A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét

forrás: Prím Online, 2024. május 2. 19:14

A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.

A weboldal funkciója – amely az iparágban az elsők között nyújt lehetőséget a szerszámok ilyen típusú összehasonlítására – egy könnyedén használható digitális szolgáltatás, amely mostantól világszerte elérhető a Seco ügyfelei számára. Segítségével a felhasználók mindössze néhány kattintással azonosíthatják az igényeiket, és összehasonlíthatják a versenytársak kínálatával, mielőtt döntenének, hogy milyen terméket rendeljenek.

 

A rendszer célja, hogy időt takarítson meg az ügyfelek számára, valamint csökkentse a kockázatot azáltal, hogy a kívánt termékek paramétereit gyorsan és átfogóan összehasonlítja a szerszámok és teljesítményadatok kiterjedt, a Seco és a versenytársak termékeit is tartalmazó adatbázisban található információkkal.

 

 

Azonnali javaslatok

 

A szolgáltatásnak köszönhetően az ügyfelek anélkül kaphatnak javaslatot a legmegfelelőbb csereszerszámra, hogy át kellene nézniük a teljes szerszámportfóliót. „Gépkezelőként vagy asszisztensként egyszerűen megadhatom a szerszám nevét, minőségét vagy geometriáját a Seco Szerszám összehasonlító-ban , és azonnal javaslatokat kapok olyan Seco szerszámokra, amelyek megfelelnek a jelenleg használt eszközeinknek, vagy akár jobbak is azoknál” – mondta Simon Karlström, a Seco speciális szerszámmegoldásokért felelős termékvezetője. „Ez a funkció korábban a Seco Assistant alkalmazásban volt elérhető, és a szaktudásunk mellett azokat az adatokat használja fel, amelyeket a termékekért és az innovációért felelős részlegeink gyűjtöttek össze, azonban a korábbi változathoz képest azzal a további előnnyel egészül ki, hogy a kívánt szerszámokat az ügyfelek közvetlenül megrendelhetik a weboldalról” – tette hozzá.

 

A weboldal felhasználói esztergálási, marási és furatkészítési szerszámok közül válogathatnak, és meghatározhatják a folyamataik során használt minőségeket, forgácstörőket és anyagokat. Adott esetben a gépkezelő megadhatja egy versenytárs szerszámának nevét vagy termékminőségét, valamint további paraméterekként a szilárdságát, illetve a kopás- és hőállóságát – a Seco Szerszám összehasonlító pedig mindezt figyelembe véve javaslatot ad a felhasználónak. Miután pedig a gépkezelő vagy a termelési vezető kiválasztja az új Seco szerszámot, közvetlenül meg is rendelheti a Seco weboldaláról.

 

Időt takarít meg és csökkenti a kockázatot

 

A weboldal új funkciója számos előnyt kínál a Seco ügyfelei számára – azonnali szerszámjavaslatokat ad, csökkenti a nem megfelelő eszközök vásárlásának kockázatát, valamint jelentősen lerövidíti azt az időt, amelyet az ügyfeleknek a különböző szerszámok és lapkák felkutatására és tesztelésére kell fordítaniuk. „Úgy gondoljuk, hogy az ügyfeleink nagyon elégedettek lesznek a szolgáltatás használatával járó időmegtakarítással és a javaslatokkal egyaránt – többé nem kell online keresgélniük vagy értékesítőket felhívniuk, hogy tájékozódjanak a lehetőségekről, mivel minden alternatíva azonnal kéznél lesz” – vélekedett Simon Karlström.

 

A termékadatbázis folyamatosan frissül, hogy a javaslatok mindig a lehető legfrissebb információkon alapuljanak.

Kulcsszavak: Seco honlap weboldal

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Podcastok forradalma: Így lesz 2025-re Magyarországon is a marketing egyik leghatékonyabb eszköze a „tévés rádióműsor”

A márkák és mikrofonok találkozása évek óta az egyik legdinamikusabban fejlődő marketing terület. Iparági becslések szerint csak az Egyesült Államokban 135 millió ember hallgat havonta legalább egy podcastot, de az online műsortípus hazánkban is kétévente duplázza a népszerűségét. Most nagyjából 1,5 millió magyar, azaz a netezők 20 százaléka követ valamilyen podcastot rendszeresen. Közülük egyre többen nézik is azokat! Az AllSet Media január 21-én publikált „Magyarországi social media előrejelzés 2025” jelentésében a saját adataira alapozva úgy becsüli: idén akár 30-40 százalékkal is nőhet a videó alapú céges kommunikáció.

2025. január 25. 15:43

AI Act megfelelőség – A vélt versenyelőnyből súlyos bírság lehet, ha nem tartjuk be a szabályokat

Az AI-technológiák jelentős előnyöket kínálnak a vállalatok számára, ugyanakkor helytelen használatuk súlyos következményekkel is járhat. Az Európai Unió mesterséges intelligencia rendelete alapján 2025. február 2-tól akár 35 millió eurós vagy az éves globális árbevételük 7 százalékának megfelelő bírságot jelenthet a tiltott AI-tevékenységet végző vállalatok számára. A szabályozásnak való megfelelés védelmet nyújt a bírságokkal és reputációs károkkal szemben.

2025. január 25. 13:51

K&H gyorshívás: havi 24 ezer hívást indítanak az ügyfelek a bank appján keresztül, már több mint 7 éve

A K&H ügyfelei havonta több mint 24 ezer hívást kezdeményeznek a bank mobilalkalmazásán keresztül. A pénzintézet ügyfelei 2018 szeptembere óta élhetnek ezzel a biztonságos ügyintézési lehetőséggel, amelynek során az ügyfélszolgálattal való beszélgetéshez semmilyen azonosító sem szükséges.

2025. január 25. 12:06

Szigor vagy rugalmasság: mi kell a sikeres digitalizációhoz?

Rövid távon a feladatfókuszú vezetés, hosszú távon a kapcsolatorientáltság növelheti a digitalizációban fejlődni kívánó szervezetek üzleti teljesítményét – állapítja meg a Budapesti Corvinus Egyetem kutatócsoportjának friss tanulmánya. 

2025. január 25. 10:25

Hasznos funkciók, amikre a HONOR használja a mesterséges intelligenciát

A technológiai világ, így a mobilpiacnak is egyik legnépszerűbb és részben legkevésbé értelmezett funkciója a mesterséges intelligencia (angolul Artificial Intelligence, AI). A legújabb HONOR készülékek is alkalmazzák, és a legapróbb dolgoktól nagyobb kaliberű lehetőségekig terjed használatuk. Bár a legtöbben vagy a ChatGPT-re, vagy épp a gyakran kellemetlen, generatív AI-jal készített „realisztikus”, „hatujjú” képekre gondolhatnak, a megoldások ennél sokkal árnyaltabbak. Alább pár példa, ahol a HONOR készülekekbe épített AI megkönnyíti a felhasználói élményt.

2025. január 24. 19:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Rekordárbevételt ért el az LG 2024-ben

2025. január 23. 19:26

9 év után új elnök az IAB Hungary élén

2025. január 16. 18:01

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot

2025. január 14. 18:15

A Continental új technológiája látványos módon jelenít meg tartalmakat a járművek oldalablakain

2025. január 9. 12:54