Kizárólag Continental gumiabroncsokkal szerelik fel a Brabus két tuningautóját
A Brabus kizárólag Continental SportContact 7 gumiabronccsal szereli fel két új szuperautóját. Nemcsak a Brabus 930, hanem a tuning cég eddigi legerősebb modellje, az 1000 lóerős Brabus ROCKET 1000 „1 of 25” is gyárilag a nagy teljesítményű abroncsot kapja, amely optimálisan ötvözi a teljesítményt és a biztonságot. Az abroncsot a sportos vezetők igényeinek megfelelően tervezték.
• A Brabus ROCKET 1000 „1 of 25” és a Brabus 930 modelleket kizárólag a Continental nagy teljesítményű SportContact 7 gumiabroncsaival szerelik fel.
• A Brabus az első 1000 lóerős szuperautójánál is a Continental által nyújtott biztonságra és teljesítményre támaszkodik
• A Continental és a Brabus autótuning cég régóta közösen fejleszt gumiabroncsokat
A Brabus ROCKET 1000 „1 of 25” a Mercedes-AMG GT 63 S E Performance alapjaira épül. A szuperautó mindössze 2,6 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára. A V8-as biturbó maximális nyomatéka 1820 Nm, amelyet a sebességváltó védelme érdekében elektronikusan 1620 Nm-re korlátoztak. Ebből adódóan a szuperautó végsebessége: 316 km/óra. Ehhez a nyomatékhoz a SportContact 7 teljesítményének és biztonságának köszönhetően tökéletes választás a kerekekre, amelyek gumiabroncsmérete 275/35 ZR 21 az első tengelyen és 335/25 ZR 22 a hátsón. Ezeket a gumikat a speciálisan kifejlesztett, új Brabus Monoblock P kialakítású központi zárral ellátott kerekekre szerelték.
Az új Brabus 930 alapja a Mercedes-AMG S 63 E Performance. Az autó 3,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, és elektronikusan 290 km/órás végsebességre korlátozták. A 22 colos Brabus Monoblock ZM „PLATINUM EDITION” 22 colos keréktárcsákat először használják ezen az új szupersportkocsin. A németországi Bottropban működő tuning cég elől 265/35 ZR 22, hátul 295/30 ZR 22 méretű SportContact 7 abroncsokat szerelt fel a modellre. Ez illeszkedik a high-tech kerekek új stílusához, amelyek komplex kovácsolási és CNC megmunkálási eljárással készülnek. A kerekek közepe homorú, és a bennük található nagy, fekete kerékdizájn és a 20 filigrán, polírozott felületű küllők kombinációja jellemzi őket.
A Continental és a Brabus gumiabroncs-specialistái több mint 25 éve dolgoznak szorosan együtt, hogy a tuning cég termékei biztonságosak, mégis sportosak legyenek az utakon. A SportContact 7 már bizonyította rátermettségét a tuning és a gyári szegmensben is. A nagyteljesítményű gumiabroncs független teszteken is kiválóan szerepel: 2024 áprilisában a SportContact 7-et az Auto Bild német magazin a sportos vezetés tesztgyőztesének nevezte, és „példás” minősítést kapott.
Kapcsolódó cikkek
- Az új Mercedes-AMG G63 gyári, első szereléssel kizárólagosan General Tire gumiabroncsaival érhető el
- Kényelmet és biztonságot nyújtanak a Continental innovációi az új Mercedes-Benz E-osztályban
- A Continental autógumija az első helyen végzett a Tyre Reviews szakportál négyévszakos abroncstesztjén
- A világ tíz legnagyobb e-jármű-gyártója a Continental gumiabroncsaira támaszkodott 2023-ban
- A Continental SportContact 7 nyerte az Auto Bild sportscars kiadványának tesztjét
- A Continental abroncsa megnyerte a német Auto Zeitung autógumi tesztjét is
- A Continental nyári gumiabroncsa elnyerte az Auto Bild legjobb értékelését
- A Continental 2023-ban növelte eredményét és további javulást tervez idénre is
- A Continental első helyezést ért el az ADAC nyári gumiabroncs tesztjén
- Nemzetközi formatervezési díjat nyert a Continental gumiabroncsa
Automobil ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Auto Bild teszt: A Continental új abroncsa a legjobbak között
Az idei nyári gumiabroncs-teszt során az Auto Bild magazin kiemelkedő eredményt ért el a Continental PremiumContact 7 modellel. A német autós szaklap összesen 52 gyártó 225/40 R 18 méretű gumiabroncsát vizsgálta, melyek közül a legjobb 20 modellt részletes tesztelésnek vetették alá egy BMW 1-es sorozatú tesztautóval, különböző körülmények között, mint például vizes és száraz útfelületen.
Simple kutatás az autósok közlekedési szokásairól
A Simple felmérése alapján az autósok 60 százaléka nem hagyja, hogy az üzemanyagárak változása befolyásolja autóhasználati szokásait, és jelentős részük nem tervez változtatni a közlekedési szokásain 2025-ben. Úgy tűnik, hogy az autósok annyira hozzászoktak az egyre dráguló üzemanyagárakhoz, hogy már nem hatnak rájuk a változások. Míg két évvel ezelőtt a sofőrök 54 százaléka nem vette figyelembe az üzemanyagárak változását, addig idén már 60 százalékuk van ezzel így a közel 11 ezer kérdőívet kitöltő Simple felhasználó közül*.
Kis időre fellélegezhetnek az európai autógyártók
Az európai autógyártók enyhülhetnek kicsit, de továbbra is jelentős erőforrásokat kell fordítaniuk az elektromobilitás fejlesztésére. Európa versenyképességének növelése és az elektromos átállás együttesen egy összetett kérdést képez, aminek része a szén-dioxid-kibocsátási kvóták szigorításának elhalasztása – fogalmazott Kilián Csaba, a Magyar Gépjárműipari Egyesület ügyvezető főtitkára.
Különleges Maserati modellek a hófödte hegyek között
A Maserati kabrió kínálata központi szerepet kapott a The I.C.E. St. Moritz eseményen, ahol bemutatták a GranCabrio új, 490 lóerős változatát. Ez az erőforrás már a GranTurismo modellben is elérhető, így teljes képet ad a választék, amely a kupék dinamikáját és kényelmét ötvözi a nyitott tetős vezetés élményével. Emellett debütált a különleges GranCabrio Trofeo ONE of ONE – THE I.C.E. modell is, amely a Maserati Fuoriserie személyre szabási programja alapján készült.
Az Ubigi eSIM szolgáltatása tovább bővül a BMW járművek számára Európában
Az Ubigi tovább bővíti integrált eSIM szolgáltatását a BMW járműveiben, most már Európa több országában is elérhetővé válik. 2024 júliusa óta 15 országban volt elérhető, és 2025 márciusától újabb 12 országban, köztük Magyarországon, Szlovákiában, Szlovéniában, Bulgáriában, Horvátországban, Romániában, Görögországban, Svédországban, Finnországban, Dániában, Cipruson és Máltán is hozzáférhetővé válik.