Idén nyáron ezeket a termékeket rendelik a magyar vásárlók az eMAG-ról
Milyen termékeket rendelnek a magyarok idén nyáron online? Az eMAG összegyűjtötte az idei nyári vásárlási trendeket: idén júniusban a rendelt termékek 85 százalékán szerepelt az eMAG Genius logója, ami jól mutatja, hogy a társaság hűségprogramján keresztül valódi értéket és előnyöket kínál.
● A futball-Eb és a közelgő olimpia nyomán sokan rendeltek nagy képátlójú 4K-s, illetve egyszerűbb, konyhába, más helyiségbe szánt kisebb készüléket is
● Júniusban a rendelt termékek 85 százaléka viselt Genius-jelvényt
● Jelentősen nőtt az áruhitel-felhasználás az előző nyárhoz képest
● A pelenkák, az öblítők, a mosogatógépkapszulák, a vécépapír, illetve a macskaeledelek voltak a legnépszerűbb online rendelt napi fogyasztási cikkek
A hűségprogramban részt vevő vásárlók a próbaidőszak alatt ingyenesen és kockázatmentesen tapasztalhatják meg a Genius előnyeit, mint például a kedvezményeket és az ingyenes házhozszállítást easyboxba, vagy akár otthonukba. Ezzel párhuzamosan az áruhitel népszerűsége is jelentősen nőtt.
A fürdőruhától a kerti medencékig – ezek a legnépszerűbb nyári termékek
Idén nyáron a Bluetooth hangszórók és fülhallgatók eladásai jelentősen nőttek az eMAG-nál. A hangszórók közül különösen népszerűek a vízálló JBL modellek, a fülhallgatók közül pedig a Xiaomi, Apple és JBL márkájúak a legkeresettebbek.
A júniusi értékesítési adatok szerint a legnépszerűbb strandjáték a lufis vízibomba, de a hagyományos, pumpás vízipisztolyok mellett megjelentek a toplistán a kifinomultabb elektronikus modellek is. Sokan már nyitottak arra is, hogy férfi vagy női fürdőruhát rendeljenek az eMAG-tól, hiszen könnyen (és ingyen) visszaküldhető a termék csomagautomatán keresztül akkor is, ha nem bizonyul megfelelőnek a mérete.
Az elmúlt hónapban leadott megrendelések jelentős hányada kifejezetten nagyobb méretű fürdőruhákra vonatkozott. A gyermek fürdőruhák népszerűek a lányok körében a sellő témájú, a fiúk körében pedig a szuperhős és cápa témájú fürdőruhák, és a legtöbben teljes testvédelmet nyújtó fazont vásárolnak a gyerekeknek.
A hűtőtáskák közül idén az elektromos típusok a legnépszerűbbek, a passzív modelleket kevesebben rendelik, de sokan vásárolnak hozzájuk jégakkukat. A napernyők vásárlásakor elsősorban a szögletesebb, függő kivitelű típusokat keresik itthon, amelyeknek a tartója nem középen, hanem oldalra került, így praktikusabb a használatuk. Idén sokan választanak napvitorlát is. Bár az eMAG-on a legnépszerűbb úszómedence felfújható kivitelű, a legtöbben fémvázas kerti medencét rendeltek, föld feletti kialakítással és vízforgató, szűrőkészlettel. Egyre többen rendelnek szögletes medencét a korábban egyeduralkodónak számító kerek helyett.
Nem csak a klímák fogynak jól, az emberek kézikonzolokat és instant fényképezőt is vesznek
Nem meglepő, hogy a vásárlók a legjobb energiabesorolású, wifi-vezérléssel ellátott split klímaberendezéseket keresik – a legnépszerűbb márkák között van a Star-Light, a Gree és a Midea, illetve a top 10-ben mobil klímaberendezések is szerepelnek. A ventilátorok között az álló és oszlopos felépítésű modellek fogynak a legjobban, és az eMAG egy különleges terméket is talált a toplistán: egy USB-n keresztül újratölthető nyakhűtő ventilátort.
A nyári szezonban az okostelefonok térhódítása miatt visszaszorulóban lévő digitális fényképezőgépek eladásai is növekednek: az eMAG-nál a legnépszerűbbek a nagy teljesítményű, de kompakt MILC fényképezőgépek, de a top 10-ben DSLR fényképezőgépek is szerepelnek. Szintén befért a tízes listába a fényképeket azonnal hőpapírra nyomtató instant fényképezőgép és egy gyerekeknek szánt, könnyen kezelhető digitális fényképezőgép is.
A futball-Eb és az olimpia miatt nagyobb a kereslet a tévék iránt
Két fontos sportesemény is zajlik idén nyáron, így sokan döntenek új tévé vásárlása mellett: az eMAG toplistájából kiderül, hogy a legnépszerűbbek a 40-50-60 colos, 4K felbontású modellek, de akadnak egyszerű kis tévék is, vélhetően a konyhába vagy a hálószobába.
Érdekes változás a játékkonzolok eladásában, hogy júniusban az Asus hordozható kézikonzolja az eladások tekintetében megelőzte a Playstationt, az Xboxot és a Nintendo Switchet is.
Napi fogyasztási cikkek, amelyeket a vásárlók még nyáron is szívesen rendelnek online
A napi fogyasztási cikkek közül a magyar vásárlók a nyári hónapokban is a szokásos slágertermékeket keresik: pelenkát, öblítőt, mosó- és mosogatógépkapszulát, vécépapírt, de idén nyáron a macskaeledel is kifejezetten népszerű online rendelt termék lett.
Kapcsolódó cikkek
- Az OTP Bank áruhitelei már az eMAG ügyfelei számára is elérhetők
- Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
- Górcső alatt a hazai online piacterek és a DSA-rendelet
- GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora
- Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius hűségprogram
- Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
- GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
- A szombati kiszállítás bevezetése után aznapi csomagautomatás kiszállítással erősít az eMAG
- Külföldi nyitásban és az online kereskedelmi fejlődésben segítik a hazai kkv-ket
- Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjön-e időben a karácsonyi ajándék?
A logisztikai cégek és az őket támogató ügyfélszolgálatok az év legsűrűbb napjaira készülnek. A következő hónapokban az év elejéhez képest többszörösére ugrik a megrendelések és ezzel együtt az ügyfélmegkeresések száma is. Hogyan lehet minderre felkészülni és hogyan segíthet az élsport példája abban, hogy egyetlen ügyfél se maradjon elégedetlen? Erről szól a Konecta nyilvános üzleti reggelije.
Valóban csak az elektromos autókon múlna a fenntartható közlekedés?
Stabilizálódni látszik a cégautóflotta-piac, az új autók beérkezése újra a régi ütemben zajlik, a folyamatosan emelkedő bérleti díjak azonban továbbra is kihívást jelentenek a cégeknek. Ennek ellenére a vállalatok is nyitnak az adott esetben drágább elektromos autók felé, de a céges flotta összeállítását még mindig a státusz és a pozíció határozza meg a valós használati igények helyett.
Kiderült, hol helyezkednének el leginkább az egyetemi hallgatók
A mérnöki és technológiai iparágban helyezkedne el legszívesebben az egyetemi hallgatók többsége a diploma megszerzése után, derült ki az 56. Műegyetemi Állásbörze szervezői által készített kutatásból. A válaszadók háromnegyede főként nemzetközi cégeknél dolgozna, de a kitöltők közel fele a magánszektort is megjelölte ebben a kérdéskörben. A felmérésből az is kirajzolódott, hogy melyek a legnépszerűbb cégek a jövő munkavállalói számára.