiba.