Elindult a Sportbolt szekció az eMAG-on
Az eMAG elindította a Sportboltot, egy új shop-in-shop szekciót, amelyet a sportot és a szabadtéri tevékenységeket kedvelők számára alakítottak ki. Az új szekcióban több mint 320 ezer termék található, a kínálat számos sportágat, kültéri aktivitást és utazási cikket fed le, egyaránt kiszolgálva az amatőr és a profi sportolók, utazók igényeit.
• A Sportbolt szekció több mint 320 ezer termékből álló választékot kínál
• Az eMAG Genius a teljes Sportbolt szekció termékválasztékához elérhető
• A magyar vásárlók az eMAG-on átlagosan 13-14 ezer forintot költenek egy sport- vagy utazási termékekre
2024 első felében az eMAG vásárlói több mint 68 ezer rendelést adtak le azokban a kategóriákban, amelyek a Sportbolt szekció alatt megtalálhatók, az ezekben leadott rendelések átlagos értéke pedig 18-19 ezer forint volt.
“Az új Sportbolt szekció elindításával azokat a vásárlóinkat célozzuk meg, akiknek a fizikai aktivitás és az utazás életmódjuk szerves része. Mostantól sokkal könnyebben és gyorsabban megtalálhatják a keresett termékeket, és az így megtakarított időt arra fordíthatják, hogy bármilyen formában gyakorolják a számukra megfelelő mozgást. A vásárlók már megszokták, hogy mindent megtalálnak az eMAG-on, a tömegsporthoz szükséges termékektől – mint a futás vagy a túrázás – az olyan különlegesebb sportokig, mint a lovaglás vagy a vitorlázás” – mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.
Az év első felében az eMAG által forgalmazott, sportoláshoz és kültéri tevékenységhez kapcsolódó termékekre vonatkozó legtöbb rendelést Debrecenből és Budapest 11. kerületéből adták le, míg Győr a harmadik legmagasabb rendelésszámot produkálta. A szegedi, miskolci, Budapest 3. kerületében élő és pécsi vásárlók szintén kiemelkedő számú rendelést adtak le sportboltos termékekre.
2024 első felében az alábbi sport- és szabadtéri termékkategóriák generálták a legmagasabb eladási számokat az eMAG.hu-n:
• futópadok
• elektromos kerékpárok
• hagyományos kerékpárok
• kempingezés és túrázás
• szobakerékpárok
Az eMAG vásárlói gyorsan és könnyedén megtalálhatják a számukra legmegfelelőbb termékeket és ajánlatokat a Sportboltban, valamint a többi dedikált szekcióban, így például a Bababolt, a Hajápolás & Sminbolt, a Kisállatbolt és a Kerti Bolt szekciókban.
Kapcsolódó cikkek
- GKID: beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
- A klímák eladása a múlt hétfőn, a ventilátoroké pedig múlt hét kedden érte el a csúcsot az eMAG-nál
- Idén nyáron ezeket a termékeket rendelik a magyar vásárlók az eMAG-ról
- Az OTP Bank áruhitelei már az eMAG ügyfelei számára is elérhetők
- Az eMAG és a Rejoy elindítja az Easy Buyback programot
- Górcső alatt a hazai online piacterek és a DSA-rendelet
- GKID-Mastercard eTOPLISTA 2023 – a legnagyobb és legismertebb webáruházak rangsora
- Már Magyarországon is elérhető az eMAG Genius hűségprogram
- Rákapcsolt az Euronics: már aznap megérkezhet a grill vagy a hűtő
- GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.
Küzdelem a csalások ellen: ma már nem elég, ha automatikusan ellenőrizzük az összes tranzakciót
A hagyományos tranzakciómonitorozáson túl egyre nagyobb szerepet kap a hatékonyabb, kockázatelemzés a pénzügyi bűncselekmények elleni harcban. Már nem elég automatikusan ellenőrizni a tranzakciókat és kiszűrni a gyanúsakat; szükség van az ügyfél várható és tényleges tevékenységének vizsgálatára, amelyhez a siker érdekében különböző kockázati mutatók kombinációját kell alkalmazni.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.