Megújult fizetési felülettel erősíti tovább pozícióját az online fizetési piacon a Barion

forrás: Prím Online, 2024. augusztus 25. 15:34

Magyarország egyik vezető fintech vállalata, a Barion, jelentős frissítéseket vezetett be fizetési rendszerében, amelyek még jobb vásárlói és felhasználói élményt biztosítanak. A jelenleg 17 000 e-kereskedelmi partnert és 500 000 felhasználót kiszolgáló, adatvezérelt online fizetési megoldásokat nyújtó magyar cég modern és letisztult designnal, új biztonsági funkciókkal és egyszerűsített navigációval teszi még könnyebbé a fizetési folyamatot a vásárlók számára.

 

Gyors, biztonságos fizetési lehetőségek és sötét mód

 

A vásárlók gyorsabban és intuitívabban kezelhetik a Barion felületét, köszönhetően az új, letisztult elrendezésnek. Az adatbeviteli mezők megújítása tovább segíti az eligazodást, a lekerekített grafikus elemek pedig még letisztultabb dizájnt eredményeznek a fizetési felületen.

 

Az egyik legszembetűnőbb frissítés, hogy a Google Pay és az Apple Pay gombok előrébb kerültek a Barion Smart Gateway felületen, így ezek a népszerű fizetési opciók könnyebben és gyorsabban elérhetővé váltak. Ez az újítás, valamint a mostantól sötét módban is elérhető fizetési felület különösen a mobilos vásárlások során előnyös. „Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy ügyfeleink és felhasználóink visszajelzéseire támaszkodva fejlesszük tovább szolgáltatásainkat” – mondta el Judik Balázs, a Barion Payment Zrt. Chief Marketing Officere.

 

 

A vállalat emellett továbbfejlesztette a fejlesztői integrációt, hogy a Barion rendszerének beépítése weboldalakba és alkalmazásokba még zökkenőmentesebb legyen, miközben az új biztonsági funkciók a fizetési folyamat megbízhatóságát növelik. A választható színeknek köszönhetően minden partnerük a saját brandjéhez és igényeihez igazíthatja a felület megjelenését.

 

Úton a nemzetközi vizekre

 

A múlt évben 6,8 millió eurós árbevételt elért Barion küldetése, hogy innovatív megoldásokkal járuljon hozzá a készpénzmentes jövő megteremtéséhez. A vállalat folyamatosan fejleszti és bővíti szolgáltatásait, nemrég új erős ügyfélhitelesítési technológiát vezetett be, amely mögött a Barion applikáción keresztül elérhető, passkey-alapú megoldás áll.

 

A magyar fintech vállalat jelenleg többek között Ausztriában, Csehországban, Németországban, Szlovákiában és Magyarországon szolgálja ki ügyfeleit, miközben folytatja nemzetközi terjeszkedését, különös tekintettel a közép- és kelet-európai piacokra.

Kulcsszavak: Barion online fizetés

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Növekszik a home office lehetőséget kínáló állások száma Magyarországon

Bár tavaly sok munkavállaló arra számított, hogy szigorodnak a home office szabályai munkahelyükön, a meghirdetett állások adatai ezt nem támasztják alá. Sőt, a Profession.hu legfrissebb elemzése szerint 2023 májusa óta 7 százalékkal nőtt azoknak az állásoknak a száma, amelyek valamilyen formában lehetővé teszik az otthoni munkavégzést az azt megelőző évhez képest.

2025. május 21. 16:50

Robotok, AI és hidrogénmeghajtás – Az ipar jövője a HUNGEXPO-n mutatkozott be

Lezárult a régió egyik legnagyobb ipari eseménye, az IPAR NAPJAI nemzetközi szakkiállítás és annak társrendezvénye, az AUTOMOTIVE HUNGARY járműipari beszállítói expo. A HUNGEXPO Budapest Kongresszusi és Kiállítási Központban megrendezett eseményen 15 ország több mint 300 kiállítója vett részt, és mintegy 11 ezer szakmai látogatót vonzott.

2025. május 21. 15:07

Adatalapú döntéshozatalt kínál a Schneider új programja

A Schneider Electric az „Environmental Data Program” elindításával a korábbinál jóval részletesebb és szélesebb körű információkat oszt meg termékei környezeti hatásairól. A kezdeményezés célja, hogy ügyfeleik pontosabb, adatalapú döntéseket hozhassanak fenntarthatósági céljaik elérése és a jogszabályi megfelelés érdekében.

2025. május 21. 10:01

AutoWallis: Stabil árbevétel-növekedés, visszafogott nyereség az év első hónapjaiban

A kedvezőtlen makrogazdasági környezet ellenére az AutoWallis Csoport árbevétele 20 százalékot meghaladó növekedéssel 107 milliárd forintra emelkedett 2025 első negyedévében. A cég történetének eddigi legmagasabb negyedéves árbevételét elsősorban a korábban végrehajtott akvizíciók és üzletfejlesztések eredményezték. Ugyanakkor a vállalat működési eredménye (EBITDA) 31 százalékkal, 3,3 milliárd forintra csökkent, főként az instabil gazdasági környezet, a fix költségek emelkedése és az iparági bizonytalanságok (pl. vámintézkedések) hatására.

2025. május 20. 20:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Kiemelkedő magyar siker az ISEF világdöntőjén

2025. május 17. 13:49

Erősen kezdte az évet a Magyar Telekom

2025. május 14. 11:58

Kémháború a Kárpátok árnyékában: kiber-támadások és titkos műveletek az ukrán–magyar fronton

2025. május 10. 17:48

Ezek a diákok újragondolják a holnapot

2025. május 6. 14:41