Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A szövetség a marketing szakmai, illetve társadalmi szerepének további mélyítését tűzte ki célul, ennek érdekében a közösségi munka szervezése, a nemzetközi kapcsolatok koordinálása, az edukációs projektek, valamint a vállalati és partnerségi kapcsolatok területén a jövőben három alelnök támogatja majd a szövetség tevékenységét.
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető célkitűzése, hogy az egyik legaktívabb szakmai szervezetként a marketing reputációját egyre magasabb szintre emelje, valamint, hogy a marketinget művelők szakmai identitását erősítse. Küldetéséhez illeszkedve az MMSZ kiterjedt eseményszervezési, publikációs, edukációs, orientációs, valamint közösségszervező tevékenységet végez, amelyek egyre inkább megerősítik, elmélyítik a marketingszakma szerepét az üzleti életben, illetve a társadalom egészében – mondja Hinora Ferenc (Positive Adamsky), a Magyar Marketing Szövetség elnöke. A szervezet alapszabálya szerint az elnök tesz javaslatot az alelnökök személyére, akik az elsőszámú vezető mellett a szervezet tevékenységét irányítják. Hinora Ferenc három alelnök megválasztására tett javaslatot az új elnökség június 12-i alakuló ülésén, akik a szövetség számára kiemelt területek irányításáért lesznek felelősek.
A javaslat alapján Bánhegyi Zsófiát, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatóját vállalati és partnerségi kapcsolatokért felelős alelnökké választották. A frissen megválasztott tisztségviselő megtisztelőnek tartja, hogy a Szövetség alelnökeként intenzíven vehet részt a további építkezésben, a több száz vállalati tagból álló közösség közötti kapcsolódás, párbeszéd aktív alakításában. Bánhegyi Zsófia kiemeli, hogy „nagy utat járt be az MMSZ az elmúlt években: mára hazánk egyik legerősebb szakmai szervezetévé vált, amely hozzájárul a marketing terület erősödéséhez, és társadalmi, gazdasági erejének kiteljesítéséhez.”
Dr. Papp-Váry Árpádot, a BGE marketing mesterképzésének vezetőjét az Elnökség döntése alapján nemzetközi kapcsolatokért és edukációért felelős alelnökké választották. Az elismert egyetemi oktató fő feladatának a Magyar Marketing Szövetség és a European Marketing Confederation együttműködésének további erősítését tekinti. „Ennek részeként már az idei Marketing Summiton is több EMC-től érkező előadó vesz részt majd, akiktől a résztvevők megismerhetik a legjobb európai gyakorlatokat” – emeli ki Dr. Papp-Váry Árpád.
Sütő Ágnes, a Magyar Bankszövetség főtitkárhelyettese a tagozatokért és közösségépítésért felelős alelnöki feladatot látja el a jövőben a Magyar Marketing Szövetség vezető testületében. A szakember 2012 óta negyedik alkalommal kapja meg a bizalmat, hogy alelnökként támogassa a szervezet munkáját. Sütő Ágnes szerint „változások idején, fejlődési időszakokban különösen fontos a szakmai közösségek szerepe és ereje – ilyen meghatározó „hub”, csomópont maga az MMSZ is, amely keretén belül egyre többen és elkötelezettebben hiszünk a marketing és a közösségek erejében.”
Hinora Ferenc a szakmai szövetség elnöke úgy látja, hogy a frissen megválasztott alelnökök személyében a szövetség munkáját olyan elkötelezett és elismert szakemberek támogatják majd, akik segítségével – a kiemelt területekre koncentrálva – még magasabb szintre emelhető a Magyar Marketing Szövetség munkája, és ezáltal a szakma reputációja, elismertsége is.
Kapcsolódó cikkek
- Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
- Májusban indul az első SMP Marketing Masters kurzus!
- A skizofrén marketing korszaka
- 2024-ben teljesen megújul a Magyar Marketing Szövetség képzési rendszere
- Marketing és kommunikációs trendek 2024
- Az MMSZ csatlakozott a nemzeti marketingszövetségek hálózatához
- Dr. Törőcsik Mária a Magyar Marketing Szövetség életműdíjasa
- Marketing Summit 2023: márkák, üzlet és mesterséges intelligencia
- Megalakult a Magyar Marketing Szövetség Női Marketing Tagozata
- Rekordot döntött a Marketing Diamond Awards
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Mától Magyarországon is Ayvens néven működik a legnagyobb hazai flottakezelő
Ayvens márkanév alatt folytatja tevékenységét hazánk legnagyobb flottakezelője és mobilitási szolgáltatója, az ALD Automotive | LeasePlan. Az új márka létrejöttének előzménye, hogy 2023 májusában a Societe Generale csoporthoz tartozó ALD Automotive felvásárolta a LeasePlant, az integráció egyik fontos lépéseként pedig immáron Magyarországon is Ayvens néven folytatja működését a vállalat. Az Ayvens világszerte 42 országban 3,4 milliós flottát üzemeltet, melyből több mint 550 000 elektromos meghajtású. Magyarországon az Ayvens közel 3000 ügyfele részére nyújt mobilitási megoldásokat, és összesen mintegy 33000 járműből álló flottát kezel.