Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

forrás: Prím Online, 2024. május 2. 12:59

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

Aki lemarad, az kimarad. Ember és technológia ezért van most felpörgetett állapotban! Ez 2024 marketingtrendje.  

 

Evolúciós vagy már inkább revolúciós ugrás tanúi vagyunk? Az AI diktálta tempó óriási. Ember legyen a talpán, aki bírja követni a naponta ezrével piacra dobott újdonságokat.

 

A marketingre az elmúlt évben áttevődött a teljes értékesítői felelősség. A cégstratégiába beemelt marketing minden ága, legyen az offline, online marketing, PR, kommunikáció, brandépítés, csak jóval nagyobb büdzsével tud a mindenhol jelen levés kényszerének megfelelni.

 

 

Mikor online és mikor offline? Social media, hírlevél, print vagy a konferencia, podcast a nyerő? A vásárló szívéhez, lelkéhez, eszéhez, pénztárcájához vagy a vágyaihoz szóljunk? A technológia és az adatvezéreltség igénye mennyivel növelte meg a büdzsét? Milyen stílus hoz ma több vevőt? Hogyan szólítjuk meg a célcsoportot? A B2B marketingben most mi a menő? Hogyan juttassuk el üzeneteinket az egyre nagyobb kommunikációs zajban?

 

A 12. alkalommal megrendezendő „Cégmarketing trendek – 2024” című hibrid konferencián ezekre a kérdésekre kapnak választ a kkv-döntéshozók. Az előadók gyakorlati megoldásokkal várják a kkv-döntéshozókat, a cégek marketing-kommunikációs vezetőit, munkatársait, az értékesítési felelőseit, s a cég arcait, akiknek feladata, hogy a marketing megnövekedett, stratégiai szerepét a cégben tudatosan erősítsék.

 

Várunk a PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című hibrid konferenciáján személyesen Budapesten május 30-án, vagy másnaptól videófilmről 10 napon keresztül.

 

Earlybird utolsó napja: május 15.

Részletes program és regisztráció: https://ppkonferencia.hu/konferenciakozpont/cegmarketing-trendek-2024-2/

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Több száz terminál, nulla készpénz – Így vásárolhatunk a Magyar Nagydíjon

A magyar tulajdonú Festipay gondoskodik a készpénzmentes fizetésről a Hungaroringen megrendezett 40. Formula–1-es Magyar Nagydíj ideje alatt. A cég a pálya teljes vendéglátó-területén több száz érintésmentes terminált üzemeltet, ahol a látogatók bankkártyával, mobiltelefonnal vagy Festipay kártyával fizethetnek. Azok számára, akik készpénzzel érkeznek, feltöltőkártya áll rendelkezésre, amelynek fel nem használt egyenlege a rendezvény végén díjmentesen visszaváltható.

2025. július 9. 16:36

A Siemens és a Microsoft új szintre emeli az épületautomatizálást

A Microsoft és a Siemens új együttműködése megkönnyíti és hatékonyabbá teszi a nagyobb létesítmények – például kereskedelmi épületek, adatközpontok vagy egyetemi kampuszok – IoT-alapú működtetését. A partnerség lehetővé teszi a Siemens Building X digitális épületfelügyeleti platformja és a Microsoft Azure IoT Operations szolgáltatás közötti zökkenőmentes együttműködést.

2025. július 8. 18:07

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Nyár a képernyők előtt: hogyan védhetjük meg a gyerekeket a kibertérben?

2025. július 9. 10:29

A jövő már itt van: mesterséges intelligencia a K&H befektetési döntései mögött

2025. július 8. 14:52

2030-ra minden harmadik otthoni netkapcsolat vezeték nélküli lehet

2025. július 2. 13:07

Gyors net a bevásárlás mellé – Az Allee az 5G új korszakát hozza el

2025. június 24. 20:27