Az LG új légkondicionáló K+F labort hozott létre Európában
Az új, mintegy 1000 négyzetméteres labor elsősorban nagy hatékonyságú fűtési, szellőzési és légkondicionálási (HVAC) megoldások fejlesztésére összpontosít majd Európa változatos helyi éghajlataihoz igazodva. A szakemberek széles körű lakóépületi és könnyűipari HVAC rendszereken, köztük hőszivattyúkon, energiafigyelő rendszereken és energiagazdálkodási platformokon végeznek majd kutatásokat és teszteket. Az átfogó, területileg fókuszált K+F program végrehajtásával az LG megerősítené jelenlétét a HVAC megoldások piacán Európában.
Az új labor együttműködik majd a vállalat nemrég elindított szervezetével, a fejlett hőszivattyúkutatás európai konzorciumával (European Consortium for Advanced Heat Pump Research, ECAHR) hogy olyan hőszivattyúkat fejlesszenek ki, amelyek megbízható, kiemelkedő fűtési teljesítményre képesek az Észak-Európára jellemző zord téli időjárás során. Emellett az európai HVAC üzletág képességeinek erősítése érdekében az LG helyi tehetségeket tervez kinevelni és aktívan toborozni olyan területeken, mint a hőszivattyú-tervezés és az okosotthon-technológia.
Az LG számára kiemelt fontosságú európai HVAC piac várhatóan jelentős növekedés elé néz az elkövetkező években az Európai Unió hosszú távú energiapolitikájának köszönhetően. Ezek közé tartozik a REPowerEU terv, amely az energiafogyasztás csökkentését, az energiaellátás diverzifikálását, a megújuló energiaforrások bővítését és a fosszilis tüzelőanyagoktól való függőség csökkentését célozza 2030-ig. Az EU zöld megállapodása ugyancsak jelentős szén-dioxid-kibocsátás csökkentést céloz meg 2030-ig, majd 2040-ig annak érdekében, hogy a teljesen karbonsemleges társadalom célkitűzése elérhető legyen 2050-ig.
Az EU energiapolitikájának köszönhetően jelentősen nőtt a nagyhatékonyságú elektromos termékek – különösen a hőszivattyús fűtési-hűtési rendszerek – iránti kereslet. Ezek a rendszerek alacsonyabb szén-dioxid-kibocsátással üzemelnek a hagyományos fosszilis tüzelőanyaggal működő megoldásokhoz képest.
Az üzleti növekedés elősegítése és a menedzsment hatékonyságának növelése érdekében az LG HVAC üzletága olyan átfogó helyi rendszert fejleszt ki, amely minden működési területet lefed, a K+F-től és értékesítéstől kezdve a karbantartáson át az ügyfélszolgálatig. E kezdeményezés részeként az LG 43 országban 62 helyszínre bővítette HVAC akadémiáinak hálózatát. Ennek részeként Észak-Amerikában, Latin-Amerikában, Európában és Ázsiában évente több mint 30 000 szakembert képez.
„Az európai regionális éghajlatokhoz igazított, differenciált HVAC megoldások fejlesztése révén új frankfurti laborunk támogatni fogja a dekarbonizáció és az elektromosítás terén tett folyamatos erőfeszítéseinket.” – mondta James Lee, az LG Electronics háztartási eszközökkel és légkondicionálókkal foglalkozó üzletágának vezetője. „Arra törekszünk, hogy tovább erősítsük vezető szerepünket a HVAC piacokon Európában és világszerte.”
Kapcsolódó cikkek
- Megérkezett az új, vezeték nélküli LG OLED evo AI M4
- Még több szakembert képeznek idén az LG Klímaakadémiáján
- Az LG AI alapú szervizrobotot fejlesztett a vendéglátás és az egészségügy számára
- Az LG és a ChargePoint közösen bővítik globális elektromosautó-töltőhálózatukat
- Robban a klímapiac, ilyen készülékeket keresnek a magyar háztartások
- Az LG globális K+F-háromszöget hoz létre nagy teljesítményű hőszivattyúk fejlesztésére
- Az LG szerint a jövő autója gyakorlatilag egy kerekeken guruló élettér lesz
- Az LG fejlett autós platformjával érkezik a Kia legújabb elektromos járműve
- 3+1 tévhit: ezek a légkondicionálókkal kapcsolatos legnagyobb mítoszok
- Az állkapocs mozgását és a környezeti zajszintet is elemzi az LG új fülhallgatója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Huawei: Az intelligens technológiák 2030-ra 16 billió dollárral növelhetik a globális GDP-t
A Huawei több mint tíz intelligens hálózati terméket és megoldást mutatott be az idei, müncheni Huawei Network Summiton. Az új Xinghe hálózati megoldások lehetővé teszik a rendkívül gyors adatátvitelt és a nagy teljesítményű hálózati környezetek kiszolgálását, ezzel elősegítve Európa digitális és intelligens fejlődését. Az eseményen több mint ezeregyszáz iparági szakértő, technológiai vezető és partner vett részt több mint 30 országból, köztük Németországból, Franciaországból, Olaszországból, Svájcból, Spanyolországból, Törökországból és Magyarországról is.
Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem fele. A fiatalabb fogyasztók többre vágynak: nem maradnak hűségesek egy termékhez vagy márkához azért, mert addig tetszett nekik, megszokták és azt vásárolták. Sokukat vonzzák az olyan újdonságok, amelyek menő tartalmakat vagy képeket használnak, vagy egyszerűen “jó a vibe-juk”, és ezért lecserélik régi kedvenceiket. A vásárlók kegyeiért könyörtelen harc folyik, és az ügyfélhűség elérésében, megtartásában a fő segítség ma már a mesterséges intelligencia lehet az SAP Emarsys kutatása szerint.
Új képzési lehetőségekkel segíti partnereit a Schneider Electric
Új képzésekkel egészítette ki „EcoXpert Partner Program” kezdeményezését a Schneider Electric. Az újonnan megszerezhető tudás hatékonyan támogatja a vállalat adatközponti és kritikus infrastruktúra területeken tevékenykedő értékesítési partnereit ügyfeleik még jobb kiszolgálásában.