Nagy hatótáv, nagy lehetőségek
A GreenGo, Budapest máig egyetlen teljesen elektromos autómegosztója olyan, nagy hatótávú autókkal bővítette flottáját, amik még egy lépéssel közelebb visznek ahhoz, hogy búcsút mondhassunk a saját autónak.
Az autómegosztás az elmúlt években dinamikus fejlődésen ment keresztül Budapesten, a városi autózásnak mára könnyen elérhető, kényelmes és anyagiakban is bőven versenyképes alternatívája a carsharing.
Ahhoz azonban, hogy a saját autót teljes egészében lecserélhessük a közösségi autózásra, egy terület meghódítása még várat magára: a hosszabb, jellemzően városon kívüli utazások. Azaz, hogy a hosszú hétvégézések, nyaralások, távolabbi üzleti utak hasonlóan kényelmes feltételek mellett és versenyképes áron valósulhassanak meg, mint a városon belüli autózás.
A GreenGo a felhasználói igényekre reagálva flottáját most olyan autókkal bővítette, amik az elérhető nagy hatótáv, a kevesebb töltés, a kényelmes utastér és a nagy csomagtartó miatt tökéletesen alkalmasak egy családi vagy baráti társaság igényeinek kielégítésére. A Kia Niro EV típusú autók egy töltéssel átlagosan akár 465 kilométert tudnak megtenni, és 5 fő szállítására alkalmasak.
“Nemcsak a felhasználók szokásait és igényeit monitorozzuk folyamatosan, de fejlesztéseink során azt is szem előtt tartjuk, hogy mi szükséges ahhoz, hogy szolgáltatásaink teljes mértékben megfeleljenek a valóban fenntartható és valódi alternatívát kínáló autómegosztóval szembeni követelményeknek.” – fogalmaz Agárdi-Horváth Zsófia, a GreenGo marketingvezetője.
“Az elmúlt időben több ilyen irányú fejlesztés is történt. A teherszállításra már két különböző méretű, nagy rakterű autó áll bevetésre készen, a GreenGo Comfort pedig lehetővé teszi, hogy kiszállítás kérésével az autókat megadott helyre és időre elvigyük bérlőinknek. Mivel egy rendelést hetekkel a tervezett út előtt le lehet adni, mindenki biztos lehet benne, hogy lesz autója a tervezett programra. A flottához most csatlakozó Kia modellek mostantól a ritkább töltés kényelmét és biztonságát is megadják a hosszabb útra indulónak.” – teszi hozzá.
A GreenGo országos autópályamatricával is ellátja új, nagy hatótávú autóit, és országon belül területi megkötést sem tesz a használatot illetően. Ez azért is fontos, mert egy autómegosztó akkor tud egyre több saját autót helyettesíteni, ha minden élethelyzetre kínál megoldást úgy, hogy az mindig megbízható és kiszámítható legyen. Azaz kiemelten fontos, hogy valaki előre tudjon magának autót biztosítani, amivel városon vagy országon belül szabadon utazhat. Fontos, hogy a bérlés folyamata egyszerű legyen, az árazás átlátható és dinamikus, illetve az, hogy az elérhető autók ne csak a városi autózásra, hanem különlegesebb helyzetekre is kínáljanak megoldást. A GreenGo a Kia Niro bevezetésével teljessé tette flottáját, ami minden fenti szempontnak megfelel, és ami továbbra is teljesen elektromos.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb akadály hárul el a nagy hatótávolságú e-kamionok elterjedése elől
- Közel félmillió e-töltőpontra is szüksége lehet Franciaországnak néhány éven belül
- A kánikula sem akadály az új csúcstöltőnek
- Az ABB E-mobility a SMART márkájú villanyautót vásárlók otthonában kínál járműtöltési megoldást
- 500 millió eurót lehetne spórolni a vegyes elektromos flottákkal
- A GreenGo a külső kerületekben és az agglomerációban erősít
- A GreenGo hatalmas rakterű autókkal erősíti flottáját
- Nagy dobásra készül az amerikai posta
- 13 jó ügy kering a városban
- A GreenGo kalkulátorral kiszámolhatod, mekkora ráfizetés egy saját autó
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Egy applikáció, ami forradalmasítja az e-autók töltését
A győri Széchenyi István Egyetem egyik kiemelt stratégiai célja, hogy aktívan hozzájáruljon a tudásalapú gazdaság fejlődéséhez. Ennek egyik fontos eszköze a startup vállalkozások támogatása. Az egyetem innovációs leányvállalata, az Uni Inno Zrt. ennek jegyében fektetett be az EV.analytica Kft.-be – egy olyan innovatív startupba, amely az elektromos járművek töltését szeretné egyszerűbbé és kényelmesebbé tenni a felhasználók számára. A vállalkozás célja, hogy jelenlétét kiterjessze a nyugat-európai és az amerikai piacokra, ezért folyamatosan bővíti üzleti kapcsolatait és partnereit keresi.
A DEKRA száz éve a biztonság és a minőség szolgálatában
Idén ünnepli alapításának 100. évfordulóját a világ egyik legnagyobb független szakértői szervezete, a DEKRA, amely már több mint harminc éve van jelen Magyarországon is. A vállalat közel 48 ezer munkatársat foglalkoztat világszerte, mintegy 60 országban, és a legfrissebb pénzügyi adatok szerint bevételeit közel 5%-kal tudta növelni. A növekedéshez jelentős mértékben hozzájárult a magyarországi leányvállalat teljesítménye is, amelynek tevékenységét egy budapesti sajtótájékoztatón ismertették a cég hazai vezetői.
Fenntarthatósági díjat nyert a Continental új, környezetbarát gumiabroncsa
A Continental UltraContact NXT gumiabroncs elnyerte a rangos Autóipari Fenntarthatósági Díjat 2025-ben, a „Technológiai megoldások – anyaghasználat, nyersanyagok és körforgásos gazdaság” kategóriában. A díjat az Arthur D. Little nemzetközi tanácsadócég és az ATZ / MTZ autóipari szaklapcsoport ítélte oda a Continental eddigi legfenntarthatóbb sorozatgyártású abroncsának.
Rekordszámú érdeklődő a győri Járműmérnök Napon
Visszatért Győrbe az Országos Járműmérnök Nap: a tavalyi debreceni helyszínt követően ismét a Széchenyi István Egyetem vette át a házigazda szerepét. Az eseményt a Hallgatói Önkormányzat álmodta meg, és évről évre egyre bővül és fejlődik. Az érdeklődők – akik között sokan érkeztek Budapestről és Debrecenből – lehetőséget kaptak arra, hogy találkozzanak az országosan ismert szakemberekkel.
A jövő autós hangrendszere: A kijelző, amely hangot is ad
A Continental az Ac2ated Sound kijelzővel egyedülálló innovációt valósít meg az autóiparban: a kijelző szerepét kibővítve hangszóróként is funkcionál, ezzel új szintre emelve a járművek hangélményét. A kijelző felületének hangforrásként való használata egy teljesen friss perspektívát kínál a felhasználói élmény terén – a hangjelzések, beszédhangok és egyéb hangok közvetlenül a képernyőből hallhatók, így hagyományos hangszórók már nem szükségesek. A technológia alapja a kijelző mögött elhelyezett apró rezgéskeltő egységek, más néven hangaktuátorok, amelyek hanghullámokat generálnak az üvegfelületen.