Feltuningolva, hazai sztárokkal érkezik a Marsra magyar! második évada az RTL-re
A Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! című óriási sikerrel futó dokukomédia második évada, május 19-től az RTL-en lesz látható. A Hajnal-Vasad Kft. feltuningolt mindennapjait újabb 7 epizódban ismerhetik meg a tévénézők.
A Marsra Magyar! május 19. és június 30. között minden vasárnap az RTL képernyőjén és online felületein lesz látható. Az első évad az online térben hódított és óriási sikert ért el. A folytatáshoz azért választotta a Magyar Telekom az RTL-t partnernek, mert ezzel szeretné biztosítani, hogy még szélesebb rétegekhez jusson el az innovatív, szórakoztató és népszerű sorozat.
A telekommunikációs vállalat és a KMH Film koprodukciójában készült széria második évadában folytatódik a Hajnal-Vasad Kft. története, visszatérnek a jól ismert színészek, többek között Stefanovics Angéla, Csőre Gábor, Badár Sándor, Edvi Henrietta, Gyöngyösi Zoltán, Keresztes Tamás és állandó vendégszereplőként Thuróczy Szabolcs és Árpa Attila. A hét részes sorozat egy-egy epizódjában új karakterek is megjelennek, feltűnik Ónodi Eszter, Pogány Judit és Kucsera Gábor is, néhány karaktert pedig stand-uposok alakítanak, mint például a népszerű színész-humorista Janklovics Péter.
A sorozat fejlesztését - ahogy az első évadban is - Végh Zsolt, Kálmánchelyi Zoltán és Wágner Levente végezték. “Az első évad sikere után úgy döntöttünk emelünk a téten és a második évadban az emberi viszonyokra, hétköznapi, kapcsolati drámákra helyezzük a hangsúlyt, megtartva a sorozat legnagyobb erősségét, a sajátos humorát.” – nyilatkozta Végh Zsolt (kreátor-rendező, KMH Film).
„Nagy örömmel tölt el bennünket, hogy olyan szerethető karaktereket és sorozat-univerzumot sikerült létrehoznunk a partnereinkkel és a kreátorokkal, amelyet Magyarországon egyedülállóan a leglátogatottabb online felületeken elért sikereket követően Magyarország legnézettebb lineáris kereskedelmi csatornáin is műsorra tűznek, és nagyon örülünk, hogy a második évadnak az RTL lesz az otthona. És még nincs vége!” – mondta Pusztai Ferenc (producer, KMH Film).
„A sorozat új évadában az eddiginél is nagyobb hangsúlyt kap a vállalat és az egyes karakterek fejlődése, de nem csupán technológiai értelemben. A Hajnal-Vasad Kft. dolgozói nyitottá válnak például a felhőalapú rendszerek, sőt a mesterséges intelligencia használatára is, de emellett bemutatjuk hogyan változik a mindennapi életük, a gondolkodásuk, hogyan fejlődnek önismeretben, tudásban. Mert számunkra ezt jelenti a tuning. A tuning mindenkiben megvan, azt valljuk, hogy az emberek kis lépésekben, de folyamatosan fejleszthetik magukat, a Telekom pedig megbízható partnerként segít ebben.” – mondta Szabó Béla (márka- és lakossági kommunikációs igazgató, Magyar Telekom)
Hozzátette, büszke arra, hogy innovatív megoldásukkal, a dokukomédiával ki tudtak törni a reklámzajból a túlterhelt médiapiacon. Az első évad 2,5 millió epizód megtekintést ért el a YouTube-on, a kereskedelmi kampány pedig összesen 8 millió emberhez jutott el, köszönhetően az újításnak.
Mindenhez tudatos stratégia, fokozatos építkezés is társult. A sorozat kizárólag online térben, az index.hu-n indult, majd januártól már a TV2-n is találkozhattak vele a nézők, az új évad pedig már kiemelt nézettségű műsorsávba kerül: vasárnaponként 17:25-től sugározza majd az RTL, közvetlenül a Híradó előtt.
„Folyamatosan keressük az együttműködési lehetőségeket és az új tartalmakat, figyeltük a Marsra magyar! sorozat első évadának sikerét is, és nagyon örültünk neki, hogy a második évad kapcsán együtt tudunk dolgozni a Telekommal és egy hazai gyártású, magyar nyelvű tartalommal bővül az RTL+ kínálata. Hiszünk a magyar tartalmak erejében és abban, hogy lineáris, és streamingre affinis közönséget is meg tudunk majd szólítani és tovább növeljük a sorozat sikerét az RTL Magyarország felületein.” – mondta el Szabó Balázs (Program Director and Head of Content Acquisition, CLT-UFA HBD)
Az RTL Kettőn a sorozat ismétlései a vasárnapi Showder Klub után, 23 órától lesznek láthatók. Az RTL+-on a premierrel egyidőben tekinthetők meg az epizódok, illetve a különböző streaming felületeken is elérhetővé válik a műsor. Az első évad összes epizódja szintén megtekinthető lesz az RTL-en, a pünkösdi hétvégén az RTL Kettőn mind a 13 részt meg lehet majd nézni.
Kapcsolódó cikkek
- Jövő hét végén startol a 39. Telekom Vivicittá
- Országszerte elérhetővé válik a Netrevalók program
- Szoboszlai Dominikkel tuningol a Magyar Telekom
- A Magyar Telekom együttműködést jelentett be a Netflix-szel
- WI-FI 6E: A jövő hálózata már elérhető a Magyar Telekomnál
- Közösségi térként és podcast szobaként is működő Telekom üzlet nyílt
- Átadták a Magyar Telekom ösztöndíjait a Széchenyi István Egyetemen
- A Magyar Telekom 2023. harmadik negyedéves eredményei
- Digitális tuning 14-99+ éves korig
- Hogy vallana szerelmet a TikTokon Rómeó? A Telekom Kraft AI Bajnokságán akár ez is kiderülhet
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Az Instagram uralja a tinik világát – így netezik a Z generáció
A 14–25 éves fiatalok körében továbbra is az Instagram a legkedveltebb platform: innen tájékozódnak leggyakrabban a világ eseményeiről, ezt választanák, ha csak egy közösségi oldalt használhatnának, és 10-ből 8-an naponta aktívak rajta. A mesterséges intelligenciát is egyre inkább beépítik a mindennapjaikba – több mint 80%-uk már segítségül hívta házi feladat készítéséhez.
A mesterséges intelligencia új korszakot nyit az élelmiszer-kiskereskedelemben
A mesterséges intelligencia már nem csupán a jövő ígérete – a jelen valósága, amely alapjaiban formálja át a gazdasági szektorokat. A Kifli.hu-t is működtető Rohlik Group élen jár ebben a változásban: Magyarországon és Csehországban már nyereséges, Németországban pedig dinamikusan fejlődik, mindezt AI-alapú innovációinak köszönhetően.
Nyaralás stresszmentesen – vonattal a horvát tengerpartra
A MÁV-csoport népszerű nemzetközi éjszakai járata, az Adria InterCity a 2025-ös nyári szezonban is újra közlekedik, kényelmes és élménydús utazási lehetőséget kínálva Budapest és Split között. A különleges éjszakai vonattal utazók elkerülhetik a vezetés fáradalmait, a forgalmi dugókat és a parkolókeresést – helyette pihenve, biztonságban és kényelemben juthatnak el horvátországi nyaralásukra. A vonat, amely Európa legjobb éjszakai járatai között szerepel, tavaly több mint 13 ezer utast szállított a tengerhez.
Magával ragadó olvasás és jegyzetelés egyetlen eszközben
A Go 7 és Go Color 7 (Gen II) Android-alapú e-könyv olvasókat kifejezetten arra terveztük, hogy lebilincselő olvasási élményt és azonnali jegyzetelési lehetőséget nyújtsanak. A 7 hüvelykes kijelzőméret megmaradt, miközben a sorozat hű maradt a Go termékcsalád minimalista stílusához: kompakt, funkciógazdag és könnyen hordozható – ideális társ a mindennapokhoz.
A ViewSonic a világ legfenntarthatóbb vállalatai között
A vizuális és oktatástechnológiai megoldások globális vezető gyártója, a ViewSonic Corporation elnyerte az EcoVadis ezüst fokozatú minősítését. Ezzel a világ vállalatainak legjobb 8%-a közé került fenntarthatósági szempontból, és a 92. percentilisbe lépett elő, vagyis jobban teljesít, mint a cégek 92%-a.