Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén

forrás: Prím Online, 2024. május 14. 14:52

Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.

„A Maximum Web és Marketing Konferencia megálmodásánál azt tartottuk szem előtt, hogy egy napra összehozzuk az ország legelismertebb nagyvállalkozóit, szakértőit, akik a gyakorlatban végzik azt, amit napjainkban egy cégnek tudnia és alkalmaznia kell a sikeres működéshez” – fogalmazott a rendezvény ötletgazdája és tulajdonosa, a Maximum Business Web és Marketing Ügynökség alapítója, ügyvezetője.

 

Az idén második alkalommal életre hívott esemény fő témája: 2024 web és marketing trendjei.

 

„A Maximum Web és Marketing Konferencia fő célja, hogy olyan kézzelfogható és gyakorlatias tudást, információt kapjanak a jelenlévők, amellyel még nagyobb lépésekben lesznek képesek fejlődni az online térben. Azokat a vállalkozókat várjuk, akik már elindították saját cégüket, de még magasabb szintre akarnak jutni, de azokat is, akik vállalkozás indítását tervezik és a legnagyobbaktól szeretnének tanulni, motivációt szerezni” – tette hozzá Berta Gergő.    

 

A Lurdy Házban május 23-án előadást tart mások mellett Magyarország egyik legsikeresebb vállalkozója és Cápája, Balogh Levente, Kulcsár Tibor, a Kulcs-Soft tulajdonosa és vezetője, Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezető igazgatója, Németh Kornél, a Rossmann Magyarország egyik ügyvezetője.

 

 

Nélkülözhetetlen tudás és üzleti kapcsolatok

 

„2024-ben már nem elég egy-egy marketing eszközben gondolkodni, hanem a 360 fokos Web és Marketing rendszereké a jövő” – hangsúlyozta Berta Gergő. „A programot úgy állítottuk össze, hogy a jelenlévők egyetlen nap alatt elég inspirációt gyűjthessenek, és a jövőt meghatározó új technológiákról és irányzatokról is értesülhessenek. Fontos látni, hogy napjainkban a digitalizáció, a mesterséges intelligencia alkalmazása, az online megjelenés és annak sikeressége már elengedhetetlen.”

 

A tavalyi első rendezvény után elvégzett kérdőíves felmérés azt bizonyítja, hogy a résztvevő vállalkozók száz százalékban hasznosnak és ösztönzőnek érezték a konferencián való részvételt. A rendezvény ötletgazdája és tulajdonosa azt is fontosnak nevezte, hogy az esemény a kapcsolatépítés és az üzleti ismeretségek bővítésének is nélkülözhetetlen terepe.

 

„A tapasztalatokra és gyakorlatra épülő előadások mellett meghívtuk azokat a legjelentősebb szolgáltatókat is, akikkel mindenképpen érdemes eszmét cserélni, akár személyre szabott ötletekkel, tanácsokkal is bővülhet a vállalkozók fegyvertára és a résztvevők nélkülözhetetlen üzleti kapcsolatokkal is gazdagodhatnak” – hívta fel a figyelmet Berta Gergő.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Sintra AI: Az új digitális asszisztens

A mesterséges intelligencia (AI) ügynökök egyre több területen jelennek meg, céljuk pedig a mindennapi munka megkönnyítése. A Sintra AI, egy új platform, azt ígéri, hogy segít automatizálni a napi feladatokat, így csökkentve az adminisztratív terheket. De vajon érdemes belevágni?

2025. március 20. 11:41

Áprilisban érkezik a korszerűsített közlekedési mobilalkalmazás

Áprilistól elérhetővé válik a nagyközönség számára a MÁV+ névre keresztelt alkalmazás, melyet 1500 tesztelő már elkezdett próbálni. Az új app az év során fokozatosan éri majd el a teljes funkcionalitást. A tesztelés és az áprilisi premiert követően az app először a legnépszerűbb funkciókat kínálja, mindezt gyorsabban, egyszerűbben és modernebb felhasználói környezetben. 

2025. március 19. 18:17

A vásárlói elégedettség szerepe a versenyképességben

A legnagyobb kihívást a magyar vállalatok számára az adathiány jelenti, amikor személyre szabott ajánlatokat szeretnének kínálni ügyfeleiknek – derül ki az EY által készített tanulmányból, amely 50 hazai marketing- és értékesítési vezetőt kérdezett meg. Az ügyfelek elégedettségére különös figyelmet kell fordítaniuk a vezetőknek, mivel ez közvetlen hatással van az üzleti teljesítményre is.

2025. március 19. 16:38

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

iPhone 17 Air: A legvékonyabb iPhone a láthatáron

2025. március 18. 13:29

„Az Ön eszköze veszélyben van, össze fog omlani” – 8 tipp a félelemkeltő csalások elleni védelemhez

2025. március 13. 09:55

Történelmi magyar siker a Holdon

2025. március 11. 16:01

Különdíjas lett a Deloitte úttörő coaching programja

2025. március 9. 10:06